MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
yeni çıkan ducati'de (1098) çok super olmuş. ama japonlarda bu işi daha iyibiliyor. 2007 kasalar bi çıksın bakalım nasıl olacaklar. resimlerde farklı duruyorlar. canlı canlı görmek lazım.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
ahanda bende geldim nereye gidiyoruz:)



 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
hocam iyi güzelde Ducati diyede bi marka var yani...:)

Ben ducatiye laf etmedim zaten . Ayrıca ducatiyi çok severim ama biraz maddi yönden sıkıntılı bir motor.

Aprilia,bmw,hyosung.Ktm,moto guzzi,triumph,agusta,derbi,benelli vs....

Daha sayılabilecek bir sürü motor çeşidi var ama nasıl arabanın kralı almanlarsa motorun kralı da japonlar ben bunu söylemek istedim :cherry:

Bu arada ducatilerden 1098 ve 999 favorimdir
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Bir de ducati monster var o ayrı bir olay zaten

Bu arada necdet hoşgeldin en kısa zamanda umarım görüşürüz hep birlikte ...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hoşbulduk ben herzaman hazırım hava iyikene çıkalım tabi ben hergün çıkıyom zaten:p
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
ducatinin olayı farklı gercekten. param olsa arada sırada binmek için birde ducati alırım. ducati özel günlerin motoru herzaman binilecek bir motor değil. bende hergun biniyorum kar yağmadıkca motor üstündeyım. bu hafta sonuda guzel olacak gıbı hava buluşup tanısabılırız aslında
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
motorcu motorcuyu yarı yolda bırakmaz :wiinkk: en azından öyle olmasını umuyorum
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Tamam edy bende burdan beni artçı olarak alacak birini bulurum o zaman. Bir arkadaşlarla da konuşalım, sanırım hafta sonu herkese uyuyor ama .
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
motosiklet kullanırken en çok sinir olduğunuz şey nedir.
benden bir kaç örnek.
1. ''Abi kaç yapıyor'' diye soranlar
2.vizor açık giderken kaska sinek, bözek vs. girmesi.
3.KGS gişelerine geldiğimde kartı çıkarmaktan..
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
motosiklet kullanırken en çok sinir olduğunuz şey nedir.
benden bir kaç örnek.
1. ''Abi kaç yapıyor'' diye soranlar
2.vizor açık giderken kaska sinek, bözek vs. girmesi.
3.KGS gişelerine geldiğimde kartı çıkarmaktan..

Abi kaç yapıyor :mrgreen: :mrgreen:

Kaç paraya aldın diyenler var birde :mrgreen:

Heee birde bu hondayı geçer mi diye soranlar oluyor bazen çok ciddiyim maltepede çok gördüm o tiplerden :mrgreen:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
ben nezaman dursam böyle bir soruyla karşılasıyorum. bir gün birisine patlayacam ama hadi hayırlısı. gerçekten çok sinir oluyorum.
bide giderken burnumun kaşınmasından
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
amanın amanın sonunda uykudan uyandı SS çiler :) tek tek merhaba herkese

- Abi kaçlık bu?
- Kaç silindir?
- Kaç beygir bu
- Kaç basıyo?
- Abi bee bi gaz versene
- ( camı açıp sizle konuşmaya çalışan bir araba sürücüsü.. Genelde BMW,peugeot 206-106,citroen saxo felan ) Biladerrr kapışalımmı ? :)
- Abi böle bişey alsak kaç para bunlar şimdi?
- Bide ışıklarda durunca yine camı açıp size bişeler diyen ama gürültüden ve kasktan bir türlü anlayamadığınız gereksiz ve garip soru ve bakışlar var :p

- ve en sevdiğim ve favorim olan..... abooovv ibreye bak 300 :p abi 300 mü basıyo bu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst