- Katılım
- 12 May 2007
- Mesajlar
- 332
bu gün adana MT den 4 arkadaş geldi (biri makine)şu an muhtemelen horul horul uyuyolardır.
Hocam iyigeceler şenlikler yarın başlıyor deilmi marmaristen saat kaçta ve nereden çıkılıp gidilecek konvoy halinde yatmadıysan cevabını bekliyorum.