- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 1,761
Öyle bir durum ki yasak kalktı diye seviniyoruz artık..
r:
Bu nedir ya? Motosikleti yasaklamak nasıl birşeydir?
r:
Neyse Bütün Gaziantepli arkadaşlarımıza hayırlı olsun..:rendeer:
Kazasız belasız binersiniz inşallah.. :cat:
Bu nedir ya? Motosikleti yasaklamak nasıl birşeydir?
Neyse Bütün Gaziantepli arkadaşlarımıza hayırlı olsun..:rendeer:
Kazasız belasız binersiniz inşallah.. :cat: