- Katılım
- 11 May 2006
- Mesajlar
- 679
arkadaşım motor fotoğraftan bakıldığı zaman temiz görünüyor.boyası egzozu gayet temiz kullanılmış. ben orjinalliği severim ama bu motorda çantalar fena durmamış bazılarındaki gibi emanet değil yani... iyibir çanta takımı konulduğu kanaatindeyim.km orjinal ise çok yol yapmamış. koltuk derisi değişmiş orjinali siyahlı beyazlıdır belki bilirsin. beğenmediğim kısımlara gelice fren yapınca ön çamurluk öndeki çantaya almıyor mu merak ediyorum. amortisör yükseltilmişse sorun yok tabii. ayrıca motora camın konması bence görüntüyü bozmuş ve bu hızı da düşürür. genelde bu tip motor kullanmak isteyenler hızı çok önemsemez. şahsi görüşümdür.Alıcıysan bu tiplerden hoşlanıyorsan almanı tavsiye ederim. fiyatı da uygun...:cat:
kardeş oyle mz için yüksek bi rakam vereceksen ve görüntüyede önem veriyorsan fun model bul, yaşını bilmiyorum ama en güzeli onlardır görüntü olarak. birazda genç işi