[Muğla - MT]

Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
arkadaşlar son 20 - 25 gün. ondan sonra hergün birinizi ziyarete gelicem. sezon kapandıktan sonra güzel gezilerimiz olacak zanlımca birçogumuz gezilere açız şu anda :)


sezon kapandıktan sonra görüşmek dileğiyle :wiinkk:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
bu mesajı yazıp yazmamakta bayağı bi düşündüm en sonunda yazmaya karar verdim

uzun zamandır bakıyorumda muğla mt nin hali içler acısı sesimi cıkarmadım kimseye sitem etmek istemedim en nihayetinde benden daha eskiler sozu gecen insanlar vardı ama sadece dı diyebiliyoruz o üyeler için şu anda

kendi adıma konuşayım yine yoğun bi sezon geçirdim ve eve gidemedigim zamanlar bile oldu ama ne yaptım ettim bi yolunu bulup girdim siteye ve muğla mt sayfamıza şunuda unutmamak lazım tabiki kimsenin girme zorunluluğu yok ama ne bileyim bence yolunda gitmeyen birşeyler var yoksa şu anda sadece 4-5 uye yazışıyor olmazdı bu sayfada ...

umarım geçici bi ayrılıktır bu umarım geçer yine eski birlik beraberliğe kavuşulur sayfamızda... bi adminimiz bile yok mesaj yerine ulaşmıştır belki:(

umarım kimse kırılmaz bana ..

sevgiyle kalın... iLLeqaL..
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Haklısın illegal çogu arkadaşımız uzun süredir ugramaz oldu. Sezon sonu yine dökülürler ortaya diye düşünüyor ve umuyorum.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
aynen katılıyorum hernekadar yeni olsamda aranızda birçoğunuzla tanışmak nasip oldu bana. ve umarım sezon sonu çok güzel bir tanışma toplantısı daha yaparız :wiinkk:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
,Sevgili illegal. Bundan yaklaşık olarak 1veya 2 hafta önce benim dile getirdiğim sitemi sende dile getirmişsin. Demekki bu sadece benim düşüncem değilmiş. Vakti saati geldiği zaman bakıp görcez. İnşallah iyi olur. :bounce:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
selam muğla mt :)
kısa bir aradan sonra yine sizlerleyim,nete giremediğim an olsaqda çoğu arkadaşımızla hala irtibat içindayim

bu moral bozukluğu ne yawf,benim motor komple döküldü ama hala nete girmeye ve gezilere katılmaya çalışıyorum,ama kendimi toparladığım an yeni motorumla hep beraber olcaz,benim bi de ayrı bir öğrenim sorunum var, uzun zamandan sonra öss denemesi yapcağım için sizden koptum ama telefon numaram çoğu kişide var bana tel açmanız yeterli,ben elimden geleni yapmaya çalışırım....

bu arada hepinizi biraz zamana bırakmanızı tavsiye ederim...
yavaş yavaş toplanıyoruz.....

illegal senin durumun nasıl oldu iileşmişsindir inşallah..tekrardan geçmiş olsun

son olarakta biz bazı geceleri(oflualper,lord yani selim ve ben ) ortacada suat parkta toplanıoz,gezi şeklinde değil muhabbet birazdaha kendimize zaman ayırıoz böyle geceleri aktivasyonlarda olabilir...
ben fazla kafa ağrıtmayacam ... iyi geceler muğla mt
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
arkadaşlar, umuyorum ki "zaman" kavramı bu sorunu çözecektir
malum birçok muğla mt üyemiz yaz sezonu yoğun bir şekilde çalışıyor
ve sezonun bitmesine az kaldı
dolaysıyla biraz daha bekleyeceğiz gibi
bu kısa zamanda bence motorlarınızın ve kendiniz için kış hazırlıklarına başlayın
yağ, antifriz giyisi kask ...... :cat:
karamsar olmayın o kadar :wiinkk:
önümüzde kocaaaa bir kış var ;)
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
50
eski resimlerinize bakıyorumda aranızda büyükler falanda varmış sanırım onlar artık gelmiyolar siteye yada sizinle gezilere neolmuş böyle mugla mt ye ya.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
eski resimlerinize bakıyorumda aranızda büyükler falanda varmış sanırım onlar artık gelmiyolar siteye yada sizinle gezilere neolmuş böyle mugla mt ye ya.

o gördüğün büyüklerin çoğu mekan sahibi :) sezon kapanınca şenlenecez hepinizi bi panik aldı anlamıyorum!


arkadaşlar kimsenin katılmadığını sandığınız bi gezide 18 motor 2 arabaydık. işin kötü tarafı toplu bir şekilde fotograf çekilemedik. ben bu sayının 30 motora çıkacağından adım gibi eminim. varadero48 o gezide hatta sende vardın.


kimse merak etmesin son 1 ay 1 ay sonra yavaş yavaş başlarız toparlanmaya :wiinkk:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
karamsarlık yok lord kardeşim herkes kendisi bilir ben sadece bi sıkıntımı paylaşmak istedim ben tek başımada gezebiliyorum...

hepinizi bi panik aldı anlamıyorum!


valla beni panik aldıgı falan yok alper kardeşim

benim sıkıntım dikkat ettiyseniz geziler değil demekki ii okuyamamışınız ..

benm tek sıkıntım geziye katılamayabiliriz en nihayetinde bende yaz boyunca 1 geziye katıldım ama sonuçta geziye katılamasakda sayfaya girip insanlar napıo bakalm bizim mugla mt hayattamı bi selam yazim dedim ama insanlar buna üşeniyolar paylaşılan şeyler var ortada bence boyle olmamalı bi mesaj atmak arada cokda zor deil sadece kışın yapılan bi spormuş gibi gorunmesi canımı sıkan ...

ama yinede herkes kendi bilir ...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
vallahi kortay benim düşüncelerimi biliyosun. ben yeni olduğum için birçok insanla tanışamadım daha. olmassa seneye yaz da ben sitem ederim :wiinkk: :p

şaka bi yana ben hala değişeceğine inanıyorum.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
57
bu mesajı yazıp yazmamakta bayağı bi düşündüm en sonunda yazmaya karar verdim

uzun zamandır bakıyorumda muğla mt nin hali içler acısı sesimi cıkarmadım kimseye sitem etmek istemedim en nihayetinde benden daha eskiler sozu gecen insanlar vardı ama sadece dı diyebiliyoruz o üyeler için şu anda

kendi adıma konuşayım yine yoğun bi sezon geçirdim ve eve gidemedigim zamanlar bile oldu ama ne yaptım ettim bi yolunu bulup girdim siteye ve muğla mt sayfamıza şunuda unutmamak lazım tabiki kimsenin girme zorunluluğu yok ama ne bileyim bence yolunda gitmeyen birşeyler var yoksa şu anda sadece 4-5 uye yazışıyor olmazdı bu sayfada ...

umarım geçici bi ayrılıktır bu umarım geçer yine eski birlik beraberliğe kavuşulur sayfamızda... bi adminimiz bile yok mesaj yerine ulaşmıştır belki:(

umarım kimse kırılmaz bana ..

sevgiyle kalın... iLLeqaL..


Bence de durum içler acısı ama bir gün her şey düzelecek eskisi gibi olacak ...... bundan eminim ve ümidim var .
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
İllegal çok iyi bir konuya parmak bastın seni kutluyorum. Konu kesinlikle gezi değil herkes gezi yapabilir. Solo gezilerde bu güne kadar yapılmıştır. Konu Muğla MT nin birlik ve beraberliğin herkesin bir birine olan saygısının ve sevgisinin artık olmayışıdır. Bu da benim düşüncelerim. herkes ! kasım diyor onada az bir zaman kaldı bekleyip görcez. Ben gezilerime devam ediyorum. Her fırsatta Solo veya katılmak isteyenler le devam ediyoruz. Motor Sevgisi içimizde olduğu müddetçe gezilere devam edeceğiz grupla veya solo artık bunu zaman gösterecek
Herkese Selamlar ve Sevgiler. Herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle.
Yorgundan (Dinlenmiş) Herkese .......:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
1
Ya hiç bayan yokmu arkadaşlar tanıdığınız. Yoksa bi ben mi erkek fatmayım burda. Öyleysem de napayım dostlar mecburen ben de Muğla'dayım. ve acayip motor sevdam var. Valla eşim zaptedemiyor beni. Napcaz bu motor sevdasıyla bilmem. :)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
arkadaşlar gittiğimden beri ilk kez yazmaya fırsatım oluyor.Kortayın deddiğine katılıyorun.

bende sitenin eski üyelerinden birisiy,m tabiki çok güzel günler geçirdik ama problemler yaşamadığımızda olmadı değil.yanlış anlaşılmalarda oldu.bu yüzden siteye artık uğramayan (en azından giriş yapmadan bizi takip ettiklerini biliyorum)eski dostlarımız var.

ve itiraf etmek gerekirse bu yanlış anlşaılmaların içerisine bende dahil oldum.

sonuçta bir sirkülasyon herzaman vardır.gidenler ve gelenler tabiki olacaktır.ayrıca sezon faktörüde var.


en yakın zamanda muğla mt nin eski günlerine dönmesi dileklerimle.herkese doğubeyazıttan selamlar
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
50
işallah mugla mt toparlanır ilerki günlerde görecegiz saygılar ayrıca hoşgeldin huriye sanırım tek bayan suan sensin

huriye tabiki bayan var ama malum sezon nedeniyle katılamıyorlar ama ilerki günlerde onlarda gelir yanlız kalmazsın aramızda bodrum ve marmaris civarlarından bayanlar var
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
benimde eşim bi motor sevdalısı olarak katılıyor gezilere :) yanlız değilsin huriye :wiinkk:

yorgun ve illegalin yazdıklarına bende katılıyorum. mevzu gezi olmaması lazım heralde sonuçta gezi soloda yapılabiliyor. ama paylaşım olunca bu güzellik ve Muğla Mt nin manası ortaya çıkıyor. küskünlük dargınlık varmı bilmem ama yeni bi üye olarak büyüklere küçüklere herkese yeniden buluşup eski günlerinize dönmeniz için sizleri severek sirkeleyebilirim ::winkwink::whip::


bu arada şahin baba napıyosun? yanında telefon varmı? varsa hangi saatler arasında arayabiliriz? herhangi bir isteğin ihtiyacın varmı? şimdiden özledim vallahi seni ha :( bi sonraki iznin ne zaman?

hadi beyler toparlanın artık kendimize gelelim az kaldı ::alkiis:: şimdiden bi plan yapalım ilk buluşmamız için ne yapalım? bunada herkesin katılmasını istiyorum beyler.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
snırım ocak gibi geleceğim şu anda çok yoğunuz.iç güvenlik taburu olduğumuz için ve kış yaklaştığı için dağlardayız daha ilk kez dışarı çıktım.

ancak ocak ayı gibi gelebilirim.alper ne telefonu :queen:bilgisayarı görünce garip oldum.şükür bir ihitiyacım yok.kendinize orada iyi bakın seneye görüşmek üzere
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
şahin baba bak bi ihtiyacın olursa muhakkak söyle olurmu? bu arada sana ulaşabileceğimiz bi numara yazarsan sevinirim çünkü bende askere gidicem 2008 de şimdiden yatırım yapmam lazım kendime :wiinkk:

ocakta bi gelde şöyle istanbul tarafına bi büyük gezi ayarlayalım şahin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst