[MT İZMİR] 17.08.Cuma Toplantısı + KİŞİSEL AÇIKHAVA SİNEMASINDAYIZ

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ortalığın karışması bize bişey yapmaz ki,sana olan oldu :p Sen getirme hele Türkçe dublajlı wild hogs :) Bak o zaman göreceksin sen ortalık nasıl karışıyo:p (Türkçe dublajlısı henüz çıkmamış olabilir bilmiyorum,artık yapıcaksınız ceyz le bir seslendirme :)).
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
:pl:::belge::::147::
Rotsum,
Son pişmanlık neye yarar şarkısını yolluyorum sana Müslüm Baba dan:)::139::
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Film işini bi ayarlayın forrapım Tuncerim.Wıld Dogs u cidden izlemek isterim.Ghost da olur.hatta 2 film birden yapın.Sinema olayına girelim.Olmucak böyle hahahhaaaa...Cuma geliriz:mrgreen::)
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
55
Yettim Şener, buldum filmi...:)

Arkadaşlar film elimde..Rots'un sağ kolu olarak onu kurtarmak yine bana düştü..Ama bundan sonra bizi kim kurtarır bilemem..Çünkü film dublajlı değil, alt yazılı..:(

Murat, Aykut, Ahmet siz güzel seslendirirsiniz. Mikrofona alışkınsınız ne de olsa.. Herkese iyi seyirler..
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Film bulmak kolay ceyz :) Türkçe dublajlı bulacaksınız (çıkmadı daha :p )...
Neyse,getirin onu da.Bakarız duruma göre artık :)

(Bu arada bardak çekirdek satcam,malum para kazanmak lazım bir bardağı 250 binnnn geeeeeel kardeeeeşşşş,patlamış mısır da satıcam gibi,du bakalım...)
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
55
Forrap Türkçe dublaj için bu gece çalışıcaz..Ne kadar olursa artık..Filmi yine de bi deneyin kardeşim. Bi aksilik olur çalışmaz falan.. Başımızı durduk yere yakmayalım sonra.
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Yettim Şener, buldum filmi...:)

Arkadaşlar film elimde..Rots'un sağ kolu olarak onu kurtarmak yine bana düştü..Ama bundan sonra bizi kim kurtarır bilemem..Çünkü film dublajlı değil, alt yazılı..:(

Murat, Aykut, Ahmet siz güzel seslendirirsiniz. Mikrofona alışkınsınız ne de olsa.. Herkese iyi seyirler..

bir deneme

"seni ucuz heriff,kel kafa aşşşalık,hey dostum lanet olsun..."

alt yazı olmaması daha iyi bence Türkçe dublajı çok tutmuyorum.Hey dostum lanet olsun:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Arkadaşlar şu İzmir çukurunda halledilmeyecek işleri bile halleden bu heykeli dikilesi insan bkz:ceyz bile türkçe dublajlısını bulamadıysa yapacak bişey yok...KADERİNİZE RAĞZI OLUNUUUZZZZ:)
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
hizmette sınır yok, ne kaldı diye düşünürken bi sektör var boş kalan onuda ben kapayım, el fenerimi getirip yer göstereyim,
sen şu ağacın dibindeki çimlere çöküver,
şu kasklı arkadaşın 2 yanına ,
hoop bileder kasklı çıkar arkandaki göremiyo, v.s.v.s.
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Arkadaşlar malesef ben gelemiyorum :pale: Şimdiden herkese iyieğlenceler diliyorum benim yerinede izleyin filmi...
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Filme karar verdik mi ?

Yoksa 2 film birden mi oynatıyonuz ?

(Çoluk çocuk yok nasıl olsa bana hava hoş sabaha kadar oturalım derim)

:p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Zardanadam recep hoşgeldin. arkadaşlar recep benim öncelerden tanıdığım ve çok sevdiğim bir arkadaşımızdır. uzun zamandır MT izmir ailesine dahil olmak için girişimlerde bulunmak istiyordu nihayet bulunmuş bu işe en çok ben sevindim.

Ceyz dublajlısını bulamadıysan işimiz zor hoş bende ingilizce süper ötesi. altyazıya bile gerek yok size simultene tercüme ederim.

Rots kardeşim bulunacak o filmin türkçesi provakatör damgası yersin yoksa

orada olacağım ama çılgın motorcuları isterim yoksa murat tuncer marco biz aynı filmi çeviririz o filmi çok merak etmiştim kendimden birşeyler bulacağıma eminim

ne diyorsun abicim daha iyisini bile çekeriz. yönetmenimizde var tarık

ümmet perkitan;774092' Alıntı:
arkadaşlar artist lazımmı yolcu rolünde oynayacak.benide alın aranıza.
abicim sana başrol düşündüm ama bi bu taraflara gelebilsen. sürekli yollardasın

Şehir güzel,mekan güzel,fikir güzel,ben nie orada olmayayım.Bi aksilik çıkmassa görüşürüz MT...

ooo kardeşim yaşıyormuş nerelerdesin sen be yaw. cezalısın ilk çayım senden:queen:

keşke orda olsaydım da ben de gelseydimm.... neyse bir ay sonra aranızdayım inşallah ozamanda böyle faaliyetler yapmayın da göreyim sizi başınızın etini yerim valla :)

sana inat yapmayacaz. bütün kış evlerimze çekilip oturacağız. ev gezmesi altın günleri yapacağız. ilk evimizde rotsun evi. ahtapot böreği, levrekli sarma, midyeli salata falan yapacak. kısır da var ama kalamarlı

Açık hava da sinema keyfine doyum olmaz. Tahta sandalye varsa ve çiğdem yemek ve yere atmak serbest ise ben de gelirim :)
Şaka bir yana gelmemi engelleyen bir sebep var. Eğer o sebepten kurtulursam ben de gelmek istiyorum.

recep gelmezsen bak o çekirdekleri ben kafana atarım. bu arada hav ar yu?

arabalı sinemalar vardır ya, burayıda motosikletli sinema yaptık, motorda oturup izleyeceksiniz. :queen:

az önce neti biraz kurcalayınca bi film denkgeldi, şu anda zaten 2 film oylamada gibi gidiyo,

karmacoma seni rots mu gönderdi. ne iş bu?:mrgreen:abicim muhalaefet mt de kuracam.

Rots'un sağ kolu olarak onu kurtarmak yine bana düştü..Ama bundan sonra bizi kim kurtarır bilemem..Çünkü film dublajlı değil, alt yazılı..:(

Murat, Aykut, Ahmet siz güzel seslendirirsiniz. Mikrofona alışkınsınız ne de olsa.. Herkese iyi seyirler..
hehehe son sözler diye bir yazı vardı. sanırım bu ceyzin yazdıklarını da o yazıya eklemem lazım. ahmetle mikrofonda okeyiz de aykut gelirse biraz ortalık karışır. bu arada geliyorsunuz inşallah di mi?

ceyz e can feda yaaa,önünde saygıyla eğiliyorum:mrgreen::p

kardeşim birilerini ön plana çıkartmayın. bak şımaracaklar sonra. :queen:

Filme karar verdik mi ?

Yoksa 2 film birden mi oynatıyonuz ?

(Çoluk çocuk yok nasıl olsa bana hava hoş sabaha kadar oturalım derim)

:p

hehehe sen yenisin galiba.:queen::queen: bak bize sabaha kadar oturalım deme otururuz. üstüne bir de kahvaltıya çiçekliköye gider öğlen de denize girmek için gümüldüre geçer oranda akşam karnımızı doyurma çeşmeye kumru yemeğe gideriz.

bence bir daha düşün:cat:


aboooo bir sayfa nerdeyse ben yazmışım yeter yaw bu ne. teker teker gelin diyecem ama neyse

Burası ne acaip cinema :) hiç bölesini görmemiştim :)

CAKALAZ bu sinema değil özel sinema MT İZMİR e özel. nazar etme göz olur çalışın sizinde olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Forrap Ben bula bula transformersın dvdsini Buldum:p
Düşündümde söylemem bile saçma motorcu gruba öneriye bak:queen:
Torque bende de var ama Tuncerin dedigi gibi bayagı oldu artıkın:)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ya motorcu grubu diye motor ile ilgili film izlemek zorunda değiliz...
Pierzig sen getir transformersı çok iyi film diye duymuştum :cat:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
chatkut Bendeki Türkçe altyazılı ve çok başarısız ama yinede getireyim bulunsun Rots bulamıcak heralde :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
ya motorcu grubu diye motor ile ilgili film izlemek zorunda değiliz...
Pierzig sen getir transformersı çok iyi film diye duymuştum :cat:

Haklısın,aşk filmi de olur :p Romantik bir film iyi gider :) Yav adam komedi sever,sen romantik seversin,o bilim kurgu sever.. Motosiklet ortak tutkumuz,motosiklet filmi sevmeyecek adam yoktur heralde.Amaç bu :) (amaç ne ? :) ) O yüzden motosiklet filmi.Ama tabi ki başka türde filmler de izleyebiliriz,illa motosiklet olmak zorunda değil.İlk izleyeceğimiz film olması açısından motosikletle başlangıç yapalım dedim.İleride söz senin için dizi günleri bile düzenliycem,Rozalinda,Cesur ve Güzel daha bir çok dizi izliycez hep beraber :queen: Hatta Alfonso ile Huan Antonyo neden kavga etti,Matilda için mi diye bile sorucam :queen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
chatkut Yaw transf. izledimde igrençmiş be 80li yıllardaki uzay savaşları gibi:farao: :)

Haklısın,aşk filmi de olur :p Romantik bir film iyi gider :) Yav adam komedi sever,sen romantik seversin,o bilim kurgu sever.. Motosiklet ortak tutkumuz,motosiklet filmi sevmeyecek adam yoktur heralde.Amaç bu :) (amaç ne ? :) ) O yüzden motosiklet filmi.Ama tabi ki başka türde filmler de izleyebiliriz,illa motosiklet olmak zorunda değil.İlk izleyeceğimiz film olması açısından motosikletle başlangıç yapalım dedim.İleride söz senin için dizi günleri bile düzenliycem,Rozalinda,Cesur ve Güzel daha bir çok dizi izliycez hep beraber :queen: Hatta Alfonso ile Huan Antonyo neden kavga etti,Matilda için mi diye bile sorucam :queen:
İçimi bunaltma lütfen:mrgreen:



Biz yine bunu kaçırmayalım ;

wildhogsposter0bh9.jpg


John Travolta nın kötü filmini görmedimde zati :p

Olmazsa elimde Harry Potter and the Order of The Phonix'in DvDside var :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst