- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
@edy
En iyi diye birşey yok. Ne amaçla kullanacağına ve kullanım tarzına bağlı. Markadan çok yumuşak bir lastik mi, sert bir lastik mi kullanman gerektiği konusunda net olman lazım. Ben en son Bridgestone BT014, Bridgestone BT015, Pirelli Corsa, Pirelli Dragon kullandım. Hepsi kendine göre iyiydi. Michelin kimine göre çok iyi, kimine göre ise kötü bir lastik.sizce en iyi supersport lastiği hangisi.