- Katılım
- 27 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,024
amanın amanın sonunda uykudan uyandı SS çilertek tek merhaba herkese
merhaba EgeKnn ,
bencede uyanmanın zamanı gelmişti.
amanın amanın sonunda uykudan uyandı SS çilertek tek merhaba herkese
edy Malum SS motorlar diğerlerine göre birazdaha riskli ve özellikle şehir içi sürüşlerde herzaman tulum giyme şansımız yok kullanışlı olmuyo malum iş güç kıyafet sorunu ancak belki gezilerde.. ve pantolon da giyemiyorsak yada yoksa kot pantolon üzerine de SS kullanırken dizlik takmak biraz görüntü açısından çirkin olduğundan pek tercih etmez SS çiler..
ama açıkçası üzerimdeki mont nekadar korumalı kaliteli ve kaskım eldivenlerim bir okadar kalitelide olsa bacaklarımda koruma olmaması endişe veriyor..
Pantolon altından takılan dizlik gördüm dün akşam ilk defa gördüm hatta alışveriş yaptığım mazaya yeni gelmiş hatta fiyatı belli değildi
slikon bir protek kalınlığında ve gayet esnek kesinlikle rahatsız etmiyor hem soğuktan hemde kaza anında sıyrıklardan koruyabilecek yapıda fiyatı da cazip olucak kanısındayım bilginize....
- Abi kaçlık bu?
- Kaç silindir?
- Kaç beygir bu
- Kaç basıyo?
- Abi bee bi gaz versene
- ( camı açıp sizle konuşmaya çalışan bir araba sürücüsü.. Genelde BMW,peugeot 206-106,citroen saxo felan ) Biladerrr kapışalımmı ?
- Abi böle bişey alsak kaç para bunlar şimdi?
- Bide ışıklarda durunca yine camı açıp size bişeler diyen ama gürültüden ve kasktan bir türlü anlayamadığınız gereksiz ve garip soru ve bakışlar var
- ve en sevdiğim ve favorim olan..... abooovv ibreye bak 300abi 300 mü basıyo bu
--motosikletimin dandik korna sesi
--Arabaların cam sileceklerinin su fışkırtan şeylerinin ayarsız olup suratıma su fışkırtması
---Artçı olarak erkek birinin binmesi