MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
VillaLevent'e bir bak. Ben eğitimimi orada aldım. Ama biraz tuzludur... Fakat kaliteli :p
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Işte arkadaşlar: :queen: :queen: :bounce:
cbrsswn0.jpg


@the_cayman
Ben biliyordum zaten Honda sevmediğini :p


Honda sevmiyorum gerçekten de . Motorda ilk tercihim honda değildir ama honda kötü motor diye değil bana hitap etmiyor. Ben honda sevmiyorum diye başkasını da yanıltmaya hakkım olmadığını düşünüyorum şahsen.

Ama bazen öyle fanatikleri çıkıyor ki illa honda diye tutturuyor. Bahsedilen kategorinin en iyi motoru birçok dergi tarafından A markası seçilmişken ve hondayla arasında büyük fark varken millet honda diyor bunu anlamıyorum . Servisi iyi hondanın çok büyük firma büyük başarılar sahibi . Motorlarının yol tutuşu ve sağlamlığı tartışılmaz ama teknoloji olarak geride kalıyorlar şu sıralar. Performans olarak seri üretim motorları zaten biraz düşük kalıyor.

Ben honda almam mı ? Bende honda alırım. CBR 1000RR modeli çok hoş mesela ama ilk tercihim honda olmaz. Belki de hondadan nefret etmemi sağlayanlar illa herşeyde honda diye tutturan fanatiklerdir
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Evet , performans açısından ufak da olsa geride kalıyor. Ama ben hiçbirzaman sokaklarda veya pistlerde yarışmayacağımdan bu o kadar da önemli değil. Benim için şu an kullanılabilirlik , hafiflik , konfor ve dayanıklılık , bir de stil önemli. Şehirde kullanıyorum çünkü.
Benim ilk tercihim 600F , ilerine param olursa inşallah 600RR ama hayalim R1 :bounce: (Honda değil :p)
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Evet , performans açısından ufak da olsa geride kalıyor. Ama ben hiçbirzaman sokaklarda veya pistlerde yarışmayacağımdan bu o kadar da önemli değil. Benim için şu an kullanılabilirlik , hafiflik , konfor ve dayanıklılık , bir de stil önemli. Şehirde kullanıyorum çünkü.
Benim ilk tercihim 600F , ilerine param olursa inşallah 600RR ama hayalim R1 :bounce: (Honda değil :p)


Evet 600F çok güzel . Hatta 600 kategorisindeki en dayanıklı en uzun ömürlü motorlardan biri. Aradığın herşey var o motorda :cat: . Hangi markayı beğeniyorsan onu alırsın zaten R1 1000RR gsx-r 1000 diye ayrım yapılmaz çünkü birbirine yakın motorlar sadece kasaları farklı. Performansları birbirine yakın olmasa bile profesyonel olmayan bir kişi zaten R1 ile 1000RR'ın farkını anlayamaz. Zaten dağlar kadar fark olsa o kategoride hiçbir şekilde yarışamaz olurdu 1000RR ama öyle değil. Ufak farklar var :wiinkk:

Umarım isteklerine birgün ulaşırsın arkadaşım :cat:

Bu arada trasher hoşgeldin :rendeer: . Edy de görüşme ayarlayalım diyordu. Trasher göztepeden görkem sen hangi semtte oturuyorsun
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
70
Arkadaşlar bende cbr 125 kullanıorum bundan sonra Hyosung GT 250R almayı planlıorum.Acaba 125 ten 250 ye geçiş gereksiz mi olur diye düşünüyorum...Sonuçta çokta fark yok sanırım hızlanmalarında.Hyosung'un son sürati nedir bilginiz olan var mı..? ve servis parça tedariği ne durumda,tatminkar mı..?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
enduroya neden binerler anlamış değilim bu arada :p doğada gezmek istiyorsam alırım sırtıma çantamı giyerim botlarımı dağ taş dolaşırım neden o koca demir yığınını sırtımda taşıyayımki :p şaka şaka alınmasın kimse her motorun yeri farklı keşke imkan olsa da her birinden birer adet alınabilse
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Arkadaşlar bende cbr 125 kullanıorum bundan sonra Hyosung GT 250R almayı planlıorum.Acaba 125 ten 250 ye geçiş gereksiz mi olur diye düşünüyorum...Sonuçta çokta fark yok sanırım hızlanmalarında.Hyosung'un son sürati nedir bilginiz olan var mı..? ve servis parça tedariği ne durumda,tatminkar mı..?

Bu tamamen kendi tecrübene , ve kendine güvenebilirliğine bağlıdır. Ben tecrubeliyim, ve bu motoru zaptedebilirim diyorsan 600F'e de geçebilirsin. Ama yok o beni aşar diyorsan 500'lük bir motor da bakabilirsin. Gt250R güzel motor , ama ileride 600 almak istiyorsan boşuna para vermiş olursun gibime geliyor. Onun yerine 1 yıl daha tecrübe kazanıp 600cc alman daha mantıklı.
600F'de bir nevi 600cc'lik ss'lara "geçiş motoru".

enduroya neden binerler anlamış değilim bu arada :p doğada gezmek istiyorsam alırım sırtıma çantamı giyerim botlarımı dağ taş dolaşırım neden o koca demir yığınını sırtımda taşıyayımki :p şaka şaka alınmasın kimse her motorun yeri farklı keşke imkan olsa da her birinden birer adet alınabilse

Enduro mükkemmel bir olay bence. Ben çok severim dağ taş gezmeyi motorla... Şimdilik 125R ile yapıyorum bunu :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Arkadaşlar bende cbr 125 kullanıorum bundan sonra Hyosung GT 250R almayı planlıorum.Acaba 125 ten 250 ye geçiş gereksiz mi olur diye düşünüyorum...Sonuçta çokta fark yok sanırım hızlanmalarında.Hyosung'un son sürati nedir bilginiz olan var mı..? ve servis parça tedariği ne durumda,tatminkar mı..?

yedek parça ve servis konusunda birşey diyemem ama gt 250r nin son hızı 165 . elimde videosuda var. bazıları derki ben 170 yaptım . e tabi rüzgarı arkana alırsan veya biraz yokuş aşagı gidersen 170 görürsün ama düz yoldaki hızı 165 km
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
yedek parça ve servis konusunda birşey diyemem ama gt 250r nin son hızı 165 . elimde videosuda var. bazıları derki ben 170 yaptım . e tabi rüzgarı arkana alırsan veya biraz yokuş aşagı gidersen 170 görürsün ama düz yoldaki hızı 165 km

peki bu durumda ikisi arasında ciddi bir fark yok diyebilir miyiz? ben de yavşa yavaş değiştirmeyi düşünüyorum da alacağım 250 cc motor benim için hem zaman hem de para kaybı olacak o yüzden 600 kaçınılmaz diye düşünüyorum ne dersiniz?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Birşey diyemeyiz :) Buna ancak sen karar verebilirsin...
Ben ne motorcular gördüm motor süremiyor , ne motorlar gördüm .... tamamlayamadım :p
Ben senin 10 yıllık kankin değilim ki abi sende yetenek var çok da tecrubelisin , hem kendini durdurmayı iyi bilirsin , kendine ve motora çok kolay hakim olursun , bence 600cc'ye geçebilirsin diyeyim :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Birşey diyemeyiz :) Buna ancak sen karar verebilirsin...
Ben ne motorcular gördüm motor süremiyor , ne motorlar gördüm .... tamamlayamadım :p
Ben senin 10 yıllık kankin değilim ki abi sende yetenek var çok da tecrubelisin , hem kendini durdurmayı iyi bilirsin , kendine ve motora çok kolay hakim olursun , bence 600cc'ye geçebilirsin diyeyim :)

eyw hemen çalışmalara başlıyorum. zaten geçen haftasonu gezisinde rumelifenerinde goldwingli bir abiyle tanıştım konuştuk biraz, hemen hemen her türlü motoru kullanmış ve yarışlarda dereceleri filan varmış anlattığına göre. iyi de bir abiye benziyordu, o da tavsiye etti, eğer motorun sınırlarını zorlamaya başladıysan hemen cc büyütmelisin yoksa kendine zarar verirsin dedi, ben de eywalah dedim :cherry:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
peki bu durumda ikisi arasında ciddi bir fark yok diyebilir miyiz? ben de yavşa yavaş değiştirmeyi düşünüyorum da alacağım 250 cc motor benim için hem zaman hem de para kaybı olacak o yüzden 600 kaçınılmaz diye düşünüyorum ne dersiniz?

hasan ilk önce şunu söylemek istiyorum.ben öyle bu konularda tecrübeli veya iyi bilgili biri degilim. sadece bildigim ve gördügüm kadarını aktarabilirim.

aslında senin makina ile gt 250r arasında daglar kadar fark var. seninki 12 hp 250r 29 hp fakat max hızlara bakıldıgında 30-40 km daha fazla. ve buna oranda tabiki 0-120 km hızlanmasıda daha iyi olcak. yani trafikte makaslardan kurtulmakta 250 r farkını gösterecektir. ben olsam 250 r nin üzerine uturup 3-5 km turlamadan karar vermezdim. diyelimki 250r kullandın ve aralarındaki fark beni pek etkilemedi.yapacagım şey altımdaki motosikletle en az 15.000 km devirmek olurdu. bu km sonunda güvenilir bir firmadan temel egitim ve üst düzey egitim alırdım sonra. kontrollü bir şekilde 600 f kullanmaya başlardım. ama bu noktada kişilik çok önemli çabuk gaza gelen birisi için böyle bir geçiş sonu olabilir. 600f aldıgında soguk kanlı olabilcegine, yanından geçen dogan şahin gibi arabaların seninle yarışmak istemesine cevap vermiyceksen yani kontrol hep sende olcaksa yeterli km yaptıktan ve egitim aldıktan sonra 600f binilir diyorum. bu benim kendi görüşüm. sitede 600 ss kullananlarada sormak lazım
saygılar.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
ha bi de 'senin motor değiştirmen gelmiş' dedi o çok hoşuma gitti :mrgreen:

elint haklısın dediklerine katılıyorum ve zaten kesin karar vermiş değilim ama geçen günde burada tartışması olmuştu yine, tamam tecrübe olmazsa olmaz şart ama 600F'in tecrübesini ancak 600F ile edinebilirsin, 125 ile istersen 50 bin km yap yine de 600F için yeterli bir hazırlık olmayacaktır. tabiki benim kadar az tecrübeli biri için 600 cc bir makineden bahsediyorsak durup iki kere düşünmemiz gerekecek onun da farkındayım. yaş itibariyle ve karakter olarak da soğukkanlı bir yapım olduğu elimdeki gücü kontrollü kullanabileceğimi düşünüyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
yedek parça ve servis konusunda birşey diyemem ama gt 250r nin son hızı 165 . elimde videosuda var. bazıları derki ben 170 yaptım . e tabi rüzgarı arkana alırsan veya biraz yokuş aşagı gidersen 170 görürsün ama düz yoldaki hızı 165 km


dostum müsait olduğun boş bir zaman senin belirlediğin düz bir düzlemde son hızı beraber ölçebiliriz bu makinenin son hızı 173 ün kesinlikle üstü ben 171 gördüm benim yanımda conti vardı ki oda 173 2mizin de elde çok az bir gaz daha kalmıştı İnanmayan olursa birgün deneriz... Videodan bakmak nekadar sağlıklı olabilir ki
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ya şu "benim son hızım senden 10 km yükseeeekkkkk" tartışması hiç hoşuma gitmiyor biliyormusunuz...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
180
ya şu "benim son hızım senden 10 km yükseeeekkkkk" tartışması hiç hoşuma gitmiyor biliyormusunuz...

arkadasım haklısın ben ... km gordugumu hıc soylemedım kıı benımde hosuma gıtmıyor... sankı marıfet bellı bı hızın ustunde aldıgımız hava oksıjen dııldır sadece azralın agzından cıkan karbonmonoksıt gazıdır
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
elint haklısın dediklerine katılıyorum ve zaten kesin karar vermiş değilim ama geçen günde burada tartışması olmuştu yine, tamam tecrübe olmazsa olmaz şart ama 600F'in tecrübesini ancak 600F ile edinebilirsin, 125 ile istersen 50 bin km yap yine de 600F için yeterli bir hazırlık olmayacaktır. tabiki benim kadar az tecrübeli biri için 600 cc bir makineden bahsediyorsak durup iki kere düşünmemiz gerekecek onun da farkındayım. yaş itibariyle ve karakter olarak da soğukkanlı bir yapım olduğu elimdeki gücü kontrollü kullanabileceğimi düşünüyorum
benim o 15.000 km 'yi yazmaktaki amacım. 600 f tecrübesi degildi trafik tecrübesiydi. eminim şimdiye kadar 2-3 kaza atlatmışdır. ve hepsindende dersler çıkarmışsındır. düşünsene her kaza ayrı bir tecrübe ise 5.000 km de birisi ile 15.000 km de birisi aynı olabilir mi? 125 cc lik bir motosikletle yaptıgın kazayı 600f ile yapsan halin ne olur. cbr 125 ile elinde olmadan düşük hızlarda gitmek zorundasın ama 600f alınca ben senin 90-100-120km gibi hızalarda gidecegini sanmıyorum öyle olsa cbr 125 degiştirmezsin. yani hız yapcasın bu kaçınılmaz . çünkü motorun amacı bu. ama işte 5.000km tecrübesi ile 600f kullanmak var 15.000 km tecrübesi le 600f kullanmak var. o yüksek hızlarda yaptıgın kazaları cbr 125 de oldugu gibi ufak sıyrıklarda felan atlatabilecegini düşünmüyorum. trafikte 2 ayaklı ökz leri görüyorsun onların nerde ne yapcagını azda olsa tahmin etmek ancak tecrübe ile olabilcek birşey diye düşünüyorum.ve bence 15.000 km tecrübe kazanmak için iyi bir km.
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
194
ben ehliyeti (A2) yaklaşık bi 10 sene önce villalevent ten almıştım. aslan hoca vardı ondan öğrenmiştim motor kullanmayı duruyor mu acep?

yaşlanmışız bee...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
dostum müsait olduğun boş bir zaman senin belirlediğin düz bir düzlemde son hızı beraber ölçebiliriz bu makinenin son hızı 173 ün kesinlikle üstü ben 171 gördüm benim yanımda conti vardı ki oda 173 2mizin de elde çok az bir gaz daha kalmıştı İnanmayan olursa birgün deneriz... Videodan bakmak nekadar sağlıklı olabilir ki


rodaj döneminde motosikleti en fazla kaç 1000 devirde kullandın? rodaj döneminde motosikleti fazla zorlaman ilerde max hızının fazla olmasına neden olur diye biliyorum.ama motosikletin erken bitmesine neden oluyor. yok ben rodaj dönemini hyosung'un söyledi gibi tamamladım diyorsan ozaman ben yanlış biliyormuşum. özür dilerim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst