

bişey olmaz niye korkuyon uzayda mı yapıldı sanki sol debriaj kapağını aç git bi conta al silikonlayıp geri tak ama marş kolunu yerinden sökme, bir kıcık yeri var oda marş başkada bişiyok gerisi vida sök tak.şimdiden kolay gelsin.ayarıca keçe yok.sadece conta.
kardeş özelden ulaşmıssın ben çıkacağım için sana biraz yardımcı olayım dedim
http://video.google.com/videoplay?docid=-5780522324325429327
bu mz i dağıtma videosu.bi kıcık yeride debriaj.
buranın altında debriaj ayarı var.
buradaki sac debriaj ayarı yapmana yarıyor.
ve geri toplarken bu vidayı sıkabildiğin kadar çok sık yoksa debriaj kaçırır.
benden bu kadar inş yaparsın.video'yu iyi izle.ayrıca debriaj telini hiç sökme kapakla çıkar kapaklada geri tak.yağ pompasınıda sökmene gerek yok geri takarken dişlinin yağ pompasının çentiğine oturduğundan emin ol yoksa kapak kapanmaz.