MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
ben R6 ile bursada 265 km/h gördüm daha giderdi ama trafiğe güvenemedim yavaşladım . hayatımda en yüksek 285 gördüm . özel imkana pek gerek yok aslında yol güzel olsun. bir çok 1000 cc motor 300 km/h görür.kameralara bakmayın onlar öyle gösterir.

Bende özel imkan derken bunu kast ettim. trafikte nasıl 300 km süraat yapabilirsin. ya trafiği boşaltacaksın yada gidip kendine boş bi yol bulacaksın ikisede zor değilmi?
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Bende özel imkan derken bunu kast ettim. trafikte nasıl 300 km süraat yapabilirsin. ya trafiği boşaltacaksın yada gidip kendine boş bi yol bulacaksın ikisede zor değilmi?


İyi de arkadaşım bu bahsettiğin özel imkan değil ki. Kaldı ki trafikte çoğu SS kullanıcısı 300 yapıyor . Hatta video çekip siteye yollayanlar var . Zor birşey değil bence. Trafik olsa bile yolda atraksiyon yaşamak için makasla geçenler de var :cherry:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
az bir trafiktede yapılır ama trafiğin akışına ben güvenmıyorum. istanbulda hangı arabanın ne zaman nereye gideceği pek belli olmuyor. malesef türkiyede sinyal kullanmayan, 3 serit birden değiştiren insanlar var. sehir içinde bu süratlere ulaşmak gerçekten zor ve tehlikeli. bence bu bir özel imkan değil çünkü bu imkanı yaratmak zor değil , istanbulda bir çok yer var bahsedilen hızlara çıkmak için . yamaha R1 170 mil'e 14.96 saniyede çıkıyor ve bu hıza ulaşmak için ise 734 metre yeterli oluyor. bu imkanları sağlamak çok zor olmasa gerek . bence bu konuda çok uzadı. daha fazla konuşmak anlamsız olur. salton arkadaşı bir gün artçı olarak alalım ve istanbulda bir tur attıralım.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gereksiz

Hız konusunu konuşmak gereksiz. Zaten kullananlar neyi yapıp neyi yapamayacaklarını biliyorlar.
Fakat sürat denemelerimizi yine de yollarda yapmayalım arkadaşlar.
Biliyorum Türkiye'de imkanlar kısıtlı ama önlem aldığımız yada kontrol ettiğimiz yollarda sürat yapmak bence en iyisi.
Türkiye'de insanın karşısına ne çıkacağı hiç belli olmuyor.
Bir gece; Bursa İzmir yolunda (Bursa'yı bilenler için tarif edeyim. Gıda çarşısından çıktım ve Görükle istikametine gidiyordum.
Gıda çarşısından çıkar çıkmaz bir kaç yüz metre ileride trafik ışıkları var. İşte o ışıkları hemen geçince
)
Ben çarşıdan çıktığımda ışıkları yeşil yanarken gördüm ve gaza bastım.
Niyetim yeşili kaçırmamak.
Mevsimlerden yaz ve hava çok güzel.
Gece geç saatler olduğundan fazla trafik yok ve yol da çok düzgün bir yol.
Kaç yaptım hatırlamıyorum ama muhtemelen 140-150km hızla ışıkları geçtim.
Yolda bana göre tehlike yaratabilecek tek unsur, tali yoldan kırmızıda geçmek isteyecek bir araba olabilirdi ama az bir ihtimaldi.
Neyse ihtimal gerçekleşmedi ve ben ışıkları geçtim.
Sonra birden kaymaya başladım.
Ne olduğunu anlayamamıştım.
Önce karşı şeride geçtim.
Düşmeden nasıl geçtiğimi hatırlamıyorum.
Çünkü iki yolun ortasında çukurluk bir alan var.
Daha sonra karşı şeritten yolun dışına çıktım ve takla atmaya başladım.
Ne olduğunu anlayamamıştım.
Durduktan sonra motorun yanına gittim.
Bir baktım ki motorun her tarafı kan...
Gayri ihtiyari kendime baktım.
Ben de kanlar içerisindeyim.
Kaskım aklıma geldi.
Çıkartmamıştım.
Paniğe kapıldım.
Yola çıktım biraz daha ışık olan bir yer aradım.
Her taraf kan gölü.
Ben de bir şey hissetmiyorum.
Oğlum dedim sen öldün. Şimdi sıcağı sıcağına hiç bir şey hissetmiyorsun.
Az sonra yıkılıp kalacaksın.
O arada kaza yaptığım yere doğru yürümeye başladım.
İlginç bir şey; yollar, yerler her taraf kan gölü.
Ben kafayı sıyırmak üzereyim.
Derken yerde koyunları gördüm.
Her taraf koyun leşi ile doluydu.
Meğer koyun taşıyan bir kamyonun kasasından yola atlamışlar.
Arkadan gelen araçlarda bunları ezmiş.
Kimse de zahmet edip polisi aramamış.
Ben koyun kanlarının üzerinden geçmişim ve bu nedenle kaymışım.
Gerçeği anlayana kadar yaşadığım dehşeti asla unutamam.
Aman diyim..
Türkiye'de yollara dikkat !!!!!!
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Hız konusunu konuşmak gereksiz. Zaten kullananlar neyi yapıp neyi yapamayacaklarını biliyorlar.
Fakat sürat denemelerimizi yine de yollarda yapmayalım arkadaşlar.
Biliyorum Türkiye'de imkanlar kısıtlı ama önlem aldığımız yada kontrol ettiğimiz yollarda sürat yapmak bence en iyisi.
Türkiye'de insanın karşısına ne çıkacağı hiç belli olmuyor.
Bir gece; Bursa İzmir yolunda (Bursa'yı bilenler için tarif edeyim. Gıda çarşısından çıktım ve Görükle istikametine gidiyordum.
Gıda çarşısından çıkar çıkmaz bir kaç yüz metre ileride trafik ışıkları var. İşte o ışıkları hemen geçince
)
Ben çarşıdan çıktığımda ışıkları yeşil yanarken gördüm ve gaza bastım.
Niyetim yeşili kaçırmamak.
Mevsimlerden yaz ve hava çok güzel.
Gece geç saatler olduğundan fazla trafik yok ve yol da çok düzgün bir yol.
Kaç yaptım hatırlamıyorum ama muhtemelen 140-150km hızla ışıkları geçtim.
Yolda bana göre tehlike yaratabilecek tek unsur, tali yoldan kırmızıda geçmek isteyecek bir araba olabilirdi ama az bir ihtimaldi.
Neyse ihtimal gerçekleşmedi ve ben ışıkları geçtim.
Sonra birden kaymaya başladım.
Ne olduğunu anlayamamıştım.
Önce karşı şeride geçtim.
Düşmeden nasıl geçtiğimi hatırlamıyorum.
Çünkü iki yolun ortasında çukurluk bir alan var.
Daha sonra karşı şeritten yolun dışına çıktım ve takla atmaya başladım.
Ne olduğunu anlayamamıştım.
Durduktan sonra motorun yanına gittim.
Bir baktım ki motorun her tarafı kan...
Gayri ihtiyari kendime baktım.
Ben de kanlar içerisindeyim.
Kaskım aklıma geldi.
Çıkartmamıştım.
Paniğe kapıldım.
Yola çıktım biraz daha ışık olan bir yer aradım.
Her taraf kan gölü.
Ben de bir şey hissetmiyorum.
Oğlum dedim sen öldün. Şimdi sıcağı sıcağına hiç bir şey hissetmiyorsun.
Az sonra yıkılıp kalacaksın.
O arada kaza yaptığım yere doğru yürümeye başladım.
İlginç bir şey; yollar, yerler her taraf kan gölü.
Ben kafayı sıyırmak üzereyim.
Derken yerde koyunları gördüm.
Her taraf koyun leşi ile doluydu.
Meğer koyun taşıyan bir kamyonun kasasından yola atlamışlar.
Arkadan gelen araçlarda bunları ezmiş.
Kimse de zahmet edip polisi aramamış.
Ben koyun kanlarının üzerinden geçmişim ve bu nedenle kaymışım.
Gerçeği anlayana kadar yaşadığım dehşeti asla unutamam.
Aman diyim..
Türkiye'de yollara dikkat !!!!!!



O Anki piskolojini anlayabiliyorum. Büyük geçmiş olsun.

Bende Geçen Bir Kaza atlattım ama durumu nasıl kurtardığımı anlamadım. tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
az bir trafiktede yapılır ama trafiğin akışına ben güvenmıyorum. istanbulda hangı arabanın ne zaman nereye gideceği pek belli olmuyor. malesef türkiyede sinyal kullanmayan, 3 serit birden değiştiren insanlar var. sehir içinde bu süratlere ulaşmak gerçekten zor ve tehlikeli. bence bu bir özel imkan değil çünkü bu imkanı yaratmak zor değil , istanbulda bir çok yer var bahsedilen hızlara çıkmak için . yamaha R1 170 mil'e 14.96 saniyede çıkıyor ve bu hıza ulaşmak için ise 734 metre yeterli oluyor. bu imkanları sağlamak çok zor olmasa gerek . bence bu konuda çok uzadı. daha fazla konuşmak anlamsız olur. salton arkadaşı bir gün artçı olarak alalım ve istanbulda bir tur attıralım.


:cat: :cat: :cat: .. Evet konu çok uzadı . SS'lerin max. hıza ulaşmaları zaten pek fazla sürmüyor bunu herkes biliyor .. Arkadaşı birgün @edy veya @boy artçı olarak alırsa o atraksiyonu yaşayabilir :mrgreen:

Hız konusunu konuşmak gereksiz. Zaten kullananlar neyi yapıp neyi yapamayacaklarını biliyorlar.
Fakat sürat denemelerimizi yine de yollarda yapmayalım arkadaşlar.
Biliyorum Türkiye'de imkanlar kısıtlı ama önlem aldığımız yada kontrol ettiğimiz yollarda sürat yapmak bence en iyisi.
Türkiye'de insanın karşısına ne çıkacağı hiç belli olmuyor.
Bir gece; Bursa İzmir yolunda (Bursa'yı bilenler için tarif edeyim. Gıda çarşısından çıktım ve Görükle istikametine gidiyordum.
Gıda çarşısından çıkar çıkmaz bir kaç yüz metre ileride trafik ışıkları var. İşte o ışıkları hemen geçince
)
Ben çarşıdan çıktığımda ışıkları yeşil yanarken gördüm ve gaza bastım.
Niyetim yeşili kaçırmamak.
Mevsimlerden yaz ve hava çok güzel.
Gece geç saatler olduğundan fazla trafik yok ve yol da çok düzgün bir yol.
Kaç yaptım hatırlamıyorum ama muhtemelen 140-150km hızla ışıkları geçtim.
Yolda bana göre tehlike yaratabilecek tek unsur, tali yoldan kırmızıda geçmek isteyecek bir araba olabilirdi ama az bir ihtimaldi.
Neyse ihtimal gerçekleşmedi ve ben ışıkları geçtim.
Sonra birden kaymaya başladım.
Ne olduğunu anlayamamıştım.
Önce karşı şeride geçtim.
Düşmeden nasıl geçtiğimi hatırlamıyorum.
Çünkü iki yolun ortasında çukurluk bir alan var.
Daha sonra karşı şeritten yolun dışına çıktım ve takla atmaya başladım.
Ne olduğunu anlayamamıştım.
Durduktan sonra motorun yanına gittim.
Bir baktım ki motorun her tarafı kan...
Gayri ihtiyari kendime baktım.
Ben de kanlar içerisindeyim.
Kaskım aklıma geldi.
Çıkartmamıştım.
Paniğe kapıldım.
Yola çıktım biraz daha ışık olan bir yer aradım.
Her taraf kan gölü.
Ben de bir şey hissetmiyorum.
Oğlum dedim sen öldün. Şimdi sıcağı sıcağına hiç bir şey hissetmiyorsun.
Az sonra yıkılıp kalacaksın.
O arada kaza yaptığım yere doğru yürümeye başladım.
İlginç bir şey; yollar, yerler her taraf kan gölü.
Ben kafayı sıyırmak üzereyim.
Derken yerde koyunları gördüm.
Her taraf koyun leşi ile doluydu.
Meğer koyun taşıyan bir kamyonun kasasından yola atlamışlar.
Arkadan gelen araçlarda bunları ezmiş.
Kimse de zahmet edip polisi aramamış.
Ben koyun kanlarının üzerinden geçmişim ve bu nedenle kaymışım.
Gerçeği anlayana kadar yaşadığım dehşeti asla unutamam.
Aman diyim..
Türkiye'de yollara dikkat !!!!!!


Çok haklısın :cat: . Ama insanlar pist olmayınca (olsa bile çok pahalı) devletin free otobanlarında hız yapmaya çalışacak ve bu her zaman böyle olacak...

Bu arada anlattığın olay'ı anlatma tarzına çok güldüm özellikle şu kısmına :


Oğlum dedim sen öldün. Şimdi sıcağı sıcağına hiç bir şey hissetmiyorsun.
Az sonra yıkılıp kalacaksın.


Gerçekten büyük geçmiş olsun ...
 
Son düzenleme:

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
Arkadaşlar bugün bir kaç tur attım motorla ve dondum galiba sezonu kapamanın vakti geldi. yarın artık sehpaya alıp garaja kapatacam motoru ama eminim biraz güneşi görünce hemen yine çıkarırım. motorumu garajda karanlıkta ve yanlız bırakmaya içim hiç el vermiyor. imkanım olsa odama koyacam motorumu.
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
@ edy,
ben daha dün bindim. gayet zevkliydi.
uygun kıyafetler oldukça yagışsız olan hergün zevk için binilebilir (güneşi görmeye gerek yok; yagıs olmasın yeter)
bu arada soğuk havada lastik ısınınca lastik sanki daha iyi yol tutuyor gibi sıcak havalara göre...
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
@ edy,
ben daha dün bindim. gayet zevkliydi.
uygun kıyafetler oldukça yagışsız olan hergün zevk için binilebilir (güneşi görmeye gerek yok; yagıs olmasın yeter)
bu arada soğuk havada lastik ısınınca lastik sanki daha iyi yol tutuyor gibi sıcak havalara göre...

ben genelde hertürlü hava sartlarında binerim ama dun çok üşüdüm nedense kıyafetlerımde vardı. zaten motorda bağzı değişiklikler yapacam ondan motorun parçalarını sökmem gerek havalarda kötü giderken değişiklikleri yapmamın tam zamanı. soguklar birazda bahane .
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
bugun artık motorumu kaldırdım 1-2 ay bınemem herhalde.

motoruma son bir kez uzaktan baktım ve kapıları kapadım.

işte motorum artık garajda...

cimg0016vy1.jpg




cimg0014ad7.jpg





cimg0012np0.jpg
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
@ edy,
cuma günü hava 10 derece gösteriyor ve yagışsız. cumartesi de yagışlı gösteriyor.
keşke cmrt kaldırsaydın motoru.
ben cuma binecem büyük ihtimalle, kaldırmasaydın motoru tanışırdık belki :cat:

bir de sehpaları nereden aldın ve kaça aldın ?
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
hava güzel olsun hemen çıkarırım motoru 10 dak sürüyor. guzel olursa bınerım gezerız neden olmasın. sehpayı izmit pisttine gittiğimde aldım. ön, arka ikisi 100 ytl hesaplı almıştım.
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
arka çatala takılan aparatlarla beraber mi 100YTL?

cuma bir aksilik olmazsa ogleden sonra boşum.
avrupa yakasında mı otruyosun (özelden cevapla istersen)
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
vidalar dahıl değil sadece sehpalar 100 ytl. diğer arkadaşlardan gelmek ısteyende olabılır. tanışmış oluruz. birer kahve içeriz.
 
Katılım
28 Eyl 2005
Mesajlar
118
Selam arkadaşlar walla yeni görüyorum bu topici.. Bende varım illaki bir ss ci olarak, hava güzel olursa bende katılırım neden olmasın..
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
Selam arkadaşlar walla yeni görüyorum bu topici.. Bende varım illaki bir ss ci olarak, hava güzel olursa bende katılırım neden olmasın..

hoşgeldin grileo. ss'ci arkadaşlar bulusup tanısalım. ilerde track day yaparız. birlikte organızasyonlara katılırız. diğer tarz motorlarla gezmek zor oluyor. benim arkadaşlarla genelde herhafta bulusuyoruz. güzel geziler yapıyoruz.
 
Katılım
28 Eyl 2005
Mesajlar
118
Bencede güzel olur, dediğin gibi diğer tarz motorlarla gezerken benim makine hararet yapıyor sonra yolda kalıyorum :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Motorum acaba bu topige dahiL oLmaya yeterLimi ki ? Kapiyi hafif araladik ama, buyur eden olursa arada bir misafir olmak isterim :)
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
sende hoşgeldim lucas . sende gel tabı ama yolda beklemem gittiğimiz yerde bulusuruz. grileo'nun dediği gibi motor biraz ısınıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst