mutlu yıllar istburak

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Buraaaaak,şimdi girdim siteye yeni haberim oldu,doğum günün kutlu olsun yanaklarından öperim,sevgili eşinle ömür boyu mutluluklar dileriz sana. Mükerrem-İhsanhakan:rendeer:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
doğum günün kutlu olsun arkadaşım...yeni yaşında tüm dileklerin gerçek olsun...

nice sağlıklı mutlu huzurlu senelere...

çok teşekürler motorcu kardeşlerimmmm :rendeer::rendeer::cat:

en sevdiğim kız kardeşim doum günün kutlu olsun
ay lav yu so maç si yu leytır kis yu(ingilizcem nasıl ama):queen:

ulen kız kardeş nbr yaaaa sağol düşündüğün için teşekkürler:queen::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

Burakcim, nice guzel senelere hep birlikte..

çokkçokk teşekkürler abicim mutlu ettin beni yaaaa düşündüğün için sağol:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
canım kardeşim mutlu yıllar güzel insan daha önce yazamadığım için çok özür dilerim beni affet bazı sorunlar nedeniyle siteden ayrı kaldım bu arada istanbuldayım özledim valla görüşelim [email protected] msn de görüşelim:cat: tekrar mutlu yıllar herşey gönlünce olsun allah gönlüne göre versin:rendeer::rendeer::rendeer::bounce::wiinkk:

atilla abi çok teşekkürler beni mutlu ettin valla özledik seni yaaaa artık dön aramıza çok ayrı kaldık valla:salut: seni sevdiğimi billll enkısa görüşmek dileğiyleee:rendeer::rendeer::rendeer:

KANKA nice mutlu yıllara ah bir tuzum kuru olsaydı yemin çekerdim altına 600 rr movistar kanka kanka fatihi inletirdik. cumartesi beraber gidiyoz dimi

ah kjardeşim benim düşünmen güzel merak etme fatihi movistarlarla inletmemize az kaldııı senin güzel kalbin ferah tut seni sevdiğimi billl çok öpt seni :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
Buraaaaak,şimdi girdim siteye yeni haberim oldu,doğum günün kutlu olsun yanaklarından öperim,sevgili eşinle ömür boyu mutluluklar dileriz sana. Mükerrem-İhsanhakan:rendeer:

ihsan babacım sayın yengecim beni cidden çok mutlu ettinizzzzz:salut:çok duygulandım allah acımızı birbirine göstermesin tekrardan teşekkürlerrr:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

Burak nice mutlu senelere ::wish::::wish::::wish::

çok teşkkürlerrrr düşündüğün için sağollll:rendeer:

doğum günün kutlu olsun burak:rendeer:

eyvallah kardeşim sağollll düşündüğün için hep beraber olmamız dileğiyleeeee:rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
len burak ne iş doğum günü he çok şanslısın :p
hadi neyse doğum günün kutlu olsun .......

:rendeer::rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Oley be artık bı alırsın 600rr abım senı cok severıs bılırsın ınsallah hayırlısıyla yaza doqru cekerıs altına :) ...
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
burak bu ne demek oluyo anlamadım bunlara bi açıklık getirirsin umarım :mrgreen:
Etiketler: cacik, cenevar, eski kasar, yesil
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sevgili kardeşim burak bugün itibarı ile 21. yaşını doldurdu
kendisine hayatında mutluluk başarı bi uşak bide 600rr diliyorum:p
seviyorum seni hemşom benim::winkwink

burak varsa ben yokum...:p

Allah eşiyle mutlu hayırlı sağlıklı günler nasip etsin...daha tuzu kuru...onu baba olunca görücem ben...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst