Müjde Gaziantep'deki Motor Yasagi Kalkti

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Evet arkadaşlar şükürler olsun ki 7 seneden beri süren sehrin yüzde otuzuna motosiklet giremez tebelaları pazartesınden intıbaren sökülmuştur bu seviçli haberi sizinle paylaşmak istedim 7 senedir motorcuların cektını az cok tahmın ediyorsunuzdur ehliyet var ruhsat var vergiler veriliyor kask takılı ama motora binemiyorum şehir merkezine çok şükür baskılar sonuç verdı ve yasak kalktı ve artık trafık polisleri antep de sıkı denetime başladi burdan antepli arkadaşlara söyluyorum kask sız ehliyetsız daha dogrusu her şeyınız tam olmadan motora binmeyınız.......

bu mantık dişi çagdişi olan uygulamanın kalkmasında emegi gecen herkese teşekür ederim.......:rendeer::rendeer:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Verdiğiniz mücadele için tebrikler. Geldiğimizde herhalde bizde rahat rahat gezeriz.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
abi dediğin gibi ehliyetsiz kasksız gezip de tekrar koz vermeyin,hadi hayırlı olsun bol gezmeler:cat:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
abi ben hala inanamıyorum. o gün bana gitme şehir içinden dediler daha var dediler ama bilmiyom kafam çok karışık tamam tabela yok ama ya yenisini takacakları için kaldırmışlarsa:silent: Hakkımıza hayırlısı olur inş. Ben inanmıyorum veya inanasım gelmiyor.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hele şükür:cat:Çok güzel bir haber bu...
Çok sevindim gerçekten:)
Hadi bakalım,geçmiş olsun diyelim:)Tadını çıkartın...

Umarım bu tarz çağ dışı ve anlamsız bir uygulama ile tekrar karşılaşmazsınız ve umarım bu kararın doğruluğunu gösteren işler yapılır bu zaman içinde.
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
çok şükür allaha ki bu sevimli haberi duyurdu bizlere.yaw tam koruma geziyoruz zaten herşeyimizde tam vergi ödüyoruz.artık rahat rahat gezeriz inşallah
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Antep'li kardeşlerimize hayırlı olsun.Hernekadar bize uzakmış gibi görünsede örnek teşkil etmesi sebebiyle çok absürt bir uygulamaydı.Çağdaş mücadeleniz için sizleri tebrik ederim.Çağdışı uygulamayı kaldıran emniyet teşkilatınada teşekkür ediyorum.Ha! bundan sonra denetimlerde yakalanıp ağlayanlarada bişey demiycem ama ehliyet alsınlar,ekipmanlarını tamamlasınlar.Hadi hayırlı olsun.
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
böyle bir uygulama olamaz yaw...nese gözünüz aydın diyelim...:)
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
geçmiş olsun :)
o saçmalığı buralardan duyup çok kızıyoduk, sizin adınıza üzülüyoduk,
şimdi sevindik.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
gözünüz aydın sevindim ama ben nasıl böyle bir uygulama yapabildiklerini hala anlamış değilim.bu nasıl yasal olabilir ki pek aklım ermiyo , ne yani motosikletle şehre girdiğimde bana ceza mı kesecekler , çok ilginç...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
gözünüz aydın keşke adana dada o tabelalar kalksa ne güzel olur sinir bozucu bir uygulama
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Haydi camianın gözü aydın olsun,hukuk dışı bir uygulamadan kurtuldunuz sonunda.
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
32
arkadaş lar ben şok oldum. ne demek yasak ya vergisini alır ken iyi ama. tamam arabanın girmediği yerlere alınmayabilir. çok acayıp ya. neyse çağdışı uygulamanın kalkmasına biz de sevinelim bari>!!!!!!
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Uygulamanın yasal hiç bir dayanağının olduğunu sanmıyorum Em.Md'nün gittiği illerdeki keyfi uygulaması diye duymuştum. Önce Kahramanmaraş,sonra Gaziantep ve sırada aydın varmış (adamın tayini aydına çıkmış)
neyse verdiğiniz hukuk mücadelesinden başarıyla çıktınız motora binmek anayasal hakkımız.
tebrikler.
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
46
gözünüz aydın çektiğiniz sıkıntılara çok şahit olmuştuk.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Gözünüz aydın. Son günlerde iyi bir habere hasret kalmıştık. Bu iyi oldu:)
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
71
Gözünüz aydın da, Aydın'ın gözü aydın olacak mı merak ediyorum.:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst