[Muğla - MT]

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
5
hb kardeşim :) Bir soru sormuştum ama bilen yok sanırım :( Başka bir sorum daha olucak.. Cross yada Spor (Hondanın cbr 250 olabilir) Fiyatı düşük ama iyi bir motor önerebilecek varmı ? ÇOk araştırdım ama :(
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Hepinizi çooookk özledik..MARMOK'u iple çekiyoruz vallahi...Herkese ayrı ayrı selamlarımızı sevgilerimizi yolluyorum..::143::
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
hb kardeşim :) Bir soru sormuştum ama bilen yok sanırım :( Başka bir sorum daha olucak.. Cross yada Spor (Hondanın cbr 250 olabilir) Fiyatı düşük ama iyi bir motor önerebilecek varmı ? ÇOk araştırdım ama :(

ii demişinde guzel kardeşim burası mt il grubu topigi braz yanlış olmamışmı soruyu sordugun yer neyse ben sana cvp verim hondanın cbr 250 modeli tr de yok ama oyle b ı model mevcut yanlız uretilmior artık
Honda%20CBR250R%2088.jpg


cbr 125 var en düşük ondan sonra 600 gelio... 125 i oneririm cok saglam sorunsuz bi motor ama bu şekilde olmaz gereksinimlerini tam anlamıyla yazman lazım ...
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Ewvet marmok u iple çekiyoruz geçen sene baya güzeldi bu sene biraz daha tecrübeli bi motor kullanıcısı olarak katılacağım inşallah


Bu arada ben aranıza yeni katıldım Marmaristeyim.. Ybr 125 Siyah
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Arkadaşlar her gezi planımda yağmur yağdı ama bu hafta yine geçen haftaki önerimi ortaya koyuyorum.Köyceğiz'de buluşalım duruma göre nereye gideceğimize karar verelim.Bigboy la beraber 10.30 gibi köyceğizde olacağız.Lord'da gelebilir şimdilik belli değil.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
ben sınava muglaya gıdıom motorla
oglen 12 de cıkarım benide dahil edin can abi ...
gelirim gittiginiz yere...yada başka bişeler yaparz gokovada buluşuruz..
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
can abi ben geliyorumm yaşasın geziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii abi akşam eve gelip detayları alırım senden :)
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Tamam bigboy şimdilik 3 olduk lord'da gelirse 4 olacağız.Onur'u arayabilirmisin.Belki o'da gelir
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
başka gezen yok galiba yatıom ben brazdan sabah 7:30 mugla yolcusuyum... sınavdan sonra haberleşiriz can abi numaran vardı bende ztn...
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
len bora napturun ??? bora pazar gunu ordayım izinlimisin??

bu arada yarin ne gezisi var illegal beni arasin benim numara sende var!
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Alper Kardeşim şu an gececiyim öğlene kadar yatarım sen atla gel yarın yiğit sen ben gezeriz belki denize gideriz daha sezonu açmadım ben. Gerçi hastayım boğazlar burun akıyo falan ama bakarız. Sana bi tek teker çekerim :p sıııhııımmm :D
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
olm ben yarin saat 12:00 ye kadar doluyum ama saat 12 den sonra bosum. saat en gec 1bucuk yada 2 de ordayım!!!


bu arada arkadaslar koycegiz takimi saat 12 den sonra bi planiniz olursa illegalde b enim no var ona solerseniz o bana ulasir olmasssa hep beraber marmarise gideriz benim orda sacrosanct tan haric falconlu bi arkadas var!

bora ara beni len hemen nasıl olsa tel bedava :) ;)
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
tamam yarın öğleden sonra çok iyi sen gelince beni ararsın yada olmassa yiğiti alıp bize gelirsiniz ordanda gezeriz

Bu arada senin avatarda süpermiş haa elekrikli süpürge zuzuzuhu :queen:

Sabahda oldu haa
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
OLSUN OLM BU ARADA YARİN SİNAVA GİRECEK HERKESE ALLAH KOLAYLIK VE zihin acikligi versin "caps icin sry :) is yerinde oluyo bole seyler" ben yigiti alirim yaninada gelirinm!!!!!
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
ya açık öğretim falan bunlar fasa fiso bilader noldu 2 yıllık okudunda yine gidecen 15 ay askere :DD neyse
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
olm hic yoktan 2 sene okudum farklı kulturler gorduk yenı seyler orendik askerede gidicez ya sen liseyi bitirdin de ne oldu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst