Boy sanırım mesajları hemen hemen aynı anda yazmışız. Okumamışım.
Gelemesem de gönlüm seninle.
Başarılar dilerim.....
Abicim benim motor yarış için hazırlandı, 2-3 gündür arkadaşın 600RR bende. Daha önce de sık sık kullandım. Sendekinin aynısı, rengi bile aynı. 1000cc den sonra gerçekten 600cc nin performansı içler acısı geliyor. Motor yürümüyor abiiiii...Sağdaki benim motor. Soldaki de iki önceki motorum.
@patriote
Abicim benim motor yarış için hazırlandı, 2-3 gündür arkadaşın 600RR bende. Daha önce de sık sık kullandım. Sendekinin aynısı, rengi bile aynı. 1000cc den sonra gerçekten 600cc nin performansı içler acısı geliyor. Motor yürümüyor abiiiii...
@patriote
Abicim benim motor yarış için hazırlandı, 2-3 gündür arkadaşın 600RR bende. Daha önce de sık sık kullandım. Sendekinin aynısı, rengi bile aynı. 1000cc den sonra gerçekten 600cc nin performansı içler acısı geliyor. Motor yürümüyor abiiiii...
Ch;
Fransızcada chevaux (beygir) kelimesinin kısaltmasıdır. Hp değerini şu an kafadan çeviremeyeceğim kusura bakma.
Kardeşim dönüş telaşı içerisinde bir çok arkadaş gibi seni de aramayı unuttum. Kusura bakma. Tanıştığımıza çok memnun oldum.
keşke vaktim olsaydı da diğer arkadaşlarla da buluşabilseydik.
Artık seneye inşallah.
İlgin için çok teşekkür ederim.
Buluşmamızda benim motoru sormuştun.
Gerçi bir kaç kez fotoğraflarını foruma asmıştım ama seni zahmetten kurtarayım.
Bugün benim zincirin dağılmak üzere olduğunu farkettim... Bir formul bulmam lazım...ale: