[MT İZMİR] 17.08.Cuma Toplantısı + KİŞİSEL AÇIKHAVA SİNEMASINDAYIZ

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
beraber geçirecegimiz bir cuma akşamı planlıyordum ancak motorumun vizesinin geçtigini akşam 8 de farkettim
bile bile lades olmamak için de gelmedim
bir dahakine birlikte olmak dilegiyle...
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
kaçırmışın olum be sende çağtay club tan gelmiş dediler:p

kanka yarama tuz basma yaaa
delircem zaten
oraya gidememekle bitmedi olay bugun ceşmeye gittik ve arabada yolculuk yapmak o kadar kastı ki anlatamam :pale:

çağatayı o haliyle görmek isterdim de onu o kıyafetle mt ye kabul ettiklerine şükretsin
onu bara cluba da almazlar o halde :p:p:cherry:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
YAw arkadaşlar benim aktivite çok hoşuma giti ya. Böle dewam etsek açık hava sinema günleri tarzında :mrgreen:..
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
aaa sandman erdem,olm oku biraz şu forumları,geçen Kenya gezimi soruyodun,dedim İzmir Mt ye yazdım,okudun mu??? HAYIR

hede hödö olmuştu o nu okudun mu ???HAYIR

o zaman sana benden bi kutu leblebi,tesbih,saç sakal,kül tabaaaa,teflon kaplama,üstübü ve tava... başka bi şeye lüzüm yok:pr::pr:

YAZ okululu dedin de aklıma geldi!!!!!!:pr::pr::pr:

adszud4.jpg

Forrapım TUNCERİM ne pis adamsın hahahhahaaaaaa:p:p:p:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Temelle Dursun Amerikaya gidiyolar,karınları acıkınca bi büfe buluyorlar bişeyler satıyor...

sonra alırlar 2 tane hotdog ama isimden şüphelenir Temel

Ula Dursun bi bakıver hele ne demek bu HOTDOG???

Temel cebinden sözlüğü çıkarır bakar hemen kapayıp
Ula Dursun sıcak köpek yazaaayyy,ama bize sanursam köpeğin şeyi denk geldi(kulağıı!!!:queen::mrgreen::cat::p )
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sabah sabah kopardın beni be duyulmaz.
sandman yaparız sen iste yeter ki.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
tekrarı ne zaman bu filmin..? muhabbete dalınca bişey anlamadım:queen:
duyulmaz, bide şerafettin fıkran vardı onuda anlatırmısın :cherry:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
bırakın bu amerikan özentisini kardeşim , yerli sinemayada destek verelim, hep komedi yada action filmleri izleyecek diiliz, değişik tazları deneyelim, bi de gerçek bir hikaye, çok ağır bir drama, bi dahaki sinema olayımızda benim aday filmim...



orda wild hogs u izlemeden önce özgür ve erdem'e bahsettiğim film budur. :queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
demekki inşaata top falan kaçarsa gidip almamak lazım bu filmin anafikri bu olsa gerek
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
"küçük bülent'in inşaata kaçan topu" :queen: puahahaha koptum ben yaa TOPLU olarak izleyelim bu filmi:queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yok abicim toplu olarak izlemeyelim malum yer biraz tenha sakata falan geliriz
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
abicim TOPLU izleyelim ya ben alsancaktan tutup getiririm bi kaç tane :p hayat hikayeleri buna yakın olanlar vardır :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
hmm bak o zaman olur. ben sana bir iki tanesinin yerini söyleyeyim mümkünse onları getir. hep geçerken önlerinden laf atıyorlar bana korkuyorum tek başımayken sakata gelirim diye
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst