MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
edy bu başlıkta bir çok şey paylaşabileceğimize inanıyorum...

Bu arada bir bilgi vermek isterim belki bilenler vardır ama bilmeyenler için...

Malum SS motorlar diğerlerine göre birazdaha riskli ve özellikle şehir içi sürüşlerde herzaman tulum giyme şansımız yok kullanışlı olmuyo malum iş güç kıyafet sorunu ancak belki gezilerde.. ve pantolon da giyemiyorsak yada yoksa kot pantolon üzerine de SS kullanırken dizlik takmak biraz görüntü açısından çirkin olduğundan pek tercih etmez SS çiler..
ama açıkçası üzerimdeki mont nekadar korumalı kaliteli ve kaskım eldivenlerim bir okadar kalitelide olsa bacaklarımda koruma olmaması endişe veriyor..

Pantolon altından takılan dizlik gördüm dün akşam ilk defa gördüm hatta alışveriş yaptığım mazaya yeni gelmiş hatta fiyatı belli değildi

slikon bir protek kalınlığında ve gayet esnek kesinlikle rahatsız etmiyor hem soğuktan hemde kaza anında sıyrıklardan koruyabilecek yapıda fiyatı da cazip olucak kanısındayım bilginize....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
coşmuş buralar bakıyorum :) endurocular kıskanır şimdi :p

edy Malum SS motorlar diğerlerine göre birazdaha riskli ve özellikle şehir içi sürüşlerde herzaman tulum giyme şansımız yok kullanışlı olmuyo malum iş güç kıyafet sorunu ancak belki gezilerde.. ve pantolon da giyemiyorsak yada yoksa kot pantolon üzerine de SS kullanırken dizlik takmak biraz görüntü açısından çirkin olduğundan pek tercih etmez SS çiler..
ama açıkçası üzerimdeki mont nekadar korumalı kaliteli ve kaskım eldivenlerim bir okadar kalitelide olsa bacaklarımda koruma olmaması endişe veriyor..

Pantolon altından takılan dizlik gördüm dün akşam ilk defa gördüm hatta alışveriş yaptığım mazaya yeni gelmiş hatta fiyatı belli değildi

slikon bir protek kalınlığında ve gayet esnek kesinlikle rahatsız etmiyor hem soğuktan hemde kaza anında sıyrıklardan koruyabilecek yapıda fiyatı da cazip olucak kanısındayım bilginize....

işyerinde kumaş pantolon kravat giymek zorunda olan biri olarak ben kendimce şöyle bir çözüm buldum bu konuda; gömleğimi kravatımı takıp üstüne hırkamı giyiyorum ve üstüne de korumalı montumu çekiyorum. bot ve kot pantolon giyiyorum mecburen, işyerinde de bir ayakkabım oluyor ve kumaş pantolonumu da çantama atıp işyerinde kotla değişiyorum. yaklaşık 5 dakikamı alıyor bu üstbaş değişimi ama olsun motordan vazgeçemiyorum :)
 
Son düzenleme:

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
tam benım aradığım şeyden bahsetmışsın. söylediklerine katılıyorum. genelde en korumasız yerlerimiz dizlerimiz. ss çilerin bir çoğu kask ve mont giyor ama malesef dizleri unutuyor. bende bir kere kaza yapmıştım. butun korumam vardı, dizlik hariç. dizim biraz kötü olmuştu. o kazadan sonra dizlerin ne kadar önemli olduğunu öğrendim. bahsettiğin ürün nerede satılıyor. ürün hakkında daha fazla bilgi bulursan bizi aydınlat. ben bir tane almak isterim.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende alıcam bir çift fotoğraflarını çeker resimlerini koyarım birde fiyatı belirlensin kiii belirlenmiştir onuda belirtirim etiket fiyatının altına alıyorum her ürünü :wiinkk:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
teşekkürler Egeknn,

öbür konuya geri dönmek istiyorum. motora binerken sevmediğim bir kaçşey daha aklıma geldi

- Abi kaçlık bu?
- Kaç silindir?
- Kaç beygir bu
- Kaç basıyo?
- Abi bee bi gaz versene
- ( camı açıp sizle konuşmaya çalışan bir araba sürücüsü.. Genelde BMW,peugeot 206-106,citroen saxo felan ) Biladerrr kapışalımmı ? :)
- Abi böle bişey alsak kaç para bunlar şimdi?
- Bide ışıklarda durunca yine camı açıp size bişeler diyen ama gürültüden ve kasktan bir türlü anlayamadığınız gereksiz ve garip soru ve bakışlar var :p

- ve en sevdiğim ve favorim olan..... abooovv ibreye bak 300 :p abi 300 mü basıyo bu

--motosikletimin dandik korna sesi
--Arabaların cam sileceklerinin su fışkırtan şeylerinin ayarsız olup suratıma su fışkırtması
---Artçı olarak erkek birinin binmesi
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
camdan atılan sigara ( yüksek hızda alev topu gibi geliyo ) :p
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
birde bütün haftaiçi havanın süper olup, hafta sonu yağmur yağması beni deli eder.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hafta içi hava güzel oldumu akşamları şöle çıkıp sahil yolunda keyf yapıcan bırak hafta sonu yağsın çamur içinde gezmesi gereken insanlarda var unutma :p
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
haklısın birisi yağmurda çamurda motora binmesi gerek

untitledeq9.png


bizde.....

twogirlsforeverymotorcyww4.jpg
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geldim geldim!!!

SS'çileri öksüz bırakmak olmaz. Dün foruma giremedim. Topiği bugün gördüm. Herkese merhaba..

Bu benim motor...

dscn0835eu7.jpg



Bu da oğlum. Henüz 14 aylık. Bu fotoğrafı çektiğim gün, hayatında ilk defa motora bindi. Sanki motorla doğmuş kerata şu rahatlığa bakarmısınız.

dscn0797wb2.jpg


Egzosu değiştirdim. Bence Laser Cbr de en iyi duran marka ve müthiş bir ses veriyor. Diğerleri görüntüyü bozuyor. Fransa'da ki satış fiyatı 585 Euro.. Orjinal egzos yandaki mukavva kutuda duruyor.

dscn0804fi9.jpg


Bir detay daha vereyim.

dscn0806pv6.jpg


Sorularınız olursa bildiğim kadarıyla yanıtlamaya çalışırım. Hemen hemen tüm sportive motosikletleri kullandım. Bu günkü kullanım amacıma uygunluk olarak en beğendiğim motosiklet bu.
600cc motorlarda 2007 model R6 ve GSXR çok hoşuma gidiyor. Fakat daha önce kullandığım R6 ların hepsinde problemler yaşadım.
Honda özellikle şehir içinde çok rahat kullanılabilen bir motor.Bu nedenle değiştirirsem tekrar Honda almayı düşünüyorum.
Suzuki için bir şey söyleyemeyeceğim. 600cc Suzuki kullanmadım fakat 1000cc kullandım. Bir daha da almayı düşüneceğim bir motor değil.
Hepinize sevgi ve saygılarımla...
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
hoşgeldin patriote. yavas yavas çoğalmaya başladık
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
hoşgeldin patriote. evet yavaş yavaş ss topigi kadrosu genişliyor.:cherry:
traktörcülerin kadrosunu katlıycaz inş.....:p :mrgreen:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
@EgeKnn motorunu değiştirmen gerekecek :mrgreen:

Şöyle bir R6 veya R1 güzel olur hani :mrgreen: :p :queen:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
FZr 1000 de sıkı makinedir, küçümsenmıyecek bir motor.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Biliyorum fazer 1000'i ama fazer işte :queen:

görünüşü çok hoş fazerin :cat:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
asıl şimdi senın motor alma zamanın geldi, artık kararını ver. gsxr1000 yada R1 al
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
içinde bu sevda olduktan sonra bügün olmasada yarın kesin motor alırsın.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Arkadaşlar bu arada aranızda performans bujisi kullanan arkadaşlar var mı :silent:

Bir arkadaşımız var maltepede gsx-r 600 kullanıyor performans bujisi taktırdım ateşlemeyi hızlandırdı canavar gibi oldu diye söyledi de ordan kafama takıldı :silent:

Bir de xenon ampül taktırmış görüntüsü gerçekten güzel olmuş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst