MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
limitlerde gidersen patlama olasılıgın çok fazla.
ben hep pay bırakıyorum.

o geçen sene ölen arkadaş için 200 ile viraja girmeyi denedigi söyleniyordu.
bu gün aklımda kalanıyla orada 1 ya da 2 viraja 200 ve biraz üstüyle girelebilir.
diger virajlar için 200 gibi bir hız limit ve limitin üzeri demektir ki arkadaş rahmetli olmuş.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
bi de viraj çıkışı yolda beliren inekler, hatalı sollama yapan arabalar kum döke döke giden kum kamyonları olmasa...

Hakkı ben de seviyorum ve gidiyorum ama riva yolunun güzelliği yanıltıcı.

geçen sene bir arkadaş 1000 lik suzuki siyle virajda karşıdan gelen arabanın altında kalıp öldü o güzel yolda.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Nemrut
Evet o yol gerçekten güzel bir yol... Fakat bence 200 bir viraj için yüksek bir sürat... Sen ne kadar iyi viraj alırsan al , ani bir durumda hatanı tolare edecek bir hız değil 200.
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Hakkı pistte değilsin.Riva yolundasın.Virajları zevk alarak dön risk alarak değil.

Edy ile dinmeyen çok gittiler o yolu inekleri iyi hatırlıyorlar.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yurtdışında geyiklere çarptıktan sonra kurtaranların çok videosu var , bizde ineğe çarpsan kurtaramazsın da :p
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
İneğe çarpmak duvara çarpmakla eşdeğer olsa gerek

İneğe çarpınca tahminimce üstündeki sürücü de motor da yamulur :queen:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
inek diyip geçmeyin.
bazı besili ineklerin 1 tona yakın ağırlıgı var (yanlış hatırlamıyorsam ben 700 küsür kilo gördüm) . nerdeyse bir araba kadar...
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar.
Bir süredir Türkiye'de tatilde olduğumdan fazla takılamadım.
Bu arada yazdıklarınızı da takip ettim.
Sanırım son günlerin en çok merak edileni CBR1000RR 2008 de nasıl bir şekilde karşımıza çıkacak?

Ben de dahil daha önce bu konuda tahminler yapmıştık.

Doğru resmi ise Görkem asmış.

Evet 2008 CBR1000RR budur.

2008cbr1000rrblackandremz0.jpg


Bu haftaki Moto Revue dergisi resimlerini ve kısa teknik verilerini yayınladı.
Dergiden taradığım için pek de güzel olmayan resmi de koyayım.

cbr1000rrxc5.gif


Gördüğünüz gibi modelde bir çok değişiklik var. Fakat en dikkat çekici unsurlar, dikiz aynalarına monte edilmiş sinyaller ve depo tasarımı. Tabii Depo üstündeki Logoyu da unutmamak gerekiyor.

Şimdi aklıma geldi. Derginin internet sitesinden daha net bir foto..

cbr1000rrnetab9.jpg


Egzos kilo avantajı için yan tarafa konuşlanmış. Bu sayede ağırlık merkezi de aşağıya alınmış.
2008 CBR1000RR 175 kg ağırlığında ve 180ch güce sahip.
Fransa satış fiyatı 14000 euro olarak belirlenmiş.

Tarayıp astığım fotoda pek belli olmasa da Siyah-Metalik gri renkler harika olmuş...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Uyandığında kabusun devam etmesi gibi birşey, iğrenççç:pr:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
patriote İlkay abim geri dönüşünü yaptın demek...Umarım bir daha görüşmemiz kısmet olur...Az da olsa çok güzel muhabbetimiz oldu...

bu arada 1000RR bence daha küt kuyruk ve kafası ile daha hoş olmuş...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Görkem cumartesi pazar Boy'a destek için İzmit'e gidicez dimi?

Kimler gidiyor kaçta yola çıkılcak vs. grup halinde gidelim mümkünse, bilgi verirseniz sevinirim. :)
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar, önümüzdeki haftasonu olan yarış bu sene katılacağım son yarıştır. Ondan sonraki yarış İzmir'de olduğundan ve maddi olarak giderleri karşılayamayacağımdan, aynı zamanda işten bu kadar uzun süre izin alamayacağımdan katılamayacağım. Son yarış da Kasım ayında olacak, çok büyük ihtimalle yağmur olacağından ve yağmur lastiğim olmadığından ona da katılamayacağım. O yüzden sizlerden ricam sezonun bu son yarışında MT ailesi olarak yanımda olmanızdır. Gelenler de gelmeyenler de sağolsun...

Tarih : 23 Eylül 2007 Pazar
Saat : 10:30 gibi orada olsanız iyi olur
Yer : İzmit Körfez Pisti
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
aYe
Abi biz zaten cuma veya cumartesinden gidip orada kalıyoruz mehmet abiyle...
Siz Barış abiyle pazar günü için sabahtan plan yapabilirsiniz... Eğer isterseniz 1 gün kalmalı da gelebirsiniz bu sayede hem pazar sabahı zor olmaz hem de cumartesi sıralama turlarını izleyebilirsiniz :cherry:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Arkadaşlar, önümüzdeki haftasonu olan yarış bu sene katılacağım son yarıştır. Ondan sonraki yarış İzmir'de olduğundan ve maddi olarak giderleri karşılayamayacağımdan, aynı zamanda işten bu kadar uzun süre izin alamayacağımdan katılamayacağım. Son yarış da Kasım ayında olacak, çok büyük ihtimalle yağmur olacağından ve yağmur lastiğim olmadığından ona da katılamayacağım. O yüzden sizlerden ricam sezonun bu son yarışında MT ailesi olarak yanımda olmanızdır. Gelenler de gelmeyenler de sağolsun...

Tarih : 23 Eylül 2007 Pazar
Saat : 10:30 gibi orada olsanız iyi olur
Yer : İzmit Körfez Pisti

Abi acıtasyon yapma be böyle konuşmalarına alışkın değiliz :salut:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Ch;
Fransızcada chevaux (beygir) kelimesinin kısaltmasıdır. Hp değerini şu an kafadan çeviremeyeceğim kusura bakma.

patriote İlkay abim geri dönüşünü yaptın demek...Umarım bir daha görüşmemiz kısmet olur...Az da olsa çok güzel muhabbetimiz oldu...

bu arada 1000RR bence daha küt kuyruk ve kafası ile daha hoş olmuş...


Kardeşim dönüş telaşı içerisinde bir çok arkadaş gibi seni de aramayı unuttum. Kusura bakma. Tanıştığımıza çok memnun oldum.
keşke vaktim olsaydı da diğer arkadaşlarla da buluşabilseydik.
Artık seneye inşallah.
İlgin için çok teşekkür ederim.
Buluşmamızda benim motoru sormuştun.
Gerçi bir kaç kez fotoğraflarını foruma asmıştım ama seni zahmetten kurtarayım.
Sağdaki benim motor. Soldaki de iki önceki motorum.
coq_presantesion.jpg


Bu da pistteki hali..

pistbi4.jpg


Bu da yukarıdan görünüşü.:)


dscn0926on7.jpg
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
aYe
Abi biz zaten cuma veya cumartesinden gidip orada kalıyoruz mehmet abiyle...
Siz Barış abiyle pazar günü için sabahtan plan yapabilirsiniz... Eğer isterseniz 1 gün kalmalı da gelebirsiniz bu sayede hem pazar sabahı zor olmaz hem de cumartesi sıralama turlarını izleyebilirsiniz :cherry:

Kalmalı derken? nerde kalıyorsunuz? :silent::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst