Cbf 250 den zx6r a geçiş için araya biraz eğitim sıkıştırmanı tavsiye ederim..
Böyle bir motor hayal ettiğine göre azda olsa SS tecrüben vardır diye düşünüyorum..
Ne diyelim allah gönlüne göre versin.. :rendeer:
eğitim sıkıştırmam lazım çok haklısın.çünkü fazla tecrübem yok..ss hayalim var sadece..umarım iyi bir eğitimden sonra alıp bende hayallerimi gerçekleştirebilirim..ilgin alakan ve güzel dileklerin için çok sağol..:rendeer:
Pıste girecek degil ama trafikte sana yetecek tecrubeyi verecek egitim konusunda sana yardımcı olabilirim sanırım.
Pıste girecek degil ama trafikte sana yetecek tecrubeyi verecek egitim konusunda sana yardımcı olabilirim sanırım.
erhan abi sen hangi motosikletle basladın yahu :silent:
zor olmadı mı geçiş :silent:
Arkadaslar büyük makinanın küçük makinalardan farkı yoktur pratik olarak aynı sistem ile çalışır...Sadece tabiri caizse hakkını veremezsiniz...
o zaman direk hayabusa'yla baslayalım akın abi:cherry:
ss ciler caddeden yada göztepeden olanınız varsa söyleyinde hani bilgimiz olsun :cat: