bu mesajı yazıp yazmamakta bayağı bi düşündüm en sonunda yazmaya karar verdim
uzun zamandır bakıyorumda muğla mt nin hali içler acısı sesimi cıkarmadım kimseye sitem etmek istemedim en nihayetinde benden daha eskiler sozu gecen insanlar vardı ama sadece dı diyebiliyoruz o üyeler için şu anda
kendi adıma konuşayım yine yoğun bi sezon geçirdim ve eve gidemedigim zamanlar bile oldu ama ne yaptım ettim bi yolunu bulup girdim siteye ve muğla mt sayfamıza şunuda unutmamak lazım tabiki kimsenin girme zorunluluğu yok ama ne bileyim bence yolunda gitmeyen birşeyler var yoksa şu anda sadece 4-5 uye yazışıyor olmazdı bu sayfada ...
umarım geçici bi ayrılıktır bu umarım geçer yine eski birlik beraberliğe kavuşulur sayfamızda... bi adminimiz bile yok mesaj yerine ulaşmıştır belki
umarım kimse kırılmaz bana ..
sevgiyle kalın... iLLeqaL..