MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
arkadaşım motor fotoğraftan bakıldığı zaman temiz görünüyor.boyası egzozu gayet temiz kullanılmış. ben orjinalliği severim ama bu motorda çantalar fena durmamış bazılarındaki gibi emanet değil yani... iyibir çanta takımı konulduğu kanaatindeyim.km orjinal ise çok yol yapmamış. koltuk derisi değişmiş orjinali siyahlı beyazlıdır belki bilirsin. beğenmediğim kısımlara gelice fren yapınca ön çamurluk öndeki çantaya almıyor mu merak ediyorum. amortisör yükseltilmişse sorun yok tabii. ayrıca motora camın konması bence görüntüyü bozmuş ve bu hızı da düşürür. genelde bu tip motor kullanmak isteyenler hızı çok önemsemez. şahsi görüşümdür.Alıcıysan bu tiplerden hoşlanıyorsan almanı tavsiye ederim. fiyatı da uygun...:cat:

:DD ön cam tek kelimeyle mıçmış dediğin gibi :) oyle bi mz camı varmı lan :DD çok güldüm ihç gülesim yoktu. çantalar yine fena değil gibi. ön sosiste komik durmuş. iki zamanlı hırçın makinayı zorla çapıra benzetmeye çalışan zihniyetin eseri bunlar :)

kardeş oyle mz için yüksek bi rakam vereceksen ve görüntüyede önem veriyorsan fun model bul, yaşını bilmiyorum ama en güzeli onlardır görüntü olarak. birazda genç işi ;)
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
9
TAHSİN301, Düşündüklerin için çok teşekkür ederim. Benim daha önce ki motosikletim alev desen olduğu için böyle birşey düşündük. Bence yaptırmalısın niyetin varsa.
 
Katılım
19 Kas 2010
Mesajlar
66
ben aslında verdiğim linkteki motorla keeway superlight arasında kaldım. Aslında tarz ve makina olarak çok farklı motorlar ama 1500 tl gibi bir bütçem var ve ilk motorum olucak onun için pek sorun çıkarmıyacak bişey olsun istiyorum.
mz için burada motoru gidip görebilecek varsa benimle gelebilecek birisi olursa sevinirim.
çünkü benim pek bilgim yok motor konusunda

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:42 ----------


bu motor için satıcıyla konuştum,herhangi bir sorunu yok diyor ,model olarak 2002 ama trafiğe çıkışı 2005 miş.
 
Katılım
7 Ocak 2008
Mesajlar
24
slm bende mz kullanıcısıyım ranıza katılabilirmıyım bu arada ilandaki mzı ınceledım guzel temız bır mz aksesuarlı fıyatıda uygun ben tavsıye ederım:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:03 ----------

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:20 ----------

 
Katılım
7 Nis 2011
Mesajlar
5
bkemer kerdeşim ilandaki motor benimkinin aynısı. öndeki çantayla camı sökersen şekli de on numara olur. motora bakmaya gittiğinde vites geçişlerini kontrol et. balatalar ucuz ama vites dişlilerinde sorun varsa pahalıya patlar. gazı verince boşa atma vitese geçerken takılma gibi durumlar varsa adama söyle. yine 100-150 arası masrafı olur.fazla değil. ön fren merkezine de yağ kaçırıyo mu diye bi bak. saygılar sevgiler :)
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
64
bkemer kerdeşim ilandaki motor benimkinin aynısı. öndeki çantayla camı sökersen şekli de on numara olur. motora bakmaya gittiğinde vites geçişlerini kontrol et. balatalar ucuz ama vites dişlilerinde sorun varsa pahalıya patlar. gazı verince boşa atma vitese geçerken takılma gibi durumlar varsa adama söyle. yine 100-150 arası masrafı olur.fazla değil. ön fren merkezine de yağ kaçırıyo mu diye bi bak. saygılar sevgiler :)

vallaha lazım azımdan aldın hocam ben benim motoru almadan önce uzun uzun bu motora baktım bence güzel söylenildiği gibi yavaş gideceksen cam iyi bence arka çanta takımı yandakiler en azından bağlama aparatı ile birlikte çantalar 250 TL bağlantı aparatıda en ucuzu 100 TL dir topcase ise 150 TL vardır fren merkezi biraz pahallı ama ybr nin ki tam oluyor neyse hayırlısı olsun he birde keeway güzel bir motor ben baya bi almadan önce düşünmüştüm ama uzun boyluysan biraz altında ufak duruyor sonunda o da macar malı.... neyse seçim senin
 
Katılım
19 Kas 2010
Mesajlar
66
yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar,daha karar veremedim ama dediğim gibi ya MZ yada Keeway alıcam
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
mrb arkadaslar nasil tarif etsem sigara paketi buyuklugunde bir kutu 6 ti kablosu var 3 tane si kirmizi yesil beyaz komurlerin oldugu yere baglaniyor obur 3 taneside 2 si bobin biride bobinin yanlarinda bir yere bagli daha yeni almistim acaba tarif ettigim parca ne ise yariyor gecen gunler sigortalar patlamisti degistirdim 15 lik sigorta buyukmude yukarida bahsettigim kutuyu yakti daha baska yerlere zarar vermis olabilirmi acaba mesala bobin veya komurlerin arkasindaki sarli teller yanan kutuyu siparis ettim geldiginde hemen takacam filtreyi temizleyeyim dedim ( 3 senelik ) birde gordum filtre eski olsa bile etrafidaki teller yanmis ufak bir parca hava deligi yoluyla silindire kacmis sastim inanmasi guc ama gercek silindirden filtreye ateslemeyi gerimi tepiyor ne bazen motor calismadiginda eksoz tapanca gibi patliyor o siralarda filtreye geri basinc yapip zarari olabilirmi sevgiler
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
mrb arkadaslar nasil tarif etsem sigara paketi buyuklugunde bir kutu 6 ti kablosu var 3 tane si kirmizi yesil beyaz komurlerin oldugu yere baglaniyor obur 3 taneside 2 si bobin biride bobinin yanlarinda bir yere bagli daha yeni almistim acaba tarif ettigim parca ne ise yariyor gecen gunler sigortalar patlamisti degistirdim 15 lik sigorta buyukmude yukarida bahsettigim kutuyu yakti daha baska yerlere zarar vermis olabilirmi acaba mesala bobin veya komurlerin arkasindaki sarli teller yanan kutuyu siparis ettim geldiginde hemen takacam filtreyi temizleyeyim dedim ( 3 senelik ) birde gordum filtre eski olsa bile etrafidaki teller yanmis ufak bir parca hava deligi yoluyla silindire kacmis sastim inanmasi guc ama gercek silindirden filtreye ateslemeyi gerimi tepiyor ne bazen motor calismadiginda eksoz tapanca gibi patliyor o siralarda filtreye geri basinc yapip zarari olabilirmi sevgiler

Koltuğun altındaki kutu gibi şeyden bahsediyorsdan o knjektördür..Şarz ı dengeler voltajı ayarlar... :cat::cat::cat:

Ama eğer bobinden bahsediyorsan ateşlemede sorun yaratabilir..Patlamaları ondan yapıyor..... :cat::cat:
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
tesekurler celik cant teker alsam arka tekere uyarmi acaba ve fiyatlari ne kadar
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
64
hele şükür yahu geçen seni canlılık geldi mz bölümüne bence tel jant daha güzel ama seçim senin
 
Katılım
7 Nis 2011
Mesajlar
5
arkadaşlar dün motorumla kısmen uzun bir yolculuk yaptım. yolculuk sırasında motorum istop etti ve çalıştırınca alternatörden gıcır gıcır bir ses geldi. daha sonra ses geçti ben de yola devam ettim. bir ara alternatörde sorun vardı ben de biraz oynamıştım ama tamircim bişey olmaz aynama yeter demişti. sizce sorun nedir? alternatörü değiştirtmem gerekir mi? saygılar sevgiler :)
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
hele şükür yahu geçen seni canlılık geldi mz bölümüne bence tel jant daha güzel ama seçim senin

:cat:kardes celik cantlar hosuma gidiyor ama arka tekeri yerine takarken siyah yildiz seklinde ben koruk diye biliyorum tekerin oturdugu kisim acaba celik cant tarif ettigim yere olurmu ornegin celik cantla tel canti yan yana koydun ikisininde ayni olan tarafi balata kapaginin oldugu yer demi ama cevirdiginde motora takacagin kisim acaba aynimi fiyatlari ne kadar bilen varmi tesekkurler:farao:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:03 ----------

benim motor gecen gunler konjoktor yakti yenisini aldim taktim calistirdim hafif gaz verdim gosterge lambalari daha parlak yandi on far patladi hemen stop ettim akuye bagli sigortada patlamis oyle biraktim bidaha calistirmaya kalksam yeni aldigim konjoktoru yakarim diye korktum acaba neden elektrik fazla geliyor ne yapmam lazim bilgisi olan arkadas varmi tesekkurler
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
33
arkadaşlar mz 251'in ön dişlisi kaç bilen varmı.benimkinde 21 diş var.21 diş 301ler içinmiş doğrumudur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mz den memnunmusunuz öğrenciyim çok arıza verirmi habire para bayılmak istemiyorum.. yağlama sistemi nasıldır ..... biraz özetlerseniz motoru birde diyorlar 95 den öncekiler hakiki germany 95 den sonrakiler KANUNİ işe yaramaz diyorlar?
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
93 ten oncekıler hakıkı alman sonrakıler kanunı dır. ben 1998 kanunı kullanıyorum alman mz de kullandım pek fark yok. temızını bulursan alman türk bakma al. ama temız ve duzgun bır motor olucak.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
64
plakamda çıktı yakında yollarda bu arada yanlara çanta düşünüyorum 250 mct yançantaları acaba nasıl durur fazla bişey koymucam evrak falan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst