[Muğla - MT]

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
sorun çıkmazsa pazar günü ordayım
herkesle görüşmek umuduyla
işten güçten pek zaman bulamıyorum :pale:
bugün anca motorun bakımlarını yaptırdım
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
ben de bi aksilik çıkmazsa pazar günü sabahtan yollardayım eğer pazar günü gidecek olanlar varsa beraber gitmeyi isterim ........
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Lord , Bigboy48 pazara hep beraber gideriz. Tabii Lord uykudan uyanabilirse:mrgreen: Mes mecburen pazara kalıyoruz.:pale: Malum iş güç.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
evet arkadaşlar 1 ay sonra daha yeni fırsat bulabildim yazmak için.muğla mt ye selamlar olsun....sivasta askerliğe alıştık.sabah 5 koğuş kalk saat 10 koğuş yat.yat kalk sürün devam ediyoruz.buradan 1.106 gtt çvş eğt bölüğünün selamlarını iletiyorum.


kazasız belasız gezilerinize devam etmeniz dileklerimle.

bu arada beni sitede görmüş bir çavuş ile tanıştık.buda güzel bir enstantane oldu benim için...
size hayırlı geziler bundan sonra çarşıya çıktıkça yazarım.yine buralarda olurum.bir fırsatını bulabilrisem sizin için sivası gezip tanıtacağım.

şimdiden sağlıcakla kalın

sivas temeltepe 1.106 Gtt çvş eğt. bl. Muammer Şahin Birinci....yaww biriniz mektup yazsın yawww:p

 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
ooo :mrgreen: şahin abi iyi nöbetler ve hayırlı izinler diliyorum,eğer askerliğin eylüle kadar sürerse orda 4 eylül kutlamaları yapılıyor istasyon caddesinde benim dayılarım orda hep,sivasın insanı çok içtendir ve en kısa zamanda tezkereni alman dileğiyle.:)........


şimdi can abi gelelim pazara ben saat 8:30 dışarda beklio olcam
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
en büyük asker bizim asker ::asker::::asker::.....
söylenecek fazla söz yok sagsalim bitir gel askerligi sahin
allaha emanet ol .... :rendeer::rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Şahin koğuş kalk haa ..burada millet festivalde dağıtsın rock müzik eşliğinde sen orada koğuş kalk adaletmi bu:p
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
barış abi söğdürmeyin beni.Siz eğlenin ben şimdilik nöbeti tutarrım.ağustos 2008 de doğu ve güneydoğu turyla çıkacağım piyasaya.muğla mtnin gururu olacam:p.

muğladan van a kadar gideceğim allah izin verirse.ümmet abime selamlar.onuda bekliyorum sivasa.temeltepe 1.106 çvş eiğitim bölüğü.Muammer şahin birinci.


herkese iyi eğlenceler biz terörist avına çıkacağız 40 gün sonra.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
şahinim ösledik valla :salut:
neyse can abi artık sabah uyanmaya alıştık :wiinkk:
siz saat söyleyin yeter :cat:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
25
Merhaba. Uzun zamandır uğrayamıyordum, herkese selam olsun.
Şahin, terörün şiddetle tırmandığı bu günlerde, çıkacağınız operasyonlarda kolaylıklar diliyorum. Gözünüzü dört açmanız umuduyla..

Pazar ben de geliyorum. Lord'la birlikte halin orada bekleriz. Çıkacağınız saati belirtin, ona göre biz de mevzilenelim. Görüşmek üzere. :cat:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
ooo :mrgreen: şahin abi iyi nöbetler ve hayırlı izinler diliyorum,eğer askerliğin eylüle kadar sürerse orda 4 eylül kutlamaları yapılıyor istasyon caddesinde benim dayılarım orda hep,sivasın insanı çok içtendir ve en kısa zamanda tezkereni alman dileğiyle.:)........


şimdi can abi gelelim pazara ben saat 8:30 dışarda beklio olcam
acemilik Allah izin verirse ağustos 3-4-5 de bitip dağııma çıkacağız.geliince tanışacağız artık.:wiinkk:



en büyük asker bizim asker ::asker::::asker::.....
söylenecek fazla söz yok sagsalim bitir gel askerligi sahin
allaha emanet ol .... :rendeer::rendeer:

korti özleştik yawww.daha bitmez askerlik benim.dün msn de konuştuk zaten:queen:



şahinim ösledik valla :salut:
neyse can abi artık sabah uyanmaya alıştık :wiinkk:
siz saat söyleyin yeter :cat:

gez selimim gez kim tutar sizi.gelince anlamam turlarız şöyle.:rendeer:

Şahin, terörün şiddetle tırmandığı bu günlerde, çıkacağınız operasyonlarda kolaylıklar diliyorum. Gözünüzü dört açmanız umuduyla..

:cat:

teşekkürler forte.ne yapalım bitirip geleceğiz artık.burada hergün şehit haberlerini takip ediyoruz inanın insanın gözleri doluyor.biz elimizden geleni yapacağız.nöbeti biz devraldık artık.


HASAN TURGUT önderiğindeki 1.106 GTT ÇVŞ EĞİ. Bl. Sivas Kartallarından Selamlar

Hadi dağılın artık gidin Marmoka Benim içinde eğlenin biraz
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
tekrardan hayırlı tezkereler(abi sen kısa dönemli yapıyosun heralde)

can abi ne zaman gideceğiz bi haberini bekliyoruz.....
arkadaşlar ben akşam köyceğize gittim,yola yeni asfalt dökmüşler ortacadan sonra ona göre bilginiz olsun.Dün ben giderken araçların yanımdan süratlı geçmesi nedeniyle motora seken taşar benim alt far camımı kırdı(çatlattı) ona göre güzel bi zamanda gidelim......
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
can abi ne zaman gideceğiz bi haberini bekliyoruz.....
arkadaşlar ben akşam köyceğize gittim,yola yeni asfalt dökmüşler ortacadan sonra ona göre bilginiz olsun.Dün ben giderken araçların yanımdan süratlı geçmesi nedeniyle motora seken taşar benim alt far camımı kırdı(çatlattı) ona göre güzel bi zamanda gidelim......


Bigboy saat 0815 de hazır ol.İdari binanın orada bekle kuleden gelirken seni alırız. Ortaca ekibi 0830 da muğla yoluna çıkarsanız sizide alır devam ederiz. 1030 gibi festival alanında oluruz.:cat:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
can abi sen arabaylamı gelcen ????????????????????????????


abi ben marmokta kalamıycam malesef ,eğer siz arabayla gitcekseniz siz gidin ben sabahtan gidip,akşama döncem

bide yeni üye hocamız var ortacada o da motorla gitcek bizdeen haber bekliodu olmazsa ben onla motorla geliriz arkadan.....
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
tamam ozaman bi sorun yok :cat:

ortaca ekibi sizden bir ricam olcak sabah saat 8:00--8:30 arası şefikoğlunun önünde yeni bi üyemiz beklio olcak ona da bi bakabilirmisiniz gri motor.....
selim kardeş sakın uyuyayım deme....
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
şahin kardeşim ayıp ettin şu askerliği bi bitir hele
yolları kaziicaz bea
dalaman takımı msj net bir şekilde anlaşılmıştır :cat:
yarın sabah elemanı da alıp sizi halin orda bekleriz
forteee sabah sende halin orda oluesun ben de
yeni elemanı alıp gelirim
bu arada forte ve ben de akşam dönceğiz malum iş güç :pale:
ceb'im 05326775086
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst