- Katılım
- 11 Nis 2006
- Mesajlar
- 524
Buraaaaak,şimdi girdim siteye yeni haberim oldu,doğum günün kutlu olsun yanaklarından öperim,sevgili eşinle ömür boyu mutluluklar dileriz sana. Mükerrem-İhsanhakan:rendeer:
doğum günün kutlu olsun arkadaşım...yeni yaşında tüm dileklerin gerçek olsun...
nice sağlıklı mutlu huzurlu senelere...
en sevdiğim kız kardeşim doum günün kutlu olsun
ay lav yu so maç si yu leytır kis yu(ingilizcem nasıl ama):queen:
Burakcim, nice guzel senelere hep birlikte..
canım kardeşim mutlu yıllar güzel insan daha önce yazamadığım için çok özür dilerim beni affet bazı sorunlar nedeniyle siteden ayrı kaldım bu arada istanbuldayım özledim valla görüşelim [email protected] msn de görüşelim:cat: tekrar mutlu yıllar herşey gönlünce olsun allah gönlüne göre versin:rendeer::rendeer::rendeer::bounce::wiinkk:
KANKA nice mutlu yıllara ah bir tuzum kuru olsaydı yemin çekerdim altına 600 rr movistar kanka kanka fatihi inletirdik. cumartesi beraber gidiyoz dimi
Buraaaaak,şimdi girdim siteye yeni haberim oldu,doğum günün kutlu olsun yanaklarından öperim,sevgili eşinle ömür boyu mutluluklar dileriz sana. Mükerrem-İhsanhakan:rendeer:
Burak nice mutlu senelere ::wish::::wish::::wish::
doğum günün kutlu olsun burak:rendeer:
len burak ne iş doğum günü he çok şanslısın
hadi neyse doğum günün kutlu olsun .......
:rendeer::rendeer:
sağol kemalcim benim yaaaa yerum seni ebn emi :queen: öpüldünnn:rendeer::rendeer::rendeer:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
sakal bıraktım bakalım nasıl yiyeceksin :queen::queen:
beni görünce kaçmaca yokk :queen::queen:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
sakal bıraktım bakalım nasıl yiyeceksin :queen::queen:
beni görünce kaçmaca yokk :queen::queen:
Burak abı iş gorusmen ne oldu ınsallah olmustur?
sevgili kardeşim burak bugün itibarı ile 21. yaşını doldurdu
kendisine hayatında mutluluk başarı bi uşak bide 600rr diliyorum
seviyorum seni hemşom benim::winkwink
aaaa kanka valla kıla karşıyım kazıda gel gelmessen ben kazırım merak etme:queen:
burak varsa ben yokum...
Allah eşiyle mutlu hayırlı sağlıklı günler nasip etsin...daha tuzu kuru...onu baba olunca görücem ben...![]()
mutlu yıllar nice senelere