MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başarılar

Boy sanırım mesajları hemen hemen aynı anda yazmışız. Okumamışım.
Gelemesem de gönlüm seninle.
Başarılar dilerim.....
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Boy sanırım mesajları hemen hemen aynı anda yazmışız. Okumamışım.
Gelemesem de gönlüm seninle.
Başarılar dilerim.....

Abi motorlarının her ikisi de süper kullanılmış

İkisi de çok güzel gözüküyor bence soldakini satmamalıydın :)

954RR satılıp 600RR alınır mı be abi ahhhh içimi yaktın şimdi :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
pazar günübirlik artçı olunur
mehmete manevi destek sağlanır
ii tezahurat yalpılır:silent:

ee, varmı artçı arayan:bounce:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Kartal civarında oturan ve beni artçı olarak alabilecek 200 km/h'yi aşıp beni tırstırmayacak + kaskı olan bir kullanıcı var mı :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
annaaaa
rakip çıktı:queen:
bana sökmez abi, kaskımda var montumda :)
300 ü bile aşabilirsiniz:queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ben tek gidicem, artçı istemiyorum, biraz gaz açmak, ufak riskler almak istiyorum, tabiiki tek başıma.:wiinkk:

Ve fekat ekurim gelirse arabasında 3 kişilik boş yer olucak, ordan yer ayırtabilirsinis. :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
şaka bi yana malum bende gelirsem arabala gelirim
3-4 kişi daha alırım tabiki..:wiinkk:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@patriote
Sağdaki benim motor. Soldaki de iki önceki motorum.
Abicim benim motor yarış için hazırlandı, 2-3 gündür arkadaşın 600RR bende. Daha önce de sık sık kullandım. Sendekinin aynısı, rengi bile aynı. 1000cc den sonra gerçekten 600cc nin performansı içler acısı geliyor. Motor yürümüyor abiiiii...
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Bu yoruma diyeceğim tek şey sen 600rr alma Mehmet.:pAlırsan bizden çekeceğin var.Sen kendi motorunla niye kıyaslıyorsun?1000 likler uçmuş hele senin zehir siyahta gaz boşluğu bile yok.Bizi kesiyo valla.Sen yeni 1000 liğe alışmaya çalış şimdiden.:mrgreen:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
@patriote

Abicim benim motor yarış için hazırlandı, 2-3 gündür arkadaşın 600RR bende. Daha önce de sık sık kullandım. Sendekinin aynısı, rengi bile aynı. 1000cc den sonra gerçekten 600cc nin performansı içler acısı geliyor. Motor yürümüyor abiiiii...

1000'lik kullanınca insan böyle oluyo demek .. Eski kullandığı motorları unutuyor :queen:

600F'ye scooter diyor :queen:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
Boy yok abi sen valla 600 RR alma sakın ha yeni kasa falan. onada dersin gitmiyo bu diye. sen 2008 1000RR al eniyisi.
Mehmet pazar gelemezsem şimdiden sana başarılar dilerim. Kalbim sennile.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
@patriote

Abicim benim motor yarış için hazırlandı, 2-3 gündür arkadaşın 600RR bende. Daha önce de sık sık kullandım. Sendekinin aynısı, rengi bile aynı. 1000cc den sonra gerçekten 600cc nin performansı içler acısı geliyor. Motor yürümüyor abiiiii...

Valla ustamısın nesin beni sinirlendirme simdi baslarım senin 1000 rr ına haaa :p
Nedir ulan bu 600rr a ettigin bisiklet muamelesi. Gecenlerde cbr125 alıcam diyen sen degilmiydin nedir bu 600rr alerjin senin. sen bi dusurde cc yi hondada bak basına neler gelecek senin direk ciziciiimm sizi :)
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cayman;
Ben soldakini 59000 km de satıp R1 aldım.
Pistte acınacak hale düşünce onu da satıp, 600RR aldım.:)

Boy gaz açarken haklısın ama piste bir gir de gör bak kıyas kabul ediyormu?:mrgreen:

Pistte çok zevkli bir motor. 1000 likler gibi adamı kastırmıyor.
Oyuncak gibi oynuyorsun.
Veee en önemlisi,
viraj....
Bas basabildiğin kadar....

Hazır arkadaşının motor sendeyken piste bir gir dene.
Düzlükler dışında, çok zevk aldığını farkedeceksin..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
7
herhalde şimdilik en yaşlı motorcu benim.53 yaşındayım 40 senedir motora biniyorum sırasıyla .çeyrek beygir ön tekerden sürtmeli velosolex le başlamıştık sonra beldesan mobilet al yaya kalma rahat et reklamına kanıp bi tane edinmştik .ve java station iki vitesli idi.sonra 100 lük java .150 lik mz .ve ensonda şu anda bindiğim honda magna 750 ccgerçekten motosiklet benim yaşam sevincim oldu herzaman arbada kullandım 72 senesinde ehliyet aldım ozaman etiler ulusta şoför imtihan yeri vardı sınava 53 pleymouth ile girdim iki senedir direksiyona elimi sürmüyorum nefret geldi .gece çalıştığım için hergün işe motorumla gidip geliyorum bir arkadaşımızın dediği gibi etrafımdaki herkesi deli farzediyorum .bismillah deyip adam gibi sürmeye çalışıyorum.neyse fazla kafa ütülemiim magnası olan varsa bana yazsın .
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ch;
Fransızcada chevaux (beygir) kelimesinin kısaltmasıdır. Hp değerini şu an kafadan çeviremeyeceğim kusura bakma.




Kardeşim dönüş telaşı içerisinde bir çok arkadaş gibi seni de aramayı unuttum. Kusura bakma. Tanıştığımıza çok memnun oldum.
keşke vaktim olsaydı da diğer arkadaşlarla da buluşabilseydik.
Artık seneye inşallah.
İlgin için çok teşekkür ederim.
Buluşmamızda benim motoru sormuştun.
Gerçi bir kaç kez fotoğraflarını foruma asmıştım ama seni zahmetten kurtarayım.

Ben daha çok memnun oldum keşke ülkemizde yaşiyor olsaydın senden öğrenilecek çok şey var...Fotoğraflar için ayrıca teşekkür ederim.

Bu arada 99 900rr alıyoruz babamın bi arkadasına..Motor yarı yarıya benim sayılır.Hatta ki benim beğendiğim motoru alıyoruz herif alternatif bile sunmadı.Farketmez dedi sen beğendiysen mesele yok:cherry:Garajımda kalacak vs.Büyük cc deneyimine başlıyorum önümüzdeki günlerde kazasız belasız inş...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bugün benim zincirin dağılmak üzere olduğunu farkettim... Bir formul bulmam lazım... :pale:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Barışçım yarın sabah antreman varmış, gitmek için yırtınacam.

Bir de cuma cumartesi antremanı varmış.

Siz sadece pazar mı gideceksiniz?
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün benim zincirin dağılmak üzere olduğunu farkettim... Bir formul bulmam lazım... :pale:

Formul yok kardeş.
Mutlaka ama mutlaka dişlilerle birlikte değiştir.
Her ne kadar küçük hacimli bir motosiklet kullanıyor olsan da şakaya gelmez.
Zaten
hars hurs şeklinde sesler duymaya başlamışsındır.
Dişli-zincir takım olarak değiştir.
Rahat et....

Ps:Çok kişi bu sesleri ön takımdan geliyor zanneder.
Bu tür sürtünme ve aşınma hissi veren sesler duyduğunuzda, ses önden geliyor diye düşünseniz dahi,
zincir ve dişlilerinizi kontrol edin....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst