[Muğla - MT]

Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
tamam. olmassa biz c.tesi geceden geliriz marmarise pansiyonda kalırız pazar sabahıda erkenden çıkarız ok? daha erken gerçi ama olsun.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
alla alla olum tamam dedik ya tekrarlayıp durma :) gidicez naptın otomatiğemi bağladın klavyeyi? hem tamam mı dicek?
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
alper abi sizin yolunuz açık olsun.....
bana kırmızıya uyabilcek tank pad bulursan sevincem,burda hiç yok da....

kışın gezilerde görüşmek dileğiyle...
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ok gözüm üstünde olacak. belli olmaz ben kendimede alabilirim bi kaç şey. ama istediğin aklımda emre.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Bella rumuzlu arkadaşımız Marmaristen bugün itibarıla sitemize kayıt olmuştur. Şimdiden Hoş geldin diyoruz. Hoşgeldin Bella:rendeer::rendeer::rendeer::bestmt:::tutkuy::
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
81
Alper Bİzİm İzmİr İŞİ Yatar Bu Hafta MÜsaİt OlduĞunda Ara BaŞka Bİr Plan Yapalim
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
olum ne adamsın sen ya? siz yapın bi plan beyler ben izmire gidiyorum.....................
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
54
Bella rumuzlu arkadaşımız Marmaristen bugün itibarıla sitemize kayıt olmuştur. Şimdiden Hoş geldin diyoruz. Hoşgeldin Bella:rendeer::rendeer::rendeer::bestmt:::tutkuy::

tessekkurler bu aralar nete fazla gıremıyorum arada gırdıgım zaman sıteyı karıstırıyorum

ben marmaris'den cem honda beatım var boyle
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
tessekkurler bu aralar nete fazla gıremıyorum arada gırdıgım zaman sıteyı karıstırıyorum

ben marmaris'den cem honda beatım var boyle

Cem bu senmisin yoksam bu ismailin arkadaşı hani varya bizim güvenlik eğer sen isen valla seni beatten tanıdım.

Aramıza hoş geldin görüşürüz.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
81
evet muğla mt izmire başka gelen yokmu? iki motormu gitcez???

bora bugün gitcez bak sertaçın yanına
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
Oha izmire gidip geliceksiniz öyle mi? 600+ km yol yapıcaksınız yani ?!?!?!?!?!

evet kardeş :) 600+ km yapacaz allah izin verirse :)

tessekkurler bu aralar nete fazla gıremıyorum arada gırdıgım zaman sıteyı karıstırıyorum

ben marmaris'den cem honda beatım var boyle

aramıza hoşgeldin kardeş. inşallah kalıcı katılımcı ve yararlı olursun :wiinkk:

evet muğla mt izmire başka gelen yokmu? iki motormu gitcez???

bora bugün gitcez bak sertaçın yanına

büyük bi ihtimalle 2 motor gidicez yiğit. kışa daha büyük geziler olur umarım :wiinkk:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
selam millet uzun süre nete giremiyebilirim....
bu aralar durumum çok karışık,işide bıraktım.....(gezilere katılamıyabilirim,..)

tüm izmir yolculara yolunuz açık olsun diliyorum...
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
54
Cem bu senmisin yoksam bu ismailin arkadaşı hani varya bizim güvenlik eğer sen isen valla seni beatten tanıdım.

Aramıza hoş geldin görüşürüz.

evet bora benım cem ısmaılın arkadası guvenlıkcı :cherry:

sendemı buralardaydın

bol bol gorusuruz artık :wiinkk:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Bence izmir çok fazla bi yol ve sırf gezmek için yani ne bileyim.... daha yakın bi yere gitseniz daha iyi olmaz mı ? bizde sebeplenirdik o bakımdan yani...
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
evet bora benım cem ısmaılın arkadası guvenlıkcı :cherry:

sendemı buralardaydın

bol bol gorusuruz artık :wiinkk:

iyi iyi senin gelmen biraz geç oldu ama iyi olmuş geldigin dediğin gibi bolbol görüşürüz bizimkini görürsen selamımı söle hadi görüşürüz.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Selamlar Muğla Mt.

Sadece bir şey sormak istiyorum Neler oluyor bize.:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bir muğla mt ci daha var aranızda fakat ben motosiklet.com girince pek uğramadım muğla mt ye biraz ihmal etim.yorgun 48 öyle düşünme muğla mt çok daha iyi olucak buna emin ol burası turistlik yer malum bak motorcu48 kardeşindir ve memleketlin heheheheh şimdilik görüşmek üzere ahhh şu muğla üni başlıyor bu sabah gelde delirme!!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst