- Katılım
- 7 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,052
Bence aerodinamasi hiç güven verici deil çünkü spoyleri adam akıllı deil...türbülansa yol açabilir belirli bir süratten sora...Sees için bişe diyemem bakaraktan...kendi şahsi fikrim olmakla birlikte vs. vs. vs.

Tabi karbon alaşımlı kasklar fiber kasklara nazaran daha sağlamdır...
Yahu yarış motoru üstüne oturmakla şanslı hissedecekseniz, buluşmalarda istediğiniz kadar motorumun üstüne oturabilirsiniz. Ama giderken tavsiye etmiyorum :queen:tubiş süpersin yahuuu kızdaki şansa bakkk
@tugcetugce
Yahu yarış motoru üstüne oturmakla şanslı hissedecekseniz, buluşmalarda istediğiniz kadar motorumun üstüne oturabilirsiniz. Ama giderken tavsiye etmiyorum :queen:
@tugcetugce
Yahu yarış motoru üstüne oturmakla şanslı hissedecekseniz, buluşmalarda istediğiniz kadar motorumun üstüne oturabilirsiniz. Ama giderken tavsiye etmiyorum :queen:
Abi abi ben de oturabilir miyim üzerine ::koop::
Yarın akşama kahve için toplanalım diyorum , uygun olan var mı?
1-2 arkadaşım da konser için istanbula gelmişken , güzel bir buluşma ayarlayalım diye düşündüm...