MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
patriote
Çok haklısın... Zaten zincirimin bitik olduğunu biliyordum. Bugün de dediğin sesleri duydum... Daha iyi anlamak için kaskı çıkarıp dinledim. Hemen anladım zincirden geldiğini... Inip baktığımda zincirin neredeyse maşaya deydiğini gördüm...

Yarın antremanlar var pistte fakat motor bu haldeyken gidemem. Fakat giden bir araba buldum.
Neyse , maksat haftasonuna yetişmek. Olmadı perş günü zincirden bakla eksilticem 3 gün dayansın. Sonra takım olarak zinciri değiştiriyorum. Zaten sadece zincir 220 ytl gibi , zincir-dişli takımı 190 ytl... nasıl ama :)

Zaten bir formul bulmak zorundayım çünkü muhtemelen fabrikada yoktur , hot line geçtirsem de 1 haftada ancak elime ulaşır takım.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
patriote
Çok haklısın... Zaten zincirimin bitik olduğunu biliyordum. Bugün de dediğin sesleri duydum... Daha iyi anlamak için kaskı çıkarıp dinledim. Hemen anladım zincirden geldiğini... Inip baktığımda zincirin neredeyse maşaya deydiğini gördüm...

Yarın antremanlar var pistte fakat motor bu haldeyken gidemem. Fakat giden bir araba buldum.
Neyse , maksat haftasonuna yetişmek. Olmadı perş günü zincirden bakla eksilticem 3 gün dayansın. Sonra takım olarak zinciri değiştiriyorum. Zaten sadece zincir 220 ytl gibi , zincir-dişli takımı 190 ytl... nasıl ama :)

Zaten bir formul bulmak zorundayım çünkü muhtemelen fabrikada yoktur , hot line geçtirsem de 1 haftada ancak elime ulaşır takım.

Ayrı dertten muzdaribiz sanırım...Zincir dişli takımı 190ytl mi anlat bakem nasıl oluyor bu :cherry:
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Ya arkadaş biraz evvel oturdum internette lastiklere baktım.Ne kadar biliyormusunuz fiyatları...Michelin power pilot gt2C ön lastik 129 dolar arka lastik 164 dolar toplamı türk parasına çevirince 366 ytl yapıyor.Aynı lastik buz motorda 850 ytl.Yuh diyorum ya.Yuh yani...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
Barışçım yarın sabah antreman varmış, gitmek için yırtınacam.

Bir de cuma cumartesi antremanı varmış.

Siz sadece pazar mı gideceksiniz?

abi cts sıralama turları yapılır. biz pazar günü yarışa gidicez. çamlıca gişelerde buluşup beraber gideriz. zaten öncesi cuma akşamı mesela görüşürüz müsait olursan
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ne demek müsait olursam, sen iste yeterki hocam, benim için seni görmek ayrı mutluluk :)

Bugün Körfez pistindeydim(ekurim ve Görkem de ordaydı), yani aslında hayatımda ilkkez ordaydım.

Antreman da olsa Mehmet'in yanında olalım istedik, umarım Boy'a moralmen olumlu etkimiz olmuştur.

Bütün gün yeni gelin gibi piste baktım durdum. :queen:

Mehmetin bugünkü performansından bazı görüntüler;
dsc01045scm8.jpg

dsc01046stv9.jpg

dsc01173sup7.jpg

dsc01174sqd5.jpg


Antremanda pist'e çıkanlardan biri;
dsc01124sbv3.jpg


Kim demiş SS kullanmanın yaşı var diye;:cat:
dsc01056sho8.jpg
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
En yakın zamanda diğer fotograflarla beraber antreman başlığı açılsa güzel olur... Diğer motorcu arkadaşların da fotolarını koymak lazım... ayran delisi olayı :cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Görkem öyle yapacaktım da nereye açıcamı bilemedim, sen açsan ya abicim.:wiinkk:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bende hiç foto yok ki açayım... :cherry: Motosiklet yarışları bölümüne aç.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bende hiç foto yok ki açayım... :cherry: Motosiklet yarışları bölümüne aç.

Açamıyorum ki, bende de foto yok, makinenin pili bitti.:pale:

Yarından önce aktarmam zor, gece gelirse Boy açar, olmazsa yarın ben açarım.:)
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Evet sağanak yağmur gözüküyor.Bu arada Mehmet nerde hep pisttemi kalıyor.Yağmur lastiğim yok diyordu.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@aYe
Bugün Körfez pistindeydim(ekurim ve Görkem de ordaydı), yani aslında hayatımda ilkkez ordaydım. Antreman da olsa Mehmet'in yanında olalım istedik, umarım Boy'a moralmen olumlu etkimiz olmuştur.
Abi nasıl etkiniz olmasın, iyi ki geldiniz. Kendini benim yerime koy, orada öyle dönüp duruyorsun. Fotoğrafların bazısı çok güzel. Senin ilk koyduğun resmi işteki bilgisayarın masaüstü resmi yaptım. Antreman olayını abartmışım yaa, eve geldim bir tartıldım 3 kg vermişim. Tabi bunun çoğu su kaybı, bacaklarım feci ağrıyor, 2.5 ay aradan sonra pistte bu kadar dönmek beni bitirdi. Dün tansiyonum düşmüştü akşam ama nabız 100 atıyordu, bugün de 90 olmuş, yarın normale döner.

@Nemrut
yarış zamanı yagmurlu gösteriyor...
Sorma yaaa iki gündür weather.com manyağı oldum. Eğer Cuma yağışlı olursa antremana çıkmayacağım. Yağmur lastiğim olmadığından ne yapacaz bakalım. Sizin yarışlar ne olacak? CBR125R yağmurda çok kayıyor çünkü.

@Marlboro Man
Evet sağanak yağmur gözüküyor.Bu arada Mehmet nerde hep pisttemi kalıyor.Yağmur lastiğim yok diyordu.
Metin'cim yarış olayı şu şekilde oluyor... Cuma günü resmi antreman var, Cumartesi sıralama turları oluyor, Pazar da yarış. Aynı MotoGP'deki gibi... Biz Cuma sabahı çok erken piste gidiyoruz. Cuma ve Cumartesi akşamı pistte kalıyoruz, Hasan ile minibüste uyuyoruz. Yarışın mantığına ters birşey, yarışçının adam gibi dinlenmesi ve beslenmesi gerekiyor. Ama başka çaremiz yok işte...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
aYe foto makinan 10 numaraymış, güle güle kullan.

hava durumunda beni şimdiye kadar 1 kere bile yanıltmayan bi site var:
www.wunderground.com
pazar günü %80 olasılıkla yağmurlu diyo yani yağmur var arkadaşlar.2 ayda 1 yağan yağmur yarış gününe denk geldi ! napıcaz bakalım...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Arkadaşlar yarışlar yapılıyormu?Sıralama turları yapıldımı?Yarın gidiyormuyuz yarışlara?

Amma sordum haaa....:)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
gelemicez sanırım
araba yalan oldu klima kompressörümüymüş neymiş
görüntüye göre kaldım buralarda genede bi araç ayarlayabilirsem gelicem
mehmete başarılar şimdiden..
orda kalıcaklardı birinin minibüsünde, inşallah yarına sağlam dinlenmiş olarak yarışa çıkabilir..:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Yagmur magmur nolursa olsun yarin ben de Izmit'te olacagim (Allah'tan kaza bela gelmezse basima) Sabah 9-9:15 gibi yola cikip 10:15-10:30 arasi Izmit'te olmayi planliyorum umarim bir aksilik olmaz. Gelen herkesle pistte gorusmek dilegiyle..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst