- Katılım
- 22 Eki 2006
- Mesajlar
- 8
bende geleyim bari yakinda motorun bi resmini atarim burda sezon kapandi garaja cektim
bizim sezon kapattığımızı kim söledi geç bunları procum caka satacak değil gaz açacak motor istiyoruz biz sayfa farkı nın tek nedeni geyik olmasın sakın![]()
Geyik değil ama hadi geyik diyelim, siz geyik yapacak bir grup bile oluşturamıyorsunuz be.. Yaşasın endurocu dayanışması :queen:
yönetimden geyik talebi var tüm geyikciler burayaaaa yuppiiiiiiii:queen:Geyik değil ama hadi geyik diyelim, siz geyik yapacak bir grup bile oluşturamıyorsunuz be.. Yaşasın endurocu dayanışması
R6 çok sıkı bir makine ben çok memnunum. bende gsxr 1000 vardı ama sattım. fazla geldi ama seneye 1-2 arkadaş 1000 lik bir motor alacaz onunla biraz çalışacaz (wheelie, stoppie....) tabi trafiğe kapalı bir alanda
bizden başka ss'ciler yok galiba. binlerce kişiden bu kadarmı ss'ci var