- Katılım
- 21 Eyl 2006
- Mesajlar
- 194
hocam iyi güzelde Ducati diyede bi marka var yani...
hocam iyi güzelde Ducati diyede bi marka var yani...![]()
ahanda bende geldim nereye gidiyoruz![]()
hoşbulduk ben herzaman hazırım hava iyikene çıkalım tabi ben hergün çıkıyom zaten![]()
ben zaten herhafta sonu arkadaşlarla buluşuyorum. bir yer kararlaştıralım gelmek isteyen arkadaşlarda gelir. hemde tanışmış oluruz.
http://mototekcom.nationprotect.net/forums/showthread.php?t=897
bu sitede ducaTİ 999 yaratılışı var, sitede aprilia rs250 ve monster modifiyesi var.
motosiklet kullanırken en çok sinir olduğunuz şey nedir.
benden bir kaç örnek.
1. ''Abi kaç yapıyor'' diye soranlar
2.vizor açık giderken kaska sinek, bözek vs. girmesi.
3.KGS gişelerine geldiğimde kartı çıkarmaktan..