Müjde Gaziantep'deki Motor Yasagi Kalkti

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Öyle bir durum ki yasak kalktı diye seviniyoruz artık..:pr:
Bu nedir ya? Motosikleti yasaklamak nasıl birşeydir? :pr:

Neyse Bütün Gaziantepli arkadaşlarımıza hayırlı olsun..:rendeer:
Kazasız belasız binersiniz inşallah.. :cat:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Evet arkadaşlar şükürler olsun ki 7 seneden beri süren sehrin yüzde otuzuna motosiklet giremez tebelaları pazartesınden intıbaren sökülmuştur bu seviçli haberi sizinle paylaşmak istedim 7 senedir motorcuların cektını az cok tahmın ediyorsunuzdur ehliyet var ruhsat var vergiler veriliyor kask takılı ama motora binemiyorum şehir merkezine çok şükür baskılar sonuç verdı ve yasak kalktı ve artık trafık polisleri antep de sıkı denetime başladi burdan antepli arkadaşlara söyluyorum kask sız ehliyetsız daha dogrusu her şeyınız tam olmadan motora binmeyınız.......

bu mantık dişi çagdişi olan uygulamanın kalkmasında emegi gecen herkese teşekür ederim.......:rendeer::rendeer:

gözümüz aydın arkadaşlar artık ayıntap a rahatlıkla gidebiliriz ayıntaplılar adına çok sevindim
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Ülkemizdeki motosiklet kültürünün gelişmesi açısından sevindirici bir haber...:cat: Gözünüz aydın...:)

Keşke birde trafik kurallarıda avrupa normlarında yeniden düzenlensede yollardaki güvenliğimiz artsa ne güzel olur ama bu şimdilik hayal sanırım...:pale:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
AYDEMİR dostum sizin adınıza çok sevindim artık rahatlıkla gezersiniz antebin her yerinde:cat:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
51
hepimize hayırlı ve ugurlu olsun diger arkadaşların dedigi gibi lutfen tekrar TRAFİK mudurlugune koz vermeyelim
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
bu çağdışı uygulamanın son bulması sevindirici bir haber.Artık GaziantepMT yi şehiriçinde rahat rahat göricez demektir.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Arkadaşlar, motorlarımıza her zaman donanımlı binelim ve trafik kurallarına uyalım. Çılgınlar gibi sürmeyelim. Sayımız eksilmesin artsın. Amin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok sevindik sizlerin adına, tadını çıkarın,artık oraya geldiğimizde bize baklava ısmarlarsınız.:p
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Sizin adınıza sevindim AYDEMİR. GGözünüz aydın :) Artık profilden silersin MOTOSİKLETİN YASAK OLDUĞU YER. :) Size keyifli ve huzurlu gezmeler... :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
nasıl bir yasakmış bu ya:pr:
başka nerde var böyle bişey acaba:silent:
hayırlısı olsun size de ne diyeyim ki şaşırdım:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Evet arkadaşlar şükürler olsun ki 7 seneden beri süren sehrin yüzde otuzuna motosiklet giremez tebelaları pazartesınden intıbaren sökülmuştur bu seviçli haberi sizinle paylaşmak istedim 7 senedir motorcuların cektını az cok tahmın ediyorsunuzdur ehliyet var ruhsat var vergiler veriliyor kask takılı ama motora binemiyorum şehir merkezine çok şükür baskılar sonuç verdı ve yasak kalktı ve artık trafık polisleri antep de sıkı denetime başladi burdan antepli arkadaşlara söyluyorum kask sız ehliyetsız daha dogrusu her şeyınız tam olmadan motora binmeyınız.......

bu mantık dişi çagdişi olan uygulamanın kalkmasında emegi gecen herkese teşekür ederim.......:rendeer::rendeer:

Mesajlar: 492
Üyelik Tarihi: 17-10-06
Bulunduğu Yer: MOTOSİKLETİN YASAK OLDUGU YER
Motosikleti: YAMAHA ybr
Kan Grubu: A Rh


artık şu bilgilerini değiştirirsin...:phaydi hayırlısı...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
nasıl bir yasakmış bu ya:pr:
başka nerde var böyle bişey acaba:silent:
hayırlısı olsun size de ne diyeyim ki şaşırdım:cherry:

şaka gibi dimi. başlığı görüyorum makara vardır die girmiorm:farao::farao: ciddi ciddi yasak varmış. hayretler içindeyim. yinede gözünüz aydın.:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Böyle saçma ve ulaşım özgürlüğünü kısıtlayan keyfi bir uygulamanın kalktığına çok sevindim. :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
şaka gibi dimi. başlığı görüyorum makara vardır die girmiorm:farao::farao: ciddi ciddi yasak varmış. hayretler içindeyim. yinede gözünüz aydın.:rendeer:

ya bu resmen gerilik yaniiii.....
artıkk bir adım daha atılmış ama bu da sevindirici :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst