Mucit Tamircinin Atv'si

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Ustanın emeğine sağlık, güzel bir çalışma olmuş.. (mucitlik seviyesinde olmasa da :) )
 
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
9
evet güzel yapmış hemde erdemliden bir ustamız yapmış bende erdemlide oturuyorum kafa dinlemek için ideal bir yer mersinden 1 saat kadar uzaklıkta şirin bir ilçedir motor deliside çoktur erdemlide 125cc lik kullanırlar genelde yada 100cc lik
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Arkadaşımızın elindeki imkanlara göre başarılı bir alet.Küçümsememek lazım.Tebrik ederim...
 
Katılım
16 Şub 2010
Mesajlar
1
selam arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim ben daha yeni üye oldum inşallah daha değişik projelerle gelmeye çalışacağım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:00 ----------

atv motorları tek milden çekiş yapar çamurda veya tekerin biri havadayken öbür tekerle zemini kavraması için defransiyel koysaydım eger tekerin biri sürekli pati çeker yürümezdi dönüşlerede engeli yok sadece tekerlekler biraz çabuk aşısır
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Kargaya yavrusu kuzgun gorunurmus.:)
Yine de sifirindan daha degerlidir el emegi.:cat:



ATV'nin trafikte ne isi var yahu mirim.:)

Yok yahu ilkay abi bursa'da başladılar kasklı sinyalli aynalı farlı stoplu plakalı atvler boy göstermeye =)) yalnızca dağ bayır cross için kullanmıyorlar artıkın....
 

bsd

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
111
Ön takımlar bağımsız tip araba süspansiyonu. Motor 2 zamanlı. Belki arazi lastikleri ile daha güzel olabilir. Bence çok eğlenceli bir makine olmuş :cat:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Kargaya yavrusu kuzgun gorunurmus.:)
Yine de sifirindan daha degerlidir el emegi.:cat:



ATV'nin trafikte ne isi var yahu mirim.:)



+

2 tekerleğe göre daha güvenli olduğunu iddia etmiş ama tırt biraz hızlı viraj dönsün bakalım kaç takla atıyor o atv ile :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Canı gönülden tebrik ederim ... Küçük kasabalarda bu ve benzeri çalışmalar yapmak her baba yiğidin harcı değildir... Yaklaşık 1000 liralık masraf yaptığını belirtmiş...
Eline emeğine sağlık.... İnanıyorumki . Daha sağlıklı şartlarda bizim insanımızın başaramayacağı iş yoktur....

İnşallah geliştirmeye devam eder...
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
adam elindeki hurda malzemelerlede geri donüşümü sağlamış nerden bakarsan bak bir 10 puanı hak etmiş.:rendeer:
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
4
bende trafikte kullan mamaya dikkat ediyorum genelde arazi şartlarında daha zevkli oluyor sadece bakım yapacağımda iş yerime getiriyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:22 ----------

yorumlarınız için de çok teşekkür ediyorum daha değişik modellerle gelmeye çalışacagım
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
4
atv

ben arabadan basetmiyarum herhalde arkadaşım atv motorları bi incelersen tek milden çekişli olduklarını göreceksin yada dör tekeride birden çekenleride var ama yorumun için teşekkür ederim
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
16
usta seni tebrik ediyorum helal olsun. yok imkanlarla yapmışsın.ama malesef bizim memlekette yok olmaz yapılamaz yapsa bile ancak gavur yapar zihniyeti var.senin gibi zanatkarın ellerinden öpüyorum.
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
4
hteşekkür

abicim çok teşekkür ederim senin gibi arkadaşlarımız çoğaldıkça bi daha neler üretiriz ah birde dediğin gibi el yapar türk bakarı tersine çevirebilirsek ne mutluyinede çok sağol

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:47 ----------

bildiğimiz jawa ama önemli olan onu dört tekerli yapıp trt televizyonuna çıkmak herkes der ben bunun alasını yaparım der ama icraata geldimi yok oluryinede yorumun için teşekkürler eklersen facem ve msn m [email protected] bekliyorum 250 v motorun 3 tekerlisinin resminide gösterebilirim kendi imalatım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst