- Katılım
- 30 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,055
sağol forrap . . . . . . . 25 karakter
beraber geçirecegimiz bir cuma akşamı planlıyordum ancak motorumun vizesinin geçtigini akşam 8 de farkettim
bile bile lades olmamak için de gelmedim
bir dahakine birlikte olmak dilegiyle...
kaçırmışın olum be sende çağtay club tan gelmiş dediler![]()

tekrarı ne zaman bu filmin..? muhabbete dalınca bişey anlamadım:queen:
duyulmaz, bide şerafettin fıkran vardı onuda anlatırmısın :cherry: