Mutlu yıllar arkadasım dıleklerın kabul olur ıns![]()
vıışşşş dogumgunumu oda nee:queen:
kardeşim nice yıllara:rendeer:
teşekkürler kardeşim :rendeer:
Aaaa Burakcım nice sağlıklı, mutlu yıllra..
Yeni yaşın şansını daha da artttırsın..
Eşinle birlikte daha nice mutlu senelere::haapppy:::wish::
sevgili kardeşim burak bugün itibarı ile 21. yaşını doldurdu
kendisine hayatında mutluluk başarı bi uşak bide 600rr diliyorum
seviyorum seni hemşom benim::winkwink
canım teşekkürler biricik gıcığım artık aramızda görmek dileğiyle:rendeer::salut:
burak doum günün kutlu olsun.nice beraber mutlu senelere.:rendeer:
şimdi sen hediyede istersin![]()
aaa, gelicem dedi :queen:![]()
yoo demedi gelmicek:queen::queen:
kardeşim teşekkürler sağol eee bi 600rr alırsınöyleyse :queen: sağol
İyi doğumgünleri............... :queen:
Olmadı demi....:queen: