Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
evet güzel yapmış hemde erdemliden bir ustamız yapmış bende erdemlide oturuyorum kafa dinlemek için ideal bir yer mersinden 1 saat kadar uzaklıkta şirin bir ilçedir motor deliside çoktur erdemlide 125cc lik kullanırlar genelde yada 100cc lik
selam arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim ben daha yeni üye oldum inşallah daha değişik projelerle gelmeye çalışacağım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:00 ----------
atv motorları tek milden çekiş yapar çamurda veya tekerin biri havadayken öbür tekerle zemini kavraması için defransiyel koysaydım eger tekerin biri sürekli pati çeker yürümezdi dönüşlerede engeli yok sadece tekerlekler biraz çabuk aşısır
Yok yahu ilkay abi bursa'da başladılar kasklı sinyalli aynalı farlı stoplu plakalı atvler boy göstermeye =)) yalnızca dağ bayır cross için kullanmıyorlar artıkın....
Ön takımlar bağımsız tip araba süspansiyonu. Motor 2 zamanlı. Belki arazi lastikleri ile daha güzel olabilir. Bence çok eğlenceli bir makine olmuş :cat:
Canı gönülden tebrik ederim ... Küçük kasabalarda bu ve benzeri çalışmalar yapmak her baba yiğidin harcı değildir... Yaklaşık 1000 liralık masraf yaptığını belirtmiş...
Eline emeğine sağlık.... İnanıyorumki . Daha sağlıklı şartlarda bizim insanımızın başaramayacağı iş yoktur....
ben arabadan basetmiyarum herhalde arkadaşım atv motorları bi incelersen tek milden çekişli olduklarını göreceksin yada dör tekeride birden çekenleride var ama yorumun için teşekkür ederim
usta seni tebrik ediyorum helal olsun. yok imkanlarla yapmışsın.ama malesef bizim memlekette yok olmaz yapılamaz yapsa bile ancak gavur yapar zihniyeti var.senin gibi zanatkarın ellerinden öpüyorum.
abicim çok teşekkür ederim senin gibi arkadaşlarımız çoğaldıkça bi daha neler üretiriz ah birde dediğin gibi el yapar türk bakarı tersine çevirebilirsek ne mutluyinede çok sağol
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:47 ----------
bildiğimiz jawa ama önemli olan onu dört tekerli yapıp trt televizyonuna çıkmak herkes der ben bunun alasını yaparım der ama icraata geldimi yok oluryinede yorumun için teşekkürler eklersen facem ve msn m [email protected] bekliyorum 250 v motorun 3 tekerlisinin resminide gösterebilirim kendi imalatım