MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
hadi arkadaşlar starda maç var... ben kaçtım

ben ehliyeti (A2) yaklaşık bi 10 sene önce villalevent ten almıştım. aslan hoca vardı ondan öğrenmiştim motor kullanmayı duruyor mu acep?

yaşlanmışız bee...

yok durmuyor... :)
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
EgeKnn arkadaşım, senin kullandığın makina Supersport sınıfına girmiyor. Supersport kategorisi 600cc racing makinalardan oluşuyor. Seninki olsa olsa Superbike olur. Eh madem SS, SBK hepsini aynı sayıyorsunuz ben de motorumun resmini koyayım bari. Gerçi beni tanımayan ve neye bindiğimi bilmeyen kalmamıştır ya neyse :mrgreen: Bu sene de aşağıda gördüğünüz makina ile yarışlara gireceğim inşallah...

06' Honda CBR 1000RR Firebalde

img0249mg8ir7.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
EgeKnn arkadaşım, senin kullandığın makina Supersport sınıfına girmiyor. Supersport kategorisi 600cc racing makinalardan oluşuyor. Seninki olsa olsa Superbike olur. Eh madem SS, SBK hepsini aynı sayıyorsunuz ben de motorumun resmini koyayım bari. Gerçi beni tanımayan ve neye bindiğimi bilmeyen kalmamıştır ya neyse :mrgreen: Bu sene de aşağıda gördüğünüz makina ile yarışlara gireceğim inşallah...

06' Honda CBR 1000RR Firebalde

abi nerelerdeydin ya özlettin kendini bu başlık altında senin görüşlerine çok ihtiyacımız olacak hoşgeldin diyelim bu arada senin bu fotoğrafın da klasikler arasında yerini aldı hatta son duyumlarıma göre bazı arkadaşların masaüstü fotoğrafı olmuş durumda :cherry:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
EgeKnn arkadaşım, senin kullandığın makina Supersport sınıfına girmiyor. Supersport kategorisi 600cc racing makinalardan oluşuyor. Seninki olsa olsa Superbike olur. Eh madem SS, SBK hepsini aynı sayıyorsunuz ben de motorumun resmini koyayım bari. Gerçi beni tanımayan ve neye bindiğimi bilmeyen kalmamıştır ya neyse :mrgreen: Bu sene de aşağıda gördüğünüz makina ile yarışlara gireceğim inşallah...

06' Honda CBR 1000RR Firebalde

img0249mg8ir7.jpg

sonunda ss makinalardan sorumlu bakanımız geldi. millet seni bekliyo nerdesin:cherry:
. sorun sorabildiginiz kadar hazır adamı yakalamışsınız. bu topic artık rahat 8-9 sayfa olur bu gece:p
bu arada marmoktan başka resim yokmu onları eklesen. pc'nin masaüstünde hep aynı resim dura dura paslancak degiştirmek lazım:queen:

gerçekten herkez birşeyler yazmış yanlız topigi açan arkadaş piyasada yok. cebinimi mebini bilen yokmu arayalım şuraya 1-2 kelime yazsın ayıp yawww:p . bütün millet burda ss ss diye bagırırken topic sahibi ortada yok.gelsede şu
1) ss nedir?
2) ss'in diger motorlara göre artısı eksisi nedir?
3) neden enduro scoooter cooper vs.. degilde ss ?
vs... bu gibi soruları cevaplasa topic daha faydalı olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Süper Sport Kullanıcıları,Fan ları Buluşma ve Bilgi Paylaşım



Kenancım SS nedir ne değildir...bu topiği açarken bu bilgileri yazmış olmalıydın...
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Aaaaa boy gelmiş . Abi hoşgeldin nerelerdesin kulağını çınlattık duydun herhalde :mrgreen:

Bu arada ne yarışı ??
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
sonunda ss'ci arkadaşlar ortaya çıkmış çok sevindim.
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
yavas yavas herkes başlar ben biraz ara verip geldim. arkadaşlarla bi kahve içtik. bi kaç kişi daha katılmış ss lere. bundan sonra daha çok katılımcı olacağına ınanıyorum. aslında çok var ss'ci ama ortalıkta yok. yakında su yüzüne çıkarlar
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
gecen sene yaptığımız istanbul-ayvalık-kuşadası gezisi. ss'le uzun yol yapılmaz diyenlere

pendik iskelesi
pendikiskelesiqy7.jpg

cimg0033ef2.jpg

cimg0031dj3.jpg

buda arkadaşın Z750

dscn1304vs7.jpg
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@edy

Sırtın iyi mi abi... Ben bile 125R ile Düzce gezisinde sırt acısından doğrulamıyordum... Kas gevşetici almak gerek...
(lvrpool yalan oldu)
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
hiç bir yerim ağrımadı çokta zevk aldım butun yol boyunca. önumuzdeki yaz daha uzun bir yolculuk planlıyoruz arkadaşlarla. belkide alışık olduğum için bir yerim ağrımadı ama uzun yolculukları çok seviyorum. bide yolda ceza yemeseydik daha güzel olacaktı, onun ağrısı daha çok acıttı
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Önümüzdeki yaz bizim de uzun yol planımız var haydi hayırlısı...
kabaca Izmir-Antalya-Adana-Ankara
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
hiç bir yerim ağrımadı çokta zevk aldım butun yol boyunca. önumuzdeki yaz daha uzun bir yolculuk planlıyoruz arkadaşlarla. belkide alışık olduğum için bir yerim ağrımadı ama uzun yolculukları çok seviyorum. bide yolda ceza yemeseydik daha güzel olacaktı, onun ağrısı daha çok acıttı

Ne cezası :silent:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
polisin tabiriyle uçuyormusuz . radara girdik 105 ile 200 ytl ceza ödedik izmir taraflarında. oralarda bir yerde polis olduğunu biliyorduk ama çok iyi saklanmış polis. iyiki aydın otobanında polis yoktu.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
polisin tabiriyle uçuyormusuz . radara girdik 105 ile 200 ytl ceza ödedik izmir taraflarında. oralarda bir yerde polis olduğunu biliyorduk ama çok iyi saklanmış polis. iyiki aydın otobanında polis yoktu.


Abi basıp gaza kaçsaydınız zaten yakalayamaz :mrgreen:

Bu olay tamamıyla gerçek ;

Ağustos ayında Maltepe sahilyolunda arkadaşlarımla oturuyoruz . Genelde oraya çok ss kullanıcısı gelir ve modifiye arabalar kapışır filan . Neyse biz yola bakıyoruz tek teker yapan arkadaşlar var daha sonra yolu boşalttı millet. Tam tekrar çıkacaklar yola vuuuuuuvvvvv diye bir ses ben sadece motoru gördüm yeşil olduğunu ki yeşil renk sadece kawasakilerde var bildiğim kadarıyla . Adam muhtemelen 260 veya o civar bir hızla gidiyordu çünkü önümüzde hareket yapan arkadaşlar bile 180 civarı hızlarla geliyorlar zaten. Adam yapışmış deponun üstüne zaten. Neyse aradan 1-2 dakika kadar geçti arkasından toyota corolla marka polis arabası daa diii daa diiii diye takip etmeye çalışıyor . İlk önce kawanın geçişini bir iki dakika sonra da toyotanın geçişini görünce gülmeye başladım çünkü çok komik bir görüntüydü :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ah ninja ah... R1 ve Ninja(ama 2007 kasa değil)... mükemmel motorlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst