[Muğla - MT]

Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
bakalım su mulakat gunu bi gelsin ben bi mulakata giremde belki sizinle bi geziye katılma serefine ulasmaya hak kazanabilrim millet. bana sınav yada mulakat gununu soleyinde bi katilam.


nedense bi turlu geziye katilamadik!!!!!!!!! bu pazar ayarlayalim bisiler if possible pls!
Sevgili alper kardeşim gezilere katılmak için mulakat veya sınava gerek yok. Elimizde olmayan bazı aksilikler nedeniyle uzun zamandır tam anlamıyla bir gezi düzenlenemedi. Solo veya ikili üçlü guruplarla geziler yapıldı. En yakın marmok festivali var orda bütün MUĞLA MT lerle tanışma fırsatımız olacak saygı ve sevgiler.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Marmok

Evet herkez geçen seneki gibi orada olacak bende iple çekiyorum 21 haziranı
ama nerde toplanılıp akjtura falan gidilecek bilmiyorum neyse öğraniriz
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
Arkadaşlar videolar bölümüne yeni video çekimi eklenmiştir iyi seyirler.:rendeer: Biz turgut koyunda güzel vakit geçirdik. Ayarlayabilirseniz kendinizi sizlerinde o güzellikleri görmenizi isteriz. Hep beraber tekrar gitme dileğiyle. Önce marmok u atlatalımda:queen::queen::queen::
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
arkadaşlar bende varım marmok işide

ve ben saat 5 .30 da dalamandan çıkıp marmarise yol alcam bi arkadaşımla tek motor ,solo gezi şeklinde gece döncem gelmek isteyen varsa bana 4 e kadar ulaşsın ............

videolar hoşmuş,iy geizler ve selamlar.........................
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
marmokda tam olarak hangi tarihte buluşulacak haberimiz olsunda bakalm o gune bişeyler ayarlamaya calısayımm... alper nerdesın yuzunu goren cennetlik...
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
tüm muğla mt ailesinin babalar gününü kutlar bütün güzelliklerin sizlerle olmasını dilerim. selamlar
:rendeer::rendeer::rendeer::bounce:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
herkese selam.Biz Marmaris ve Bodrum tayfası olarak normal şartlarda perşembe günü Marmok ta çadırımızı kurmuş olacağız.Herkesi bekleriz.:rendeer:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
herkese selam.Biz Marmaris ve Bodrum tayfası olarak normal şartlarda perşembe günü Marmok ta çadırımızı kurmuş olacağız.Herkesi bekleriz.:rendeer:

Sevgili mes geçerken bana korna basmayı unutma.:queen: Korna sesini duyduktan sonra sizin çadırınızı kurmanıza yardım etmek için hemen gelirim. Selamlar.:bounce:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
:cat: ne yapalım. ben oyle yada boyle mugladayım ve tek de olsa geziyorum. marmokta oluruz inş. ozamana kadar plakayı bi alsam allahin izniyle!
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Sevgili mes geçerken bana korna basmayı unutma.:queen: Korna sesini duyduktan sonra sizin çadırınızı kurmanıza yardım etmek için hemen gelirim. Selamlar.:bounce:

Dinlenmiş 48ne diyon aslanım sen?:queen:Yoksa bizden önce gidip Marmok'a çadır kurmayacak mısın? Ben anlamam hocam,Muğla mt tam kadro Marmok'ta olmalı.Bize bu yakışır:queen:Sevgiyle kal :rendeer:görüşmek üzere
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
valla bencede orda olmak gerekir ama kimse hangi tarihte orada buluşulacak soylemıo hafta sonu olursa zaten beni pas geçinn... carsamba olsa ne guzel olur valla..
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
valla bencede orda olmak gerekir ama kimse hangi tarihte orada buluşulacak soylemıo hafta sonu olursa zaten beni pas geçinn... carsamba olsa ne guzel olur valla..

illegal kardeşim söyledim ya,perşembe günü çadırlarımızı kuracağız.Toplu olarak değil de tek tek gidicez.Orada bir araya geliriz:rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Arkadaşlar cuma-cumartesi nöbet var pazar sabahı yola çıkar öğleye yakın orada oluruz. MESS bizim için bir çadırlık yer ayır.:cat:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
marmok

Herkexzi bekliyoruz marmarise süper olucak süper

Alper olm inşallah gelirsin sende bekliyorum haaa hadi görüşürüz
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
abi bende tamamım pazar gelebilirim ve bi tek sorunum çadır bulma onu da halledersem ordayım....
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Arkadaşlar cuma-cumartesi nöbet var pazar sabahı yola çıkar öğleye yakın orada oluruz. MESS bizim için bir çadırlık yer ayır.:cat:

Çadır sayımız ormandaki çalılar kadar çok olacak.Kızılderili kabilesi gibi:queen:Banro kardeş pazar günü öğlene doğru herkes Marmok'tan ayrılmaya başlar.Geldiğinizde kimseyi bulamayabilirsiniz.Hatırlatayım istedim.Gönlümüz sizleri de görmeyi istiyor.Hayırlısı olsun.Sevgiler.
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
bu gün adana MT den 4 arkadaş geldi (biri makine)şu an muhtemelen horul horul uyuyolardır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst