Merhaba arkadaşlar. Kusura bakmayın bu aralar çok yoğunum. Projeler ardı ardına geldi, devamlı kod yazıyorumBir de bu yaz yarışa gireceğimden iş çıkışı spor salonuna gidiyorum haftada üç gün. Eee yarışta kondisyon önemli
Ben bunca senedir sizlere bu konuda oldukça fazla bilgi aktardığımı düşünüyordum. Eğer sormak istediğiniz şeyler varsa sorun söyleyeyim...
nedir kardeşim bu ss olayı ..![]()
abi ilk soru benden o zaman benim cbr 125 kullanıyorum ve 6 bin km yol yaptım toplam. bir üst cc geçme ihtiyacı duyuyorum artık tavsiyen önerin ne olur?
SS nedir???
Açılımı şöyledir;
Sıkıysa Sür
@donniedarko
Yapmış olduğun kilometre birşey ifade etmez. Bir üst sınıfa geçip geçemeyeceğin iki şekilde anlaşılır :
1. Kendini en çok yine kendin tanıdığından, daha yüksek hacimli motoru kullanıp kullanamayacağını yine en doğru olarak sen belirleyebilirsin. Buradaki kriterler önemli. Altındaki motora tam olarak hakim misin? Tehlike atlattın mı, tehlike esnasında altındaki makinadan büyük bir makina olsa aynı durumda durumu kurtarabilir miydin? Eğer bu sorulara Evet cevabı veriyorsan bence bir mahsuru yok.
2. Profesyonel bir gözden alacağın yorumlar doğrultusunda karar verebilirsin. Altındaki motora hakim olup olmadığın ve aynı şekilde daha yüksek hacimli bir motorda neler yapabileceğin aslında kolayca anlaşılır dışarıdan bakıldığında. Bu doğrultuda da güvenilen birinin yorumları sonucu karar verebilirsin bence.
başlık baya hızlı ilerliyo maşşallah
the_cayman öncelikle fazer değil benim motorum (FZR) 1000 cc vede 146 hp exup sisteminin ilk üretildiği motordur , exup nedemek diyosan onuda anlatırım bir araneden değiştirmem gerek anlamadım... Ama değiştirecek olursam R1 düşünürüm yani yine 1000 lik R6 değil
metehan SS kullananlar ve fan larının buluşma başlığı bu zaten SS in ne olduğunu kullanan ve sevenler bilir herhalde ben süper sport nedir ne değildir in açıklamasını yapacağım bir başlık açmadım zaten süper sport kullananların ve sevenlerin bilgi paylaşımı yapacağı bir başlık bu yanii tecrübe edinilenler paylaşılacak... Başlık konusunun çok dışına çıkmadan ve uslubu bozmadan yeri geldiğinde geyikte yapılacak..!! Bence başlık amacına uygun ve seviyeli bir biçimde gelişiyor sen merak etme....
Bu arada bende boy nerelerde neden yazmıyor diyordum seni gördüm sevindimkolay gelsin çalışmalarında... nasipse bende nisanda Drag yarışlarında yarışıcam ..
@donniedarko
Yapmış olduğun kilometre birşey ifade etmez. Bir üst sınıfa geçip geçemeyeceğin iki şekilde anlaşılır :
1. Kendini en çok yine kendin tanıdığından, daha yüksek hacimli motoru kullanıp kullanamayacağını yine en doğru olarak sen belirleyebilirsin. Buradaki kriterler önemli. Altındaki motora tam olarak hakim misin? Tehlike atlattın mı, tehlike esnasında altındaki makinadan büyük bir makina olsa aynı durumda durumu kurtarabilir miydin? Eğer bu sorulara Evet cevabı veriyorsan bence bir mahsuru yok.
2. Profesyonel bir gözden alacağın yorumlar doğrultusunda karar verebilirsin. Altındaki motora hakim olup olmadığın ve aynı şekilde daha yüksek hacimli bir motorda neler yapabileceğin aslında kolayca anlaşılır dışarıdan bakıldığında. Bu doğrultuda da güvenilen birinin yorumları sonucu karar verebilirsin bence.
memet bende bişi sorucam abiya..
biliyorsun bu sezon ilk motorum 600 cc ile başladım ve 6500 km oldu..
biraz sıkıldım gibi önümüzdeki sezon suzukı GSX 1300 R hayabusa aliim diyorum ne dersin aliimmi..:cherry:
Vedat'cım seni Hayabusa da kesmez. Aramızda para toplayıp sana bir RC211V alalım ne dersin? Ya da geçenlerde sahibinden.com da Ghostrider'ın 500hp lik Hayabusa'sına rastladım, bize bir güzellik yaparsa onu alalım sana :mrgreen:biliyorsun bu sezon ilk motorum 600 cc ile başladım ve 6500 km oldu..
biraz sıkıldım gibi önümüzdeki sezon suzukı GSX 1300 R hayabusa aliim diyorum ne dersin aliimmi..
"Görkem" bugün plakayı değiştirmek için Honda garajına gittim ve senin problemini sordum. Eğer fabrika hatası yoksa kullanımdan olabilir diye söylediler. Bence en kısa zamanda bir baktır.
Sevgi ve saygılarımla...
"Olay bitmiştir" diye birşey yok. 16 senedir motor üstünde olmama, 100.000 km nin üzerinde yol yapmış olmama ve bu sene artık işin son noktası olan yarışa girmeye göze almama rağmen ben bile olay bitmiştir diyemiyorum. İnsan doğumundan ölümüne sürekli öğrenen bir varlıktır. Motosiklet üzerinde ne kadar çok zaman geçirir, ne kadar çok teknik öğrenir ve bunları uygularsan motoru o kadar iyi sürersin. Çoğu insan birçok teknikten bihaber, motoru bilinçsiz şekilde kullanıyor. Halbuki bu teknikleri öğrenip uyguladığınızda işte esas o zaman farkı hissediyorsunuz. 6000 km mesafe inan hiçbir şey değil. Dediğim gibi buna sen karar vereceksin. Büyük motora geçtiğinde çok daha dikkatli olman gerekiyor çünkü motor büyüdükçe, çıkabildiğin sürat artacağından risk de artar. Küçük motorla yaptığın bir kaza büyük motorla ölümüne neden olabilir.her iki kaza da ilk 2 bin kilometrelerde olmuştu ondan sonra şükür herhangi bir tehlike yaşamadım ve bunu da artık motora hakim olabilmeme bağlıyorum. kesinlikle 'tamam artık ben bu işi çözdüm olay bitmiştir' demiyorum ama belli bir mesafeyi katettiğime de inanıyorum.