- Katılım
- 2 May 2007
- Mesajlar
- 624
beyler. bu pazar ben derim ki marmaris tansas onunde bulusup datca tarafinda knidos yapalım. yada cinarda bulusup kahvalti sonra datca knidos. ben kesinlikle varim ve biz 3 motoruz simdiden. illegalde gelirse 4. acikcasi ben daha fazla katilim bekliyorum.