MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başlık baya hızlı ilerliyo maşşallah :)

the_cayman öncelikle fazer değil benim motorum (FZR) 1000 cc vede 146 hp exup sisteminin ilk üretildiği motordur , exup nedemek diyosan onuda anlatırım bir ara :p neden değiştirmem gerek anlamadım... Ama değiştirecek olursam R1 düşünürüm yani yine 1000 lik R6 değil

metehan SS kullananlar ve fan larının buluşma başlığı bu zaten SS in ne olduğunu kullanan ve sevenler bilir herhalde ben süper sport nedir ne değildir in açıklamasını yapacağım bir başlık açmadım zaten süper sport kullananların ve sevenlerin bilgi paylaşımı yapacağı bir başlık bu yanii tecrübe edinilenler paylaşılacak... Başlık konusunun çok dışına çıkmadan ve uslubu bozmadan yeri geldiğinde geyikte yapılacak..!! Bence başlık amacına uygun ve seviyeli bir biçimde gelişiyor sen merak etme....

Bu arada bende boy nerelerde neden yazmıyor diyordum seni gördüm sevindim :) kolay gelsin çalışmalarında... nasipse bende nisanda Drag yarışlarında yarışıcam ..
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Bende SS ciyim... SS anlatılmaz yaşanır...

CBR 125 ten sonra bende 600F düşünüyorum.

Trafiğe kapalı bir alanda zx-6R kullandım sonra benim cıbır a kötü kötü bakmaya başladım :) bende görkem gibi makine bozuldu sandım...

yaşasın SS :)
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
anaaa böyle bi başlık var benim haberim yok..
kaç sayfa olmuş beya..
bende bende varım arkidişler...:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Merhaba arkadaşlar. Kusura bakmayın bu aralar çok yoğunum. Projeler ardı ardına geldi, devamlı kod yazıyorum :) Bir de bu yaz yarışa gireceğimden iş çıkışı spor salonuna gidiyorum haftada üç gün. Eee yarışta kondisyon önemli :) Ben bunca senedir sizlere bu konuda oldukça fazla bilgi aktardığımı düşünüyordum. Eğer sormak istediğiniz şeyler varsa sorun söyleyeyim...


abi ilk soru benden o zaman :) benim cbr 125 kullanıyorum ve 6 bin km yol yaptım toplam. bir üst cc geçme ihtiyacı duyuyorum artık tavsiyen önerin ne olur?
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
ben hyosung tavsiye ediyorum aradaki en iyi motor herhalde. japonlarda arada bir motor yok galiba , ya çok güçlüler yada çok yavaşlar. supersport 125 cc satıyorlar ondan sonra sattıkları motor 600 luk motorlar ama hyosung buzel bir geçiş motoru gibi geliyor 250 cc olanı 29 hp , 600 luk motoru ise 79 hp. japon 600'luk motorlar ise 100 hp'den başlıyor.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
318
kawasaki ninjalar süperrr

ya oturus fln rahat deilmis yorucularms fln diolar??
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güncel

Topiği öldürmeyelim.
Öncelikle Edy Motorunu hiç bozma desem!!!!
Orjinali harika güzel bir motor. Bence boyayı hiç bozma..
Tabii ki zevk senin.
SS nedir???
SS motosiklet kullanmaya yeni başladığı halde gidip Sportive bir motosiklet alanlar için kullanılan bir deyimdir. (Bknz: Atıf)
Açılımı şöyledir;
Sıkıysa Sür

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

"Görkem" bugün plakayı değiştirmek için Honda garajına gittim ve senin problemini sordum. Eğer fabrika hatası yoksa kullanımdan olabilir diye söylediler. Bence en kısa zamanda bir baktır.
Sevgi ve saygılarımla...
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@donniedarko
abi ilk soru benden o zaman benim cbr 125 kullanıyorum ve 6 bin km yol yaptım toplam. bir üst cc geçme ihtiyacı duyuyorum artık tavsiyen önerin ne olur?

Yapmış olduğun kilometre birşey ifade etmez. Bir üst sınıfa geçip geçemeyeceğin iki şekilde anlaşılır :

1. Kendini en çok yine kendin tanıdığından, daha yüksek hacimli motoru kullanıp kullanamayacağını yine en doğru olarak sen belirleyebilirsin. Buradaki kriterler önemli. Altındaki motora tam olarak hakim misin? Tehlike atlattın mı, tehlike esnasında altındaki makinadan büyük bir makina olsa aynı durumda durumu kurtarabilir miydin? Eğer bu sorulara Evet cevabı veriyorsan bence bir mahsuru yok.

2. Profesyonel bir gözden alacağın yorumlar doğrultusunda karar verebilirsin. Altındaki motora hakim olup olmadığın ve aynı şekilde daha yüksek hacimli bir motorda neler yapabileceğin aslında kolayca anlaşılır dışarıdan bakıldığında. Bu doğrultuda da güvenilen birinin yorumları sonucu karar verebilirsin bence.
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
@donniedarko


Yapmış olduğun kilometre birşey ifade etmez. Bir üst sınıfa geçip geçemeyeceğin iki şekilde anlaşılır :

1. Kendini en çok yine kendin tanıdığından, daha yüksek hacimli motoru kullanıp kullanamayacağını yine en doğru olarak sen belirleyebilirsin. Buradaki kriterler önemli. Altındaki motora tam olarak hakim misin? Tehlike atlattın mı, tehlike esnasında altındaki makinadan büyük bir makina olsa aynı durumda durumu kurtarabilir miydin? Eğer bu sorulara Evet cevabı veriyorsan bence bir mahsuru yok.

2. Profesyonel bir gözden alacağın yorumlar doğrultusunda karar verebilirsin. Altındaki motora hakim olup olmadığın ve aynı şekilde daha yüksek hacimli bir motorda neler yapabileceğin aslında kolayca anlaşılır dışarıdan bakıldığında. Bu doğrultuda da güvenilen birinin yorumları sonucu karar verebilirsin bence.

memet bende bişi sorucam abiya..
biliyorsun bu sezon ilk motorum 600 cc ile başladım ve 6500 km oldu..
biraz sıkıldım gibi önümüzdeki sezon suzukı GSX 1300 R hayabusa aliim diyorum ne dersin aliimmi..:) :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
başlık baya hızlı ilerliyo maşşallah :)

the_cayman öncelikle fazer değil benim motorum (FZR) 1000 cc vede 146 hp exup sisteminin ilk üretildiği motordur , exup nedemek diyosan onuda anlatırım bir ara :p neden değiştirmem gerek anlamadım... Ama değiştirecek olursam R1 düşünürüm yani yine 1000 lik R6 değil

metehan SS kullananlar ve fan larının buluşma başlığı bu zaten SS in ne olduğunu kullanan ve sevenler bilir herhalde ben süper sport nedir ne değildir in açıklamasını yapacağım bir başlık açmadım zaten süper sport kullananların ve sevenlerin bilgi paylaşımı yapacağı bir başlık bu yanii tecrübe edinilenler paylaşılacak... Başlık konusunun çok dışına çıkmadan ve uslubu bozmadan yeri geldiğinde geyikte yapılacak..!! Bence başlık amacına uygun ve seviyeli bir biçimde gelişiyor sen merak etme....

Bu arada bende boy nerelerde neden yazmıyor diyordum seni gördüm sevindim :) kolay gelsin çalışmalarında... nasipse bende nisanda Drag yarışlarında yarışıcam ..

cevap için teşekkürler Kenan...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
@donniedarko


Yapmış olduğun kilometre birşey ifade etmez. Bir üst sınıfa geçip geçemeyeceğin iki şekilde anlaşılır :

1. Kendini en çok yine kendin tanıdığından, daha yüksek hacimli motoru kullanıp kullanamayacağını yine en doğru olarak sen belirleyebilirsin. Buradaki kriterler önemli. Altındaki motora tam olarak hakim misin? Tehlike atlattın mı, tehlike esnasında altındaki makinadan büyük bir makina olsa aynı durumda durumu kurtarabilir miydin? Eğer bu sorulara Evet cevabı veriyorsan bence bir mahsuru yok.

2. Profesyonel bir gözden alacağın yorumlar doğrultusunda karar verebilirsin. Altındaki motora hakim olup olmadığın ve aynı şekilde daha yüksek hacimli bir motorda neler yapabileceğin aslında kolayca anlaşılır dışarıdan bakıldığında. Bu doğrultuda da güvenilen birinin yorumları sonucu karar verebilirsin bence.

teşekkür ederim bu ilk motorum ve bugüne kadar 2 kere motoru yatırdım. her ikisinde de hatam vardı tabiki ama tamamen hata benim değildi. birinde ıslak zemindi ve karanlıkta farketmemiştim yavaşlamaya kalkınca da kayıp düşmüştük motorla birlikte :) ikincisinde de viraja önümdeki bir arabayla birlikte girmiştik ve araba yavaşlayınca, ben de viraja girmiş durumda olduğum için frene basamamış ve arabaya çarpmamak için de virajı düz alarak yolun kenarına gitmeşi tercih etmiştim:( ikisini de küçük sıyrıklarla atlattım tabi her iki kaza da ilk 2 bin kilometrelerde olmuştu ondan sonra şükür herhangi bir tehlike yaşamadım ve bunu da artık motora hakim olabilmeme bağlıyorum. kesinlikle 'tamam artık ben bu işi çözdüm olay bitmiştir' demiyorum ama belli bir mesafeyi katettiğime de inanıyorum. bakalım artık iyi bir muhasebe yapıp öyle karar verecem galiba ve bu arada sizin gibi tecrübeli insanların görüşlerine gerçekten değer veriyorum tekrar teşekkür ederim.

memet bende bişi sorucam abiya..
biliyorsun bu sezon ilk motorum 600 cc ile başladım ve 6500 km oldu..
biraz sıkıldım gibi önümüzdeki sezon suzukı GSX 1300 R hayabusa aliim diyorum ne dersin aliimmi..:) :cherry:

lem vedat yine işin gırgırındasın iki dakka efendi ol be 600F kullanıyosun diye hava mı atıyosun bize bütün havan bununiçiin mi :p
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@vedat kaya
biliyorsun bu sezon ilk motorum 600 cc ile başladım ve 6500 km oldu..
biraz sıkıldım gibi önümüzdeki sezon suzukı GSX 1300 R hayabusa aliim diyorum ne dersin aliimmi..
Vedat'cım seni Hayabusa da kesmez. Aramızda para toplayıp sana bir RC211V alalım ne dersin? Ya da geçenlerde sahibinden.com da Ghostrider'ın 500hp lik Hayabusa'sına rastladım, bize bir güzellik yaparsa onu alalım sana :mrgreen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
"Görkem" bugün plakayı değiştirmek için Honda garajına gittim ve senin problemini sordum. Eğer fabrika hatası yoksa kullanımdan olabilir diye söylediler. Bence en kısa zamanda bir baktır.
Sevgi ve saygılarımla...

Düşündüğün için çok teşekkürler... Ben kullanımıma güveniyorum fakat fabrika hatası-kullanım hatası ayırt edebileceklerini sanmıyorum ve havada karada 150 milyon verip değiştireceğim. Ama bu aralar hiç yapmıyor... Sorun sık tekrarlayana kadar sürmeye devam edeceğim zaten şu an masraflarım var mont-motor taksidi gibi... :pr:

Bu arada hep aklıma takılan bir konu var arkadaşlar , plakayı nasıl küçültebilirim?
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@donniedarko
her iki kaza da ilk 2 bin kilometrelerde olmuştu ondan sonra şükür herhangi bir tehlike yaşamadım ve bunu da artık motora hakim olabilmeme bağlıyorum. kesinlikle 'tamam artık ben bu işi çözdüm olay bitmiştir' demiyorum ama belli bir mesafeyi katettiğime de inanıyorum.
"Olay bitmiştir" diye birşey yok. 16 senedir motor üstünde olmama, 100.000 km nin üzerinde yol yapmış olmama ve bu sene artık işin son noktası olan yarışa girmeye göze almama rağmen ben bile olay bitmiştir diyemiyorum. İnsan doğumundan ölümüne sürekli öğrenen bir varlıktır. Motosiklet üzerinde ne kadar çok zaman geçirir, ne kadar çok teknik öğrenir ve bunları uygularsan motoru o kadar iyi sürersin. Çoğu insan birçok teknikten bihaber, motoru bilinçsiz şekilde kullanıyor. Halbuki bu teknikleri öğrenip uyguladığınızda işte esas o zaman farkı hissediyorsunuz. 6000 km mesafe inan hiçbir şey değil. Dediğim gibi buna sen karar vereceksin. Büyük motora geçtiğinde çok daha dikkatli olman gerekiyor çünkü motor büyüdükçe, çıkabildiğin sürat artacağından risk de artar. Küçük motorla yaptığın bir kaza büyük motorla ölümüne neden olabilir.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
acemiliğin verdiği bir korkuyla sürekli tetikteyim gereksiz atraksiyonlara mümkün olduğunca girmiyorum. gerçekten de bu işi seviyorum ve hakkıyla kuralıyla yapmak istiyorum. hergün motorla işe girip geliyorum ve her gidiş gelişimde yeni birşey öğrendiğimi farkediyorum söylediğin kesinlikle doğru tecrübe zamanla ve yaşayarak edinilir ama sormak istediğim bişey daha var, honda'nın eğitimlerine de katılmayı düşünüyorum bunun bana katkısı ne ölçüde olur?
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
bende gt250r kullanıyorum önümüzdeki yazda buna binerek kışa girerken satmayı ve aynı kış 600RR almayı planlıyorum umarım ozamana kadar işlerimi yoluna koyarım çünkü ss tutkusu gün geçtikçe artıyor... Kendimi frenliyemiyorum... Bende hergün karşıya işe gidip geliyorum motorun üstündeki her saniye yeni bir şey öğreniyorsun insana çok zevk veriyo 1 haftadır motora binmiyorum işim dolayısıyle inanırmısınız kafayı yicem çok özledim şimdiden motorumu anlatılmaz yaşanır derler ya aynen ölee
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst