Bella rumuzlu arkadaşımız Marmaristen bugün itibarıla sitemize kayıt olmuştur. Şimdiden Hoş geldin diyoruz. Hoşgeldin Bella:rendeer::rendeer::rendeer::bestmt:::tutkuy::
tessekkurler bu aralar nete fazla gıremıyorum arada gırdıgım zaman sıteyı karıstırıyorum
ben marmaris'den cem honda beatım var boyle
Oha izmire gidip geliceksiniz öyle mi? 600+ km yol yapıcaksınız yani ?!?!?!?!?!
tessekkurler bu aralar nete fazla gıremıyorum arada gırdıgım zaman sıteyı karıstırıyorum
ben marmaris'den cem honda beatım var boyle
evet muğla mt izmire başka gelen yokmu? iki motormu gitcez???
bora bugün gitcez bak sertaçın yanına
Cem bu senmisin yoksam bu ismailin arkadaşı hani varya bizim güvenlik eğer sen isen valla seni beatten tanıdım.
Aramıza hoş geldin görüşürüz.
evet bora benım cem ısmaılın arkadası guvenlıkcı :cherry:
sendemı buralardaydın
bol bol gorusuruz artık :wiinkk: