MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
nerede o eski ss camiası... aah ah...
ben de uzak kaldım , kalıcam da sanırım , ciddi ciddi otomobil düşünmeye başladım. durum bunu gösteriyor...

naber görkem : )

sen Türkiye ye gel, bir buluşmaya katıl gene eski sen haline dönersin merak etme : )

araba falan ne iş tozuttun mu? : ) ne zaman gliceksin yaz tatili falan ne zaman

slm 600 rr için arka lastik hangisini tavsiye edersiniz?

dostum foruma nadir uğruyorum soruna geç cevap vermiş olucam belki lastiği almışsındır bile ama gene de kendi tecrübemi ileticem.

1. ön-arka kastiği farklı marka/model almamalısın. ikisini beraber al, arka lastik bitince sadece arkayı gene aynı marka/model ile değiştirebilirsin.

2. gördüğüm kadarıyla pilot power 2 ct den benden başka herkes memnun. daha önce 2 takım Bridgestone BT 002 kullanmıştım. yağmur dışında yol tutuşu mükemmeldi. yağmurda yalan oluyordu. şu an kullandığım pilot power 2ct sert ön frenajda BT 002 kadar başarılı değil. tekerlek kilitlenip lastik yere sürtünce acı fren sesi çıkıyor. BT 002 nin hamuru daha yumuşak herhalde bir kere bile o fren sesini duymamıştım.

3. BT 002 çok hızlı bitiyor. 4.000 km de lastik tamamen bitmişti. (lastiğin yanlarından bahsetmiyorum. piste çıkmadım, cadde kullanımı) aynı tarz kullanımda 2ct şu an 4.000 km. yi geçti. bi 2-3 bin daha gider gibi görünüyor.

4. fiyat olarak 2ct Türkiye de satılan en avantajlı çift hamurlu lastik.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
akına gecikmeli cevap..

geçen gün monster kullandım cok kısa bir süre..tabii ki sağlıklı bir karşılaştırma yada açıklama yapmak için çok yetersiz bi kullanımdı..
ancak şunu söyleyebilirim..
ki yukarıda söylenmiş..
"ben böyle oturacaksam niye 600rr almayayım"..
görkem..
ne arabası lem..
araba kullandıgım zaman ıcım kıyılıyo ıstanbulda..zaten motorsuzum kac gundur:)
sen motorla 2 tur at kendine gelicen..
cbrdan soguduktan sonra araba almayı ciddi ciddi düşündüm..ertekinin kazası da etkili olmuştu tabii..
sonra normale döndüm..:)
neyse burada fazla geyik yapılmıyo o yüzden uzatrmıyorum:))
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
kesin honda type'r motor almasaydım onu alırdım diyodun.. :)

İyi hatırlamışsın :mrgreen:
Motosikletten önce Type R hastalığım vardı. Ne de olsa honda :bounce:
honda%20TYPE-R.jpg


Fakat malum öğrenci adamım. Düşünürsem belki şöyle birşeyler...

lada_Niva-.jpg


naber görkem : )

sen Türkiye ye gel, bir buluşmaya katıl gene eski sen haline dönersin merak etme : )

araba falan ne iş tozuttun mu? : ) ne zaman gliceksin yaz tatili falan ne zaman

Sanırım öyle olacak :cherry:
Bu arada 6 gün sonra geliyorum :queen:

Görkem orası sana dokundu mu?:cherry:
vAlla SS camiası dop dolu.. Beni bile alıolar:cherry:
Hadi gel artık.....

Artçı alıyormusun ::pokey::

akına gecikmeli cevap..

geçen gün monster kullandım cok kısa bir süre..tabii ki sağlıklı bir karşılaştırma yada açıklama yapmak için çok yetersiz bi kullanımdı..
ancak şunu söyleyebilirim..
ki yukarıda söylenmiş..
"ben böyle oturacaksam niye 600rr almayayım"..

olsun monster o... sıs sıs! :p amuda da kalkarım gerekirse :)

görkem..
ne arabası lem..
araba kullandıgım zaman ıcım kıyılıyo ıstanbulda..zaten motorsuzum kac gundur:)
sen motorla 2 tur at kendine gelicen..
cbrdan soguduktan sonra araba almayı ciddi ciddi düşündüm..ertekinin kazası da etkili olmuştu tabii..
sonra normale döndüm..:)
neyse burada fazla geyik yapılmıyo o yüzden uzatrmıyorum:))

orası istanbul burası kiev...
1- soğuk 2-trafik az 3- 2'den fazla koltuğu var :p

hoş evet gelince bana bir elektroşok yapmanız gerekecek. abe bi tur beee :p
zaten ayda yılda bir kere giriyorum geyik olsun artık birazcık :)
özlendinizzzz!!!

benim yarına dönüm noktası diyebileceğim 2 sınava girmem gerek. geçersem gelince hepinizin zincirlerini yağlayacağım :p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
3
Bursa Hobi Paket Büfe

Herkese Mrblar Arkadaşlar Abiler...
Ben Bursadan Fatih
Motor Delisiyim.....motor Diyorum Başkada Birşey Demiyorum
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
İyi hatırlamışsın :mrgreen:


benim yarına dönüm noktası diyebileceğim 2 sınava girmem gerek. geçersem gelince hepinizin zincirlerini yağlayacağım :p:p

Görkemmmmmmm...... Ayarın kaçmış senin :p buraya gelince düzelirsin :D

Ayrıca şaftı olanlara ne yapacan :p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
temizleme olmaz mı be özgür... ayrıca o falconunun halini beğenmedim ona bi bakım lazım :cherry:
pastane falconu yapıcam onu; jantlarına şerit çekicem, üzerine cila atıcam, depoya yarış şeridi yapıştırıcam nihaha!!! plakalığı da kessek mi :pl:::evil::

ertekin
kimmiş o , getirin onu buraya :cherry:
bu arada dünkü sınavlardan geçtim getirin motorları :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Görkem TR'ye döndüğünde bi haber et de İstanbul yapayım yahu...Özlettin kendini ve diğer istanbuldaki arkadaslarım...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Tuzla istanbul girişi...ve genel olarak Tuzla'ya girmeyi hiç düşünmüyorum kişisel olarak bir sorunum var Tuzla iile senle alakası yok lakin...

Ayrıca gezi olaraka deil maksimum 2kişi İstanbul'a arkadaslarımı tek tek ziyarete geleceğim o kadar...ben onları ziyaret ederim bazıları beni ziyaret etmez ama neyse :p
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
özgür abi tuzla da mı ?? :silent:


nolur tuzla da ol nolurrr :mrgreen:


özgür abii oley ozgur abi oleyy.... :queen:


hep söylemişimdir bütün mt üyeleri bir yana özgür abim biryana :cherry:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kızkardeşim Tuzla'da oturuyor.
Geçen yaz bir kaç gün kaldım orada.
Hatta bir gün sahile inerken bir manavın ya da marketin önünde park etmiş MT stikerli bir motosiklet görmüştüm.
Sahibiyle ayak üstü biraz muhabbet etmiştik.
Evet üyeyim ama uzun süredir girmiyorum foruma demişti bana.
Ben de sık sık gir görüşelim demiş ve ayrılmıştım.
Bir daha unuttum gitti o arkadaşı.:)
Bilmiyorum foruma giriyor mu?
Beni hatırlar mı?:)

Ama her izin mutlaka bir kaç günüm Tuzla'da geçecek bundan sonra da.
Bakarsınız tanışırız bir gün.:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst