MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pronun diline düşürdünüz bizi beee yokmu koca sitede SS binen
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tam aklıma bişey gelmişti yazayım dedim unuttum :p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Sen daha çok hatırlayıp unutursun "pis pastaneci" (PP) :p

Olm kabul edin işte, gerçek motorcular enduroculardır. Sezon hiç kapanmaz, "oranın yolu bozuk gitmeyelim" demezler, görülmedik yerleri görürler. Gerektiğinde de motorlarıyla değil ama karizmalarıyla çok da iyi pastanecilik yaparlar. :cherry:

Not: Görüyorsun iki başlık arasındaki sayfa farkını. :queen:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizim sezon kapattığımızı kim söledi geç bunları procum caka satacak değil gaz açacak motor istiyoruz biz sayfa farkı nın tek nedeni geyik olmasın sakın :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
bizim sezon kapattığımızı kim söledi geç bunları procum caka satacak değil gaz açacak motor istiyoruz biz sayfa farkı nın tek nedeni geyik olmasın sakın :)

Geyik değil ama hadi geyik diyelim, siz geyik yapacak bir grup bile oluşturamıyorsunuz be.. Yaşasın endurocu dayanışması :queen:

Gaz açacak motorcu istiyomuş, en yakın pastaneye kadar mı :p
Hem bizim başlığa girersen ne denli faydalı bilgiler olduğunu görürsün :bounce: :p
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
@GorkeM yav mesaj yazacaktım sana konu kilitlendi .

Ya zaten bir yamaha hastalığım var . Suzukinin yeni gsx-r 1000 de çok dehşet bir alet olmuş yanlız zaten R1 vardı gsx-r geldi kafamı karıştırdı :mrgreen: . 3 kademeli güç artışı Hesd ve birkaç yeni teknoloji daha var . Çok güzel bir alet . Aslında hondaların yol tutuşu güzel ve fiyatları uygun ama R1 ve gsx-r varken 1000RR almak pek mantıklı gelmiyor çünkü yamaha ve suzukiden gerideler bana kalırsa ... Honda kötüdür demiyorum . Honda çok iyi bir marka ama şu motogp başarılarını birde seri üretim başarılarına taşısalar, hani yeni sistemler falan çok güzel olacak . Motor sağlamlığı ve yol tutuşu tartışılmaz ama teknoloji olarak gerideler

Aynen böyle yazmıştım bare buraya kopyala yapıştır yapayım :mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Geyik değil ama hadi geyik diyelim, siz geyik yapacak bir grup bile oluşturamıyorsunuz be.. Yaşasın endurocu dayanışması
yönetimden geyik talebi var tüm geyikciler burayaaaa yuppiiiiiiii:queen:

not: bak sonra konu dışı diye kilit veya mesaj silme yok ona göre:bounce: :queen:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
ikiside çok iyi motorlar cayman. ikisinide kulllan öyle al derim. oturuşları biraz farklı. hangisinde rahat edebilirsen onu al derim. ben önceden gsxr kullanıyordum ama R6'ya daha cabuk alıştım. satıp R6 aldım sonra. seçim yapması çok zor. hepsi çok güzel motorlar
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Hey SS kullanıcıları nerdesiniz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GorkeM kilitlenen konuda vardı şimdi yok. edy burda. boy var ama uzun zamandır piyasada yok zaten hondanın olmadığı konulara pek katılmıyor :p . Hadi arkadaşlar yok mu arttıran :queen:

ELINT burda

Edy mesajını okudum. Aslında R6 da çok güzel ilk motogp'de gördüm o motoru hasta oldum ve şu anda da hastasıyım belki R6 bile olabilir belli olmaz :queen:

Bu arada motogp derken bu seneki gp'ye giden bilir markalar stand kurdular orda gördüm
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
194
işte geldik burdayız biz bu işte ustayız...
bu işe sıralı dört silindir için girdik.
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
R6 çok sıkı bir makine ben çok memnunum. bende gsxr 1000 vardı ama sattım. fazla geldi ama seneye 1-2 arkadaş 1000 lik bir motor alacaz onunla biraz çalışacaz (wheelie, stoppie....) tabi trafiğe kapalı bir alanda
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
R6 çok sıkı bir makine ben çok memnunum. bende gsxr 1000 vardı ama sattım. fazla geldi ama seneye 1-2 arkadaş 1000 lik bir motor alacaz onunla biraz çalışacaz (wheelie, stoppie....) tabi trafiğe kapalı bir alanda


Abi zaten R6 ayrı bir olay. 1000cc yerine tercih edebileceğim bir motor . Yamahanın kapkara olanı ve kırmızı beyazı zaten bitiriyor beni . 600cc şehiriçi için yeter bence . 1000cc'den daha az yakıt tüketimi ayrıca hızı ve ivmelenmesi çok güzel zaten :cat:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
bizden başka ss'ciler yok galiba. binlerce kişiden bu kadarmı ss'ci var
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
bizden başka ss'ciler yok galiba. binlerce kişiden bu kadarmı ss'ci var

Varda en klasik üyeler çevrimdışı ve 125cc adına başlıklar açılıyor çoğu honda kullanıcısı orda takılıyor ama bu konuyu her zaman en başta tutmayı borç bilirim kendime :mrgreen:

ELINT GorkeM ohoooo nerdesiniz yaaaa SS başlığı var burda

Arthas da Ankaradan bir SS kullanıcısı . O da burda ama kimse neden birşey yazmıyor .

Arkadaşlar davetiye mi bekliyorsunuz ::sos:: ::eviiil::
 
Son düzenleme:

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
biz gecen hafta sonu 4 arkadaş buluştuk biraz gezi yapalım dedik, çıktık yola ama bir arkadaşın motoru yan cizdi hemde ducati 999. herzaman bize ducatinin iyi olduğunu iddaa ederdi. hafta sonu olanlardan sonra artık dilimizden düşmez. herzaman japonların daha iyi olduğu soylerdim ama dinlemezdi. umarım burda ss'ci arkadaşlarla tanışır daha güzel geziler düzenleriz.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
hacıı geldik geldikkkk. 2 dk çarşıya gittim başlık nerdeyse anasayfadan düşcekmiş:mrgreen: . bu topigin sayfa sayısını o traktörcülerin(endurocular:queen: ) sayfa sayısından fazla yapmayı bir borç biliyorum. bu arada böyle geyik yapmak yerine teknik bilgileri yayınlasak topicte amacında ilerlemiş olabilir. hadi bakem tüm ss tutkunları bu topic'te ss ile ilgili tüm bilgilerin bulunabilecegi bir topic haline getirelim...

bu arada şunu söyleyim benim ss yok. ama tam bir tutkunuyum. bu topicte sadece ss olanlar mı olcak yoksa tutukunlarıda birşeyler yazabilirler mi??
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
180
benım suan altımda ss bı makına yok ama ıstegıme baglı dukkanda cook daha dogrusu istegıme dııl yer problemım var.. ama 636 ve r6 kullanan bı ss cıyım... yane bende varım.....
tamır ısı yaptıgımız ıcın faydalı olabılecegımı dusundum.....
:mrgreen: :cat: :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst