MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Her motor kardeşimiz.... Ama tabi javanın yeri ayrı gönlümüzde....:cat:
 
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
13
acil bi durum var arkadaşlar
bayrama kadar halletmem lazım yardımcı olursanız sevinirim
malesef motorum yağ sızdırıyor şanzumana yağı dolduruyorum
kullandıktan sonra bi bakıyorum ne kadar yağ varsa damlamış gitmiş
nasıl tamir edebilirim?
motorun sol tarafını kendim açıp contalarını kendim değiştirebilir miyim?
keçelerini falan...
bu iş çok mu zor, açarsam toplayabilir miyim?
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
bişey olmaz niye korkuyon uzayda mı yapıldı sanki sol debriaj kapağını aç git bi conta al silikonlayıp geri tak ama marş kolunu yerinden sökme, bir kıcık yeri var oda marş başkada bişiyok gerisi vida sök tak.şimdiden kolay gelsin.ayarıca keçe yok.sadece conta.

kardeş özelden ulaşmıssın ben çıkacağım için sana biraz yardımcı olayım dedim
http://video.google.com/videoplay?docid=-5780522324325429327
bu mz i dağıtma videosu.bi kıcık yeride debriaj.
buranın altında debriaj ayarı var.

buradaki sac debriaj ayarı yapmana yarıyor.

ve geri toplarken bu vidayı sıkabildiğin kadar çok sık yoksa debriaj kaçırır.
benden bu kadar inş yaparsın.video'yu iyi izle.ayrıca debriaj telini hiç sökme kapakla çıkar kapaklada geri tak.yağ pompasınıda sökmene gerek yok geri takarken dişlinin yağ pompasının çentiğine oturduğundan emin ol yoksa kapak kapanmaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
75
merhaba arkadaslar uzun zamandır (ıslerımden dolayı) foruma gırıp bakamadım

sonunda benım motor masraf cıkardı yaf uzun sureden berı kullandıgım mzım gecen gun bujı kestı hemen yenısı ıle degıstırdım ve yola devam
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
İyi bayramlar.
MZ 251 imi götürdüğüm ustanın beni kazıklamaya çalıştığını farkettim.İstanbul anadolu yakasında işinin erbabı,güvenilir bir mz ustası arıyorum.Bildiğiniz bir yer var mı?Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
7
arkadaşlar 98 model MZ 301 FUN modeli bir motorum var yıllardır elektrik aksamındaki sorunları lokal olarak çözdüm ama artık ufak tefek sorunlar bırıkınce can sıkmaya başladı neyse sonuçta kendi tamircimde uğraşmayınca iş başa düştü ve kendim yapmaya başladım ve dün motorumu sökkmeye başladım fakat bazi yerlede takıldım kaldım acaba benım motorumun on tarafındaki elektrik kablalarının renk kodları veya elındeki motorun ayrıntılı kablo resimlerini çekip benımle paylaşabilecek arkadaşlardan yardım beklıyorum.

bide indiksiyon bobini, elektronik ateşleme ve sinyal gibi bazi parçalara ihtiyacım olabilir acaba bunları bulabileceğim bir adres varmı elinizde hafta içinde çalıştığım için çok fazla araştırma yapamıyorum bildiğiniz bir yer varsa bilgi veriseniz sevinirim
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
hudeybi arkadaşım site içinde elektronik ateşleme devresi diye araştırırsan bu konuyla ilğili cok faydalı bilğiler var
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
bişey olmaz niye korkuyon uzayda mı yapıldı sanki sol debriaj kapağını aç git bi conta al silikonlayıp geri tak ama marş kolunu yerinden sökme, bir kıcık yeri var oda marş başkada bişiyok gerisi vida sök tak.şimdiden kolay gelsin.ayarıca keçe yok.sadece conta.

kardeş özelden ulaşmıssın ben çıkacağım için sana biraz yardımcı olayım dedim
http://video.google.com/videoplay?docid=-5780522324325429327
bu mz i dağıtma videosu.bi kıcık yeride debriaj.
buranın altında debriaj ayarı var.

buradaki sac debriaj ayarı yapmana yarıyor.

ve geri toplarken bu vidayı sıkabildiğin kadar çok sık yoksa debriaj kaçırır.
benden bu kadar inş yaparsın.video'yu iyi izle.ayrıca debriaj telini hiç sökme kapakla çıkar kapaklada geri tak.yağ pompasınıda sökmene gerek yok geri takarken dişlinin yağ pompasının çentiğine oturduğundan emin ol yoksa kapak kapanmaz.

meraba kardes fotograftaki resimde debriyaj vidasinin etrafindaki yuvarlak 3 delikli cemberi cikartip motoru calistirmistim zarar vermis olabilirmi birde kapak vidalarinin oldugu yerden yag akitiyor neden acaba bilgin varmi selam
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
5
mz 150

bende bi 150 lik mz war isteyen varsa 250-301 (sadece motor-daban ları)takas veya satılık 250-301 daban arıyorum satan alan varsa fiyat-farkla yazsın kadrolar aynı olduğu için hepsi birbirine uyumlu...
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
arkadaşın tabandan kastı silindir haric sanzıman kısmı oluyor galiba ama onun üzerinde motor seri numarası olur ondan ona takılamaz takılsada sorun cıkabilir
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mz Etz 150 cc 2T arkadaşlar 2 kişi düzde 85-90'ı geçmiyor..:pr:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
arkadaşım nerdeyse 20 yıllık 150 cc motor daha ne bekliyorsunki en fazla yapacağı 110 belki de 120 cok zorlama makinayı o hızları normal bu şartlar da
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mzcı ;

Dostum motor Alman yapımı 1993 model..:)anlamadığım konu motor 3-4 ay önce 135'e kadar çıkarken şimdi maksimum yaptığı 90..:pr:

Motorun resmide bu ;
4961560_620130_s2ne462.jpg
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
kalbüratör buji platin avans ayarı nı kontrol et hava filtresini temizle kalbüratör ü depoyu temizle meksefeye ateşleme bobinine bir bak değiştir bir de depriyaj dan da yapabilir kolay ğelsin
 
Katılım
1 Haz 2004
Mesajlar
589
ee birazda konuya resimler eklemek lazım devamı gelecek :cherry:

2bheartsfo1.jpg

752432197b9107d80mz2brtrg6.jpg

baghira10pt9.jpg

baghi2sf7.jpg

shooting016px2.jpg

slinde06052007120go7.jpg

suchspiel1wj9.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst