mutlu yıllar istburak

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dogum gunun kutlu olsun =)) nice mutlu senelere... ve eşinle bi ömür olman dileğiyle...:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
mutlu yılar sevdiklerinle beraber
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
kardeşimmmmmmm .. hey dude . bro <.<<

dogum günün kutlu mutlu huzaurlu olsun sevgili dostum ..
allahtan sana saglık mutluluk ve tophanede bindigin gelince kanter içinde kaldıgın ( o sogukta nasıl başardıysan artık ) 600 RR ların en güzeli senin olsun karddeşim .. nice mutlu yıllara .. sevgiler cesss
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
kardeşim dogum günün kutlu olsun senelerce

yanında olamadıkki kutlayalım ama olsun
dostlugumuz hediyen
sevgimizz pastan
olsun

nice yaşlara
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
doğum günün kutlu olsun arkadaşım...yeni yaşında tüm dileklerin gerçek olsun...
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
en sevdiğim kız kardeşim doum günün kutlu olsun
ay lav yu so maç si yu leytır kis yu(ingilizcem nasıl ama):queen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Vayy Burak abim benim :)

Abim doğum günün kutlu olsun, nice mutlu ve huzur dolu yaşlara inşallah :cat:

Mutlu yıllar :cat:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Burakcim, nice guzel senelere hep birlikte..
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
yenı yasın kutlu olsun nıce emutlu yıllara

kardeşim teşekkürler ilgin için:rendeer:

istburak kardesim dogum gunun kutlu olsun... :rendeer: :rendeer:
gonlundeki motosiklete sahip olasin insallah... :rendeer: :rendeer:

sağolasın kardeşim hepimiz bigün gönlümüzdeki motosiklete sahip olma dileğiyle:cat::rendeer:

dogum günün kutlu olsun burak :rendeer:

çok çok teşekkürler sayın cadı hanım:queen::rendeer:

Burak doğumgünün kutlu olsun....:rendeer:


Allah seni sevdiklerine bağışlasın paşam...:wiinkk:

sağolasın paşam hem motor almam için hemde tek hayalim senin mesleğe girmem dua et inşallah olur:cat::rendeer:

Doğum günün kutlu olsun.................

çokkkk teşekkürlerrr:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
canım kardeşim mutlu yıllar güzel insan daha önce yazamadığım için çok özür dilerim beni affet bazı sorunlar nedeniyle siteden ayrı kaldım bu arada istanbuldayım özledim valla görüşelim [email protected] msn de görüşelim:cat: tekrar mutlu yıllar herşey gönlünce olsun allah gönlüne göre versin:rendeer::rendeer::rendeer::bounce::wiinkk:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
canım kardeşim mutlu yıllar güzel insan daha önce yazamadığım için çok özür dilerim beni affet bazı sorunlar nedeniyle siteden ayrı kaldım bu arada istanbuldayım özledim valla görüşelim [email protected] msn de görüşelim:cat: tekrar mutlu yıllar herşey gönlünce olsun allah gönlüne göre versin:rendeer::rendeer::rendeer::bounce::wiinkk:

abi geliosun nie solemiosun cumartesi işin varmı gelcenmi maltepeye
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
vay kardeşim doğum günün vede yeni işin hayırlı uğurlu olsun nice mutlu sağlıklı huzurlu 600RR lı yıllara inşallah :rendeer:

ulen emünnn biricik canavarımmmmm benim valla unuttun diye az daha üzülüyodum valla neyse unutmamışsın seviyorum seni canım yeşilimmmm:rendeer::rendeer:

dogum gunun kutlu olsun kardeş nice yıllara

sağol kardeşş tanımıyorum seni ama düşündüğün ve tebrik ettiğin için teşekkürler:rendeer::rendeer:

iyiki doğdun,nice mutlu ve hayabusalı yıllar :rendeer:

valla allahmı söyletti ne yaaa ben 600rr istiyorum ama kısmet hayabusamı alcam ne valla hayırlısı düşündüğün için teşekkürler:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
KANKA nice mutlu yıllara ah bir tuzum kuru olsaydı yemin çekerdim altına 600 rr movistar kanka kanka fatihi inletirdik. cumartesi beraber gidiyoz dimi
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
aaaa buak sen 21 mı gırdın :mrgreen:

kardeşim doğum günün kutlu olsun allah gönlüne göre versin :)

nice mutlu yaşlara diyelim...

valla nerelerdesin asıl abi yaaaa özlettin kendini teşekkürler düşündüğün için :rendeer::rendeer::rendeer:

Sağlıklı, mutlu, huzurlu nice güzel yıllara. Doğum günün kutlu olsun.

çok teşekkürler kardeşim lastiklerimiz hep düz bassın hep beraber huzurlu mutlu bir ömür geçermemiz dileğiyleee

Doğum günün kutlu olsun arkadaşım...

sağol arkadaşım düşündüğün için çok incesin :rendeer::rendeer:

dogum gunun kutlu olsun =)) nice mutlu senelere... ve eşinle bi ömür olman dileğiyle...:rendeer:

sağol canım kardeşim sesninde sevdiğinle birleşmen dileğiyle merak etme vermezlerse kaçırrr biz varız merak etme :rendeer::wiinkk:

mutlu yılar sevdiklerinle beraber

teşekkkürler halis abim düşündüğün için hep beraber olmamız dileğiyleeeee :rendeer::rendeer:

doğum günün kutlu olsun:)
nice mutlu yıllara...

çokkkkk teşikkürlerrrrrr:rendeer::rendeer:

Doğum gunun kutlu olsun istburak.. allah nice uzun seneler göstersin inşallah

amin kardeşim hepbareber uzun ömürler versin allah:rendeer::rendeer::rendeer:

kardeşimmmmmmm .. hey dude . bro <.<<

dogum günün kutlu mutlu huzaurlu olsun sevgili dostum ..
allahtan sana saglık mutluluk ve tophanede bindigin gelince kanter içinde kaldıgın ( o sogukta nasıl başardıysan artık ) 600 RR ların en güzeli senin olsun karddeşim .. nice mutlu yıllara .. sevgiler cesss

len jeso nerelerdesin sennn yaaaaaa:(özlettin kendini valla sağol kardeşim hep beraber olmamız dileğiyleee allah ayırmasınnnnn:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

kardeşim dogum günün kutlu olsun senelerce

yanında olamadıkki kutlayalım ama olsun
dostlugumuz hediyen
sevgimizz pastan
olsun

nice yaşlara

aşk olsun kardeşim benim kalbimiz bir olsun yaaaaa sorun değil bir araya geldiğimizde ıslatırızzzzz teşekkürler düşündüğün için:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

nice senelere..doğum gününüz kutlu olsun.

doğum günün kutlu olsun arkadaşım...yeni yaşında tüm dileklerin gerçek olsun...

çok teşekkürler arkadşlarrrrr düşündüğünüz için hep beraber olmamız dileğiyleee:rendeer::rendeer::wiinkk:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst