- Katılım
- 26 Kas 2005
- Mesajlar
- 1,103
limitlerde gidersen patlama olasılıgın çok fazla.
ben hep pay bırakıyorum.
o geçen sene ölen arkadaş için 200 ile viraja girmeyi denedigi söyleniyordu.
bu gün aklımda kalanıyla orada 1 ya da 2 viraja 200 ve biraz üstüyle girelebilir.
diger virajlar için 200 gibi bir hız limit ve limitin üzeri demektir ki arkadaş rahmetli olmuş.
ben hep pay bırakıyorum.
o geçen sene ölen arkadaş için 200 ile viraja girmeyi denedigi söyleniyordu.
bu gün aklımda kalanıyla orada 1 ya da 2 viraja 200 ve biraz üstüyle girelebilir.
diger virajlar için 200 gibi bir hız limit ve limitin üzeri demektir ki arkadaş rahmetli olmuş.