[Muğla - MT]

Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Bugünkü gezimizi yaptık detaylar az sonra. oflualper az daha erken yazsaydın iyi olurdu .Herneyse ileriki gezilerde senide bekleriz.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Alper olm bugün geleydin güzel olurdu yiğitle marmariste bi güzel gezdik sende olaydın neyse artık bi dahaki sefere hallederiz ama önümüzdeki hafta yada sonra ben ortacaya gelicem haberin olsun
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
'muğla mt(1,2,3 haz.07) Turgut koyu kampı' başlığı açılmıştır.Geziler bölümünden ulaşabilirsiniz.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
57
Ben bişey sormak istepturun :) Bu motor ehliyetini 16 yaşını doldurunca mı yoksa 17 yaşını doldurunca mı alıyosun ? ? :)
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
selam mt ailesi pazar günü gezisinde katkısı geçen can abi ve illegale teşekkür ederim......gezilerin devamını dilerim..

arkadaşım ehliyet yaşı 17 a2 diyosun değilmi o zaman bu sene için en geç 89 olman lazım heralde...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
57
arkadaşım ehliyet yaşı 17 a2 diyosun değilmi o zaman bu sene için en geç 89 olman lazım heralde...
Tühh yaa ben 2 sene daha bekleyecem o zaman :) ama olsun o zaman kadar çok iyi bi şekilde kavramış olurum motor kullanmayı ve hatta ehliyet alırsam yüksek cc'li ve beygirli motor bile alır benim peder :)

Ve bilgin için teşekkürler .....
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
son geziler ve yeni gelen arkadaşlar ilk mesaja eklenmiştir.. Mt Muğla nın tüm gezilerine bu başlığın ilk mesajından ulaşmanız mümkündür.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
millet yeni motorumu aldim allaha sukur ve ilk gezimide illegalle ortacada yaptik. gecen p.tesi ömer abinin resteorantina baktim ama intruder i goremeyince uramadim. bu pazar varsa bisiler biz 3 motoruz ybr 125 falcon 400 ve ben! mumkunse pazar gunu yapalım illegalde gelir insallah!
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Tekrar hayırlı olsun kardeşim motor harbi deliiii :D benim ki kadar olmasada idare eder:queen: bu arada pazar gelebilirim belki ama 4/12 çalışıyom dönmem gerekebilir bakarız telefonlaşırız. kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
arkadaşlar bu pazar bi gezi düzenliyelim, herkesin ne fikri varsa ortaya koysun ve planlayım ve biz yenilerde tanışmış oluruz... sizlerden haber bekliyoruz
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128
Benim motor iptal ameliyata alındı vites dişlileri dağılmış bir dahaki seferlerde görüşmek üzere:rendeer:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Selam Lar

Evet sevgili arkadaşlar uzun zamandır siteye giremiyor ve gezilere katılamıyordum:salut::salut: Sağlığımda meydana gelen küçük bir arıza nedeniyle :queen: 3 haftadır gezilerden ve siteden ayrıydım:salut: Şuanda eski sağlığıma yavaş yavaş kavuşmaya başladım :queen: allahın izniyle 2 hafta içinde gezilere katılabilecek duruma geleceğim .:cat: gezilere YORGUN 48 olarak değil bu sefer DİNLENMİŞ 48 olarak katılacağım.hepinizi çok özledim sağlıcakla kalın. Tekrar herkese selamlar.:bounce::bounce::bounce:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
yorgun geçmiş olsun senin için başlık açmıştık. Görmedin herhalde:rendeer:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
arkadaşlar bu gün selim kardeşimiz geldi tanıştık ve tanıştığımıza da çok sevindik.
bu tüm muğla mt cilerde de geçerli
örneğin illegal onlada tanıştık ve herbirinden muhabbetinden inanın bana zevk aldım .... eminim sizlerle de tanıştıkça böyle olacak,
bu yüzden bu hafta sonuna bi tanışma ve mini gezi yapalım derim....:queen:
fikirlerinizi ve katılımlarınızı bekliyoruz....
benim fikrim piknik:p,mangal,:pdeniz :queen:yada o gibi şeyler sizdende bekliyoruz..........:silent:



kuzen ses ver ........................
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst