- Katılım
- 16 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,968
abi paramız yokki mavisini alalım:queen:
hem sen bunu şirinemi sandın, selim göster alp abine şirinleri:cherry::mrgreen:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
abi paramız yokki mavisini alalım:queen:
hem sen bunu şirinemi sandın, selim göster alp abine şirinleri:cherry::mrgreen:
Mutlu yıllar, nice yaşlara...:rendeer:
Lem Burak... Doğum günün kutlu olsun..
Allah sana bi 600rr bide velet nasip eylesin.. Para vermesin zira parayı bulunca sen sapıtırsın.. Sapıtık ruhlu burak
Nice yıllara :rendeer:
Ortam değişsin .... :cherry:
Ben doğum şeyini tebriklemişmiydim?..... :silent:
Harbiden kafa bırakmadı öteki konu....r:
r:
Ortam değişsin .... :cherry:
Ben doğum şeyini tebriklemişmiydim?..... :silent:
Harbiden kafa bırakmadı öteki konu....r:
r:
hooooop burak teyze benim teyze sahip çıkma başka teyze bul kendine alla allaçok teşekkürler ilginiz için:rendeer:
canım çikom teyzem teşekkürler hep bir arada olmamız dileğiyleee:rendeer:
arakadaşlar ilginiz için çok teşekkürler hep birarada olmamız dileğiyleönca sağlık sonra para ve motorumuz olması dileğiyle yarın hem doğum günüm hemde ilk iş günüm o yüzden yatmam lazım tebrik gönderen arkadaşlar yarın akşam dönüş yapcam şindiden teşekkürler iyi geceler
iyiki doğdun,nice mutlu ve hayabusalı yıllar :rendeer: