Gaziantep İl Temsilcisi
- Katılım
- 10 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,529
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar şükürler olsun ki 7 seneden beri süren sehrin yüzde otuzuna motosiklet giremez tebelaları pazartesınden intıbaren sökülmuştur bu seviçli haberi sizinle paylaşmak istedim 7 senedir motorcuların cektını az cok tahmın ediyorsunuzdur ehliyet var ruhsat var vergiler veriliyor kask takılı ama motora binemiyorum şehir merkezine çok şükür baskılar sonuç verdı ve yasak kalktı ve artık trafık polisleri antep de sıkı denetime başladi burdan antepli arkadaşlara söyluyorum kask sız ehliyetsız daha dogrusu her şeyınız tam olmadan motora binmeyınız.......
bu mantık dişi çagdişi olan uygulamanın kalkmasında emegi gecen herkese teşekür ederim.......:rendeer::rendeer:
bu mantık dişi çagdişi olan uygulamanın kalkmasında emegi gecen herkese teşekür ederim.......:rendeer::rendeer: