Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hb kardeşim Bir soru sormuştum ama bilen yok sanırım Başka bir sorum daha olucak.. Cross yada Spor (Hondanın cbr 250 olabilir) Fiyatı düşük ama iyi bir motor önerebilecek varmı ? ÇOk araştırdım ama
hb kardeşim Bir soru sormuştum ama bilen yok sanırım Başka bir sorum daha olucak.. Cross yada Spor (Hondanın cbr 250 olabilir) Fiyatı düşük ama iyi bir motor önerebilecek varmı ? ÇOk araştırdım ama
ii demişinde guzel kardeşim burası mt il grubu topigi braz yanlış olmamışmı soruyu sordugun yer neyse ben sana cvp verim hondanın cbr 250 modeli tr de yok ama oyle b ı model mevcut yanlız uretilmior artık
cbr 125 var en düşük ondan sonra 600 gelio... 125 i oneririm cok saglam sorunsuz bi motor ama bu şekilde olmaz gereksinimlerini tam anlamıyla yazman lazım ...
Arkadaşlar her gezi planımda yağmur yağdı ama bu hafta yine geçen haftaki önerimi ortaya koyuyorum.Köyceğiz'de buluşalım duruma göre nereye gideceğimize karar verelim.Bigboy la beraber 10.30 gibi köyceğizde olacağız.Lord'da gelebilir şimdilik belli değil.
ben sınava muglaya gıdıom motorla
oglen 12 de cıkarım benide dahil edin can abi ...
gelirim gittiginiz yere...yada başka bişeler yaparz gokovada buluşuruz..
Alper Kardeşim şu an gececiyim öğlene kadar yatarım sen atla gel yarın yiğit sen ben gezeriz belki denize gideriz daha sezonu açmadım ben. Gerçi hastayım boğazlar burun akıyo falan ama bakarız. Sana bi tek teker çekerim sıııhııımmm
olm ben yarin saat 12:00 ye kadar doluyum ama saat 12 den sonra bosum. saat en gec 1bucuk yada 2 de ordayım!!!
bu arada arkadaslar koycegiz takimi saat 12 den sonra bi planiniz olursa illegalde b enim no var ona solerseniz o bana ulasir olmasssa hep beraber marmarise gideriz benim orda sacrosanct tan haric falconlu bi arkadas var!
OLSUN OLM BU ARADA YARİN SİNAVA GİRECEK HERKESE ALLAH KOLAYLIK VE zihin acikligi versin "caps icin sry is yerinde oluyo bole seyler" ben yigiti alirim yaninada gelirinm!!!!!