- Katılım
- 12 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,743
pekı 20li 30 lu hızlarda gidilmez mi site içinde falan ? veya toprak yolda ?
pekı 20li 30 lu hızlarda gidilmez mi site içinde falan ? veya toprak yolda ?
2009 da Yamaha ve Suzuki dışında kalan markalarda herhangi bir model değişikliği beklenmiyor.
Ben Suzuki'den de bir model değişikliği beklemiyorum açıkçası.
Bence yapabilecekleri en güzel motosikleti yapmışlar zaten.
Her iki resim de çok komik olmuş.
Çünkü Honda motosikleti hafifleteceğiz diye türlü şaklabanlık yaparak CBR 600 RR'yi bu günkü haline getirdi.
Halbuki koyduğun resimdeki motor en az 200 kg çeker.
Hiç bir salak böyle bir modeli çıkaracak kadar salak olamaz.
R1'in kafa ve ön panel komple şöyle bağırıyor.
"150km/h hızdan sonra frene basmana gerek yok. Ben kendi kendime dururum.!!!!!"
:mrgreen:
Uymaz bu resimler esas oğlan....:bounce:
Ehehe R1'de perspektif hatası var...
Yukarıdaki de 600rr'ın amerikada yaşayan şişman kardeşi
Yeni modeller açıklanmadan önceki kargaşaya bayılıyorum :mrgreen:
bana niye kızıyosunuz kii ben baska bi sitede görmüştüm zatii![]()
Yahu niye kızalım?
Görüş belirttik sadece.
Resimleri sen yaptın demedim ki.
Zaten nerden yürüttüğün üstlerinde yazıyor.:mrgreen:
Hosgeldın
ve bende sorumu tekrarlayayım eski sayfada görünmez ..
sanırım ben en iyi cevabı burada alırım ..
uzun süredir kafamı kurcalayan bi soru var .. ss motosikletler yavaş gittiğinde hararet yapıyorlarmış böyle bişey duydum ..
1.kaçla gidilirse hararet yapar
2.hiç yavaş gidilemeyecekmi şehir içinde ne kadar hızlı gidebilirsinki
3.yavaş gitmen gerekiyo ne yapabilirsin
4.bunun bi çözüm yolu varmıdır
5.diyelim grup sürüşündesin tüm herkes yavaş gidiyo ne yapacaksın
bunlara cevap verebilecek biri var mı![]()
SS makina adı üstünde hız makinasıdır yavaş gitmek için üretilmemişlerdir.Konvoylarda kullanmak şehir içi trafiğinde kullanmak için deil...Pistler için üretilmişlerdir.Ama insanoğlu bi yerde canı çektiğinden alıyor bi de benim gibi alamayanlar varneyse geçelim burayı
Ben çözüm yolundan biraz bahsedeyim şehir içi işleriniz için alternatif bir motor alın ve kesinlikle güzelim ss'înizi üzmeyin..Uzun yollar için hafta sonu çıkıp gazlamak için vs. vs. tarzda kullanımınıza sunun makinanızı...En azından pistte giremiyorsanız motorun ruhuna uygun hareket edin :wiinkk:
Ya yeni ss ciler biz aramızda konusup karar werip bulusalım. İlla birilerini beklemeye gerek yok. Bulusma yeri etiler tarafı gün belirlelyelim.
olur belirleyelim, ne zaman uygun sizler için