MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
2
slm millet

Kusura bakmayın ama bende motosiklet merakı arttı yeni motor almak istiyorum ne alacam bilmiyorum herkes 125 lik bişey olsun dio ama pek beni sarmıyo ne yapmalıyım diğerleride çok kuvvetli oluur diyolar bana yardımcı olacak birileri var mı ?
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
by_moto,
hararet dediginden kastın su kaynatma vs. gibi bir şey olmasın.
bu motorları çok anormal kullanmadıkça hiçbir şey olmaz.

sadece diğer motorlara göre daha erken ve daha fazla ısınıp daha erken fan çalıştırırlar. bu da çok normal ; adı üstünde yarış motoru.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
evet 2009 dan biraz resimler önce 600 rr sonra R1







600RR ı hiç beğenmedim R1 idare eder :p
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
2009 da Yamaha ve Suzuki dışında kalan markalarda herhangi bir model değişikliği beklenmiyor.
Ben Suzuki'den de bir model değişikliği beklemiyorum açıkçası.
Bence yapabilecekleri en güzel motosikleti yapmışlar zaten.


Her iki resim de çok komik olmuş.

Çünkü Honda motosikleti hafifleteceğiz diye türlü şaklabanlık yaparak CBR 600 RR'yi bu günkü haline getirdi.
Halbuki koyduğun resimdeki motor en az 200 kg çeker.:)

Hiç bir salak böyle bir modeli çıkaracak kadar salak olamaz.:p

R1'in kafa ve ön panel komple şöyle bağırıyor.

"150km/h hızdan sonra frene basmana gerek yok. Ben kendi kendime dururum.!!!!!"
:mrgreen:

Uymaz bu resimler esas oğlan....:bounce:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ehehe R1'de perspektif hatası var...
Yukarıdaki de 600rr'ın amerikada yaşayan şişman kardeşi :p
Yeni modeller açıklanmadan önceki kargaşaya bayılıyorum :mrgreen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
2009 da Yamaha ve Suzuki dışında kalan markalarda herhangi bir model değişikliği beklenmiyor.
Ben Suzuki'den de bir model değişikliği beklemiyorum açıkçası.
Bence yapabilecekleri en güzel motosikleti yapmışlar zaten.


Her iki resim de çok komik olmuş.

Çünkü Honda motosikleti hafifleteceğiz diye türlü şaklabanlık yaparak CBR 600 RR'yi bu günkü haline getirdi.
Halbuki koyduğun resimdeki motor en az 200 kg çeker.:)

Hiç bir salak böyle bir modeli çıkaracak kadar salak olamaz.:p

R1'in kafa ve ön panel komple şöyle bağırıyor.

"150km/h hızdan sonra frene basmana gerek yok. Ben kendi kendime dururum.!!!!!"
:mrgreen:

Uymaz bu resimler esas oğlan....:bounce:

Ehehe R1'de perspektif hatası var...
Yukarıdaki de 600rr'ın amerikada yaşayan şişman kardeşi :p
Yeni modeller açıklanmadan önceki kargaşaya bayılıyorum :mrgreen:


bana niye kızıyosunuz kii ben baska bi sitede görmüştüm zatii :p
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
103
Ya yeni ss ciler biz aramızda konusup karar werip bulusalım. İlla birilerini beklemeye gerek yok. Bulusma yeri etiler tarafı gün belirlelyelim.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Hosgeldın


ve bende sorumu tekrarlayayım eski sayfada görünmez ..

sanırım ben en iyi cevabı burada alırım ..

uzun süredir kafamı kurcalayan bi soru var .. ss motosikletler yavaş gittiğinde hararet yapıyorlarmış böyle bişey duydum ..

1.kaçla gidilirse hararet yapar
2.hiç yavaş gidilemeyecekmi şehir içinde ne kadar hızlı gidebilirsinki
3.yavaş gitmen gerekiyo ne yapabilirsin
4.bunun bi çözüm yolu varmıdır
5.diyelim grup sürüşündesin tüm herkes yavaş gidiyo ne yapacaksın


bunlara cevap verebilecek biri var mı :)

SS makina adı üstünde hız makinasıdır yavaş gitmek için üretilmemişlerdir.Konvoylarda kullanmak şehir içi trafiğinde kullanmak için deil...Pistler için üretilmişlerdir.Ama insanoğlu bi yerde canı çektiğinden alıyor bi de benim gibi alamayanlar var :) neyse geçelim burayı :) Ben çözüm yolundan biraz bahsedeyim şehir içi işleriniz için alternatif bir motor alın ve kesinlikle güzelim ss'înizi üzmeyin..Uzun yollar için hafta sonu çıkıp gazlamak için vs. vs. tarzda kullanımınıza sunun makinanızı...En azından pistte giremiyorsanız motorun ruhuna uygun hareket edin :wiinkk:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
SS makina adı üstünde hız makinasıdır yavaş gitmek için üretilmemişlerdir.Konvoylarda kullanmak şehir içi trafiğinde kullanmak için deil...Pistler için üretilmişlerdir.Ama insanoğlu bi yerde canı çektiğinden alıyor bi de benim gibi alamayanlar var :) neyse geçelim burayı :) Ben çözüm yolundan biraz bahsedeyim şehir içi işleriniz için alternatif bir motor alın ve kesinlikle güzelim ss'înizi üzmeyin..Uzun yollar için hafta sonu çıkıp gazlamak için vs. vs. tarzda kullanımınıza sunun makinanızı...En azından pistte giremiyorsanız motorun ruhuna uygun hareket edin :wiinkk:

Tesekkurler Akın abi .. yaLnız aklımın takıldıgı 2 soru daha var ne yazıkki :pale:

Hyosung GT250R iLe baslangıç uygun mudur ?
Honda Cbr 125R dan 600RR a geçilir mi ? :cat:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
bu akşam buluşma yapalım diyecegim ama saat 17.00 oldu artık.
yarın akşam daha uygun olur herhalde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst