[MT İZMİR] 17.08.Cuma Toplantısı + KİŞİSEL AÇIKHAVA SİNEMASINDAYIZ

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
hooop..!ben geldiim:wiinkk:
ne yaparsınız böle bakalım..birisi bi buluşma ayarlamış galiba..:queen:
yalnız ta en baş sayfadan beri okuyorum bu topici ama buluşma saatini yazmamışsınız be abi..:farao:
ben de geliyorum yarın ona göre..bu arada wild hogs'un sinemasına gitmek istemiştim ama gidemediğim için çok üzülmüştüm..valla ben de o filmi izlemek isterim gerçekten..bu arada eğer yardımcı olucaksa bende de güzel dvdler var..arşiv sağlam yani..:bounce::bounce:
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
49
Zardanadam recep hoşgeldin. arkadaşlar recep benim öncelerden tanıdığım ve çok sevdiğim bir arkadaşımızdır. uzun zamandır MT izmir ailesine dahil olmak için girişimlerde bulunmak istiyordu nihayet bulunmuş bu işe en çok ben sevindim.
Hoşbuldum :) evet nihayet o girişimlerimin ilk aşamasını yaptım. Sırada buluşma ve tanışma var.

recep gelmezsen bak o çekirdekleri ben kafana atarım. bu arada hav ar yu?
Fayn tenks
Çekirdekten daha ağır bir şeyler bul mesela sandalye..gelemiyorum.:pale:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
buyuk ıhtımalle bende ordayım arkadaslar bıyerde bulusup tolu gutsek?
nası olur bence daha guzel olur o sekılde yınede sız bılırsınız ben bılmıyom mekanı bırısı benı almaya gelsın kaybolurum benı ararsınız sonra..:p:p:p
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
merhaba arkadaşlar izniniz olursa akşam ki buluşmaya bende katılmak istiyorum. biraz uzaklardan geleceğim ama aranızda olmak istiyorum. bu arada mekanın yerini tam olarak bilmiyorum. karşıyakadan gidecekler var ise toplanıp beraber gidelim derim. hem yolda birbirimize göz kulak oluruz hemde fazladan dolaşmayız oralarda.. tekliflerinizi bekliyorum.
Not: 19:00 da ben aliağadan işten çıkıp geleceğim.. 19:30 gibi menemen 20:00 gibi de karşıyakada olurum.. ordan sonrası da yine yarım saat.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
geldim akşam mekanıda gördüm sizden evvel.buakşamda aranızda olurum büyük ihtimalle.görüşmek üzere.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sinemayi seyretmek kac para?

aynux aydın sen tüm maaşını da versen seyredemezsin. seyretmene de izin vermem bilesin. o yüzden buralarda çok polemik yaratma ve bizi takip etmekten de vazgeç. sana bu grubun kapıları baştan kapalı bilesin. botlarını çıkarttığın zaman ve belli şartlar olgunlaşırsa o zaman bu konuyu tekrar düşünürüz
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Film işini bi ayarlayın forrapım Tuncerim.Wıld Dogs u cidden izlemek isterim.Ghost da olur.hatta 2 film birden yapın.Sinema olayına girelim.Olmucak böyle hahahhaaaa...Cuma geliriz:mrgreen::)

haa ahmet vahşi köpekleri izlemek istiyon anladım sen amores perros diyon :queen:

"K Octavia, Susana ile birlikte kaçmayı planlar ve bunun için köpek dövüşlerinde para toplamaya çalışır"

getireyim , 3.ncü film olur, ama o saatlerde oturamaz çimlerde sürünyo oluruz ve ordaki ortaboy k9cuk yüzümüzü yalarken artık üçüncü filmi izleriz,
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Malesef

Merhaba herkese,

bu akşamki toplantıya malesef katılamayacağız:salut:
ama üzgün değilim çünkü kızım geçen haftadan buyana bizde:)

birdahaki toplantıya geleceğiz tabi nasip olursa:wiinkk:

sizlere iyi eğlenceler ve güzel bir akşam dileği ile.

Özer
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
31
yurtdas ben saat 20:45 de yalidaki yaya ust gecidinde olacam gelirsen beraber gideriz....
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
bir arkadaşımın bu akşam kesinlikle yanında olmam gerekiyor hayatını birisiyle birleştirecekmiş:pbu sebeple biraz geç katılacagım aranıza...



wallace :) anladın sen
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
sevgili Wallece saat 20:00 gibi dedebaşı - soğukkuyu mevkiinde olabilrim.
sana da uygunsa beraber gidelim. ama ben daha erken giderim dersen bişey diyemem tabi.. tel: 505 220 14 18

yurttaş wallace dedebaşına çok uzak...ben karşıayakadayım ama biraz geç katılıcam toplantıya misafirlerim var biraz onlarla durmam lazım...
sen direk üçkuyular iskeleye git ordan mutlaka motorlu geçenler olacaktır takıl peşlerine...
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
yurttaş wallace dedebaşına çok uzak...ben karşıayakadayım ama biraz geç katılıcam toplantıya misafirlerim var biraz onlarla durmam lazım...
sen direk üçkuyular iskeleye git ordan mutlaka motorlu geçenler olacaktır takıl peşlerine...

tamam artık öyle yaparım.. ben wallece de kyaka tarafında oturuyor sandım.. artık orada görüşmek dileğiyle..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst